• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

697 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 976.00 UAH
Номер: 52d8addc864a45e18187b69a9a50b9cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-22-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.12.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.12.2022 12:47 - 13.01.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.12.2022 №84-3 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.12.2022 №84-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2022-01-20-008780-b 20.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/ розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону в редакції від 05.12.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини першої та шостої статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021, пунктів 2, 18 та 19 частини другої статті 22 Закону в редакції від 05.12.2021, частини другої статті 24 Закону в редакції від 05.12.2021, статей 31, 32 Закону в редакції від 05.12.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону в редакції від 05.12.2021. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 25.02.2022 року №90 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону в редакції від 05.12.2021 при відображенні/ розміщенні інформації про закупівлю, а також порушень пунктів 5 і 6 частини першої та шостої статті 17, пунктів 2, 18 та 19 частини другої статті 22, частини другої статті 24 та статей 31, 32 Закону в редакції від 05.12.2021 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон в редакції від 05.12.2021), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 13 від 27.01.2022 року) (далі – ТД), зміни до тендерної документації, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (далі – ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2022 №29, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2022, договір № 90 від 25.02.2022 року (далі – Договір). Проведеним моніторингом встановлено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", не містить, зокрема, посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Також, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в редакції від 05.12.2021 Замовником у тендерній документації не зазначено опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Вичерпний перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710. У пункті 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації» ТД Замовником зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично буде продовжено електронною системою не менш як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону в редакції від 05.12.2021 передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. У пункті 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації» ТД Замовником зазначено, що положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як частиною другою статті 24 Закону в редакції від 05.12.2021 цього не передбачено. У пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам, встановленим статтею 31 Закону в редакції від 05.12.2021. У пункті 1 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» ТД Замовником визначено підстави щодо відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають вимогам, встановленим статтею 32 Закону в редакції від 05.12.2021. У Таблиці 3 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надання від учасників інформації про те, що: - учасник фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості; - службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості. Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні ТД встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021. Також, Замовником у Таблиці 4 Додатку 2 ТД зазначено: «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи, чинні на фактичну дату розкриття тендерних пропозиції:…», що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021, відповідно до якої переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. На порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону в редакції від 05.12.2021 ТД Замовника не містить умов для об’єднання учасників щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. Також, проведеним моніторингом встановлено, що згідно вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону в редакції від 05.12.2021 у тендерній документації зазначаються такі відомості як вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, при здійсненні Замовником закупівлі послуг (з прання та сухого чищення), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону в редакції від 05.12.2021, у ТД Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У пункті 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) – «Не передбачена». Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що учасником-переможцем ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" всупереч вимог зазначених в Таблиці 3 Додатку 2 до ТД та Закону в редакції від 05.12.2021, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель Довідку в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону в редакції від 05.12.2021. Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону в редакції від 05.12.2021 Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону в редакції від 05.12.2021.
Період усунення порушень: 04.01.2023 10:34 - 19.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2023 10:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-20-008780-b, адміністрація КНП «Київська міська клінічна лікарня № 12» повідомляє про вжиття заходів, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення забов’язань за договором, а саме підписанням додаткової угоди №1 до договору №90 від 25.02.2022 р. на зменшення суми договору на 123 497,90 грн.. Дія договору завершена 31.12.2022 р. Для недопущення у подальшому встановленого порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону в редакції від 05.12.2021 при відображенні/ розміщенні інформації про закупівлю, а також порушень пунктів 5 і 6 частини першої та шостої статті 17, пунктів 2, 18 та 19 частини другої статті 22, частини другої статті 24 та статей 31, 32 Закону в редакції від 05.12.2021 при складанні тендерної документації, проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами, щодо необхідності суворого виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 05.01.2023 16:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Замовником розірвано договір № 90 від 25.02.2022 року (Додаткова угода №1 від 30.12.2022 року).
Дата публікації: 23.10.2023 11:22