• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Прийом пропозицій здійснюється українською мовою.

Завершена

310 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 553.85 UAH
Номер: c2acdb9b63e845f9bea9655d9239485f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000152
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 11.02.2022 16:36 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2022 № 53 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 11.02.2022 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2022-01-20-006592-b, 20.01.2022, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Ланнівської сільської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника б/н; тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-20-006592-b в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначені такі номенклатурні позиціі: «Капуста», «Морква», «Цибуля», «Буряк», «Яблука», «Апельсини», «Банани». Навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Капуста» становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 – Капуста качанна», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Морква» становить код «ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Цибуля» становить код «ДК 021:2015: 03221113-1 – Цибуля», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Буряк» становить код «ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк», », код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Яблука» становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 – Яблука», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Апельсини» становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 – Апельсини», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Банани» становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 – Банани». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вказав: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону…», тоді як вказана інформація викладена в частині першій статті 29 Закону. Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону також встановлено, що замовник у тендерній документації (підпункт 1.1. пункт 1 розділу IV тендерної документації) вказав: «1.1. визначається електронною системою автоматично.», водночас відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «У тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 22.02.2022 11:23 - 11.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2022 11:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ № 26 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Дата 23.02.2022 рік 11-00 с-ще Ланна На засіданні присутні: Уповноважена особа замовника: Костенко Наталія Василівна СЛУХАЛИ: Уповноважена особа замовника Костенко Н.В. повідомила, що з 11.02.2022 по 21.02.2022 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було проведено моніторинг закупівлі за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (UA-2022-01-20-006592-b) з очікуваною вартістю 310 770,00 грн. В ході моніторингу предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Ланнівської сільської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника б/н; тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-20-006592-b в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначені такі номенклатурні позиціі: «Капуста», «Морква», «Цибуля», «Буряк», «Яблука», «Апельсини», «Банани». Навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Капуста» становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 – Капуста качанна», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Морква» становить код «ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Цибуля» становить код «ДК 021:2015: 03221113-1 – Цибуля», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Буряк» становить код «ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк», », код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Яблука» становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 – Яблука», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Апельсини» становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 – Апельсини», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Банани» становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 – Банани». Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вказав: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону…», тоді як вказана інформація викладена в частині першій статті 29 Закону. Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону також встановлено, що замовник у тендерній документації (підпункт 1.1. пункт 1 розділу IV тендерної документації) вказав: «1.1. визначається електронною системою автоматично.», водночас відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «У тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. ВИРІШИЛА: 1. Прийняти до виконання висновок моніторингу від 22.02.2022 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (UA-2022-01-20-006592-b) з очікуваною вартістю 310 770,00 грн. 2. В подальшому не допускати виникненню подібних порушень. 3. Пройти навчання, щодо підвишення кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 23.02.2022 15:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: Замовником проінформовано в електронні системі закупівель: "В подальшому не допускати виникненню подібних порушень. Пройти навчання, щодо підвишення кваліфікації уповноваженої особи."
Дата публікації: 29.04.2022 12:47

Запити/Пояснення