-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Завершена
1 395 942.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 979.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 979.71 UAH
Номер:
f52c5a9cdd05498b854166aa0119eabf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2022 00:00
Період моніторингу:
07.10.2022 15:26 - 29.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2022 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.10.2022 № 253
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2022-01-20-011261-b Ліцей № 15 Львівської міської ради «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень 1 395 942,40 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2022 № 2 зі змінами, тендерну пропозицію ФОП Яремчук Андрій Ігорович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.03.2022 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2022, договір від 23.03.2022 № 7/22, додаткову угоду від 24.03.2022 № 1 та додаткову угоду від 28.09.2022 № 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.02.2022 №3512-р/пк-пз відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.10.2022 та від 17.10.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.10.2022 18:14 - 25.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 18:14
Запити/Пояснення
Номер:
4cb7d80bea394a768987ef72fc4885e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція (Гідроксиетилкрохмаль (Hydroxyethylstarch), Глюкоза (Glucose), Глюкоза (Glucose), Ацетилцистеїн (Acetylcysteine), Парацетамол (Paracetamol), Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Potassium chloride), Бупівакаїн (Bupivacaine ), Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride), Транексамова кислота (Tranexamic acid), Манітол (Mannitol), Глюкоза (Glucose), Глюкоза (Glucose), Натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлорид (натрію хлориду 8,6 г, калію хлориду 0,3 мг, кальцію хлориду дигідрату 0,24 г) (Electrolytes), Натрію хлорид, калію хлорид, кальцію хлорид (натрію хлориду 8,6 г, калію хлориду 0,3 мг, кальцію хлориду дигідрату 0,24 г) (Electrolytes), Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate), Левофлоксацин (Levofloxacin)) (постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-012991-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
b5bc2547e14b47488b4b18b080420100
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3df8369161e2493480443af7cfbe586d
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету : «Послуги з організації шкільного харчування»
Дата опублікування:
13.10.2022 17:40
Опис:
Ліцей № 15 Львівської міської ради м. Львова
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету
: «Послуги з організації шкільного харчування»
«ДК 021:2015: (CPV) Послуги їдалень (55510000-8)» щодо розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника «ДК 021:2015: (CPV) Послуги їдалень (55510000-8)»
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги, UA-2022-01-20-011261-b
3. Очікувана вартість предмета закупівлі. 1 395 942,40 грн. без ПДВ.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Законів України , Нормативно-правових актів:
- постанова КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09.06.2020 № 500/34783 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»;
Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення:
5. Очікувана вартість закупівлі становить – 1 395 942,40 грн. без ПДВ
При визначенні очікуваної вартості замовник враховував вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, кількості дітей учнів 1-4 класів, учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, пасинків, падчерок, усиновлених) учасників АТО/ООС, у тому числі тих, які загинули (пропали безвісти) або померли, та постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей із багатодітних сімей та дітей працівників закладів охорони здоров’я, померлих внаслідок короновірусної хвороби (COVID-19), які навчаються у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади, кількості дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»., кількості дні у навчальному році. Врахована вартість харчування на 2022р. відповідно наказу УО ДГП ЛМР №827р від 24.12.2021р.» Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році» та запланованих бюджетних призначень на 2022 рік.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2022 рік.
На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на сайті Ліцею №15 ЛМР. Сайт ліцею був розміщений на вебхостингу ucoz, який після початку війни з Росією заблокований. Відповідно, сайт Ліцею №15 ЛМР теж заблокований. У червні 2022 створено новий сайт Ліцею №15 ЛМР. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повторно оприлюднено на сайті Ліцею №15 ЛМР, за посиланням: https://sites.google.com/view/lvivlitsei15/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8
Уповноважена особа
Ліцею № 15 Львівської міської ради Л.Горзов
Номер:
005608c852244d9a8d156fe619f6d319
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 13.10.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 11.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
17e1795ab1a1438d8b16c3f00f5ba4da
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
17.10.2022 16:44
Опис:
Ліцей № 15 Львівської міської ради м. Львова
Пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету:
«Послуги з організації шкільного харчування»
«ДК 021:2015: (CPV) Послуги їдалень (55510000-8)»
Щодо кількості дітей, які харчуються по пільгових категоріях в ліцеї № 15 Львівської міської ради проводяться по:
1) довідках малозабезпеченої сім’ї;
2) посвідченнях багатодітної сім’ї;
3) на підставі висновків інклюзивно-ресурсного центру м.Львова;
4) посвідченнях учасників АТО/ООС;
5) розпорядженнях Залізничної районної адміністрації про призначення опіки та опікунів.
Наказ №289р Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році