-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Прийом пропозицій здійснюється українською мовою.
Завершена
310 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 553.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 553.85 UAH
Номер:
c2acdb9b63e845f9bea9655d9239485f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000152
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 16:36 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 № 53
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
11.02.2022 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-20-006592-b, 20.01.2022, інформація, виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Ланнівської сільської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника б/н; тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-20-006592-b в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначені такі номенклатурні позиціі: «Капуста», «Морква», «Цибуля», «Буряк», «Яблука», «Апельсини», «Банани». Навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи».
В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Капуста» становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 – Капуста качанна», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Морква» становить код «ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Цибуля» становить код «ДК 021:2015: 03221113-1 – Цибуля», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Буряк» становить код «ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк», », код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Яблука» становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 – Яблука», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Апельсини» становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 – Апельсини», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Банани» становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 – Банани».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вказав: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону…», тоді як вказана інформація викладена в частині першій статті 29 Закону.
Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону також встановлено, що замовник у тендерній документації (підпункт 1.1. пункт 1 розділу IV тендерної документації) вказав: «1.1. визначається електронною системою автоматично.», водночас відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «У тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій».
Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
22.02.2022 11:23 - 11.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2022 11:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПРОТОКОЛ № 26
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Дата 23.02.2022 рік 11-00 с-ще Ланна
На засіданні присутні:
Уповноважена особа замовника: Костенко Наталія Василівна
СЛУХАЛИ:
Уповноважена особа замовника Костенко Н.В. повідомила, що з 11.02.2022 по 21.02.2022 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було проведено моніторинг закупівлі за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (UA-2022-01-20-006592-b) з очікуваною вартістю 310 770,00 грн.
В ході моніторингу предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу Ланнівської сільської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника б/н; тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-20-006592-b в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремому рядку зазначені такі номенклатурні позиціі: «Капуста», «Морква», «Цибуля», «Буряк», «Яблука», «Апельсини», «Банани». Навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи».
В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Капуста» становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 – Капуста качанна», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Морква» становить код «ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Цибуля» становить код «ДК 021:2015: 03221113-1 – Цибуля», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Буряк» становить код «ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк», », код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Яблука» становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 – Яблука», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Апельсини» становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 – Апельсини», код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Банани» становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 – Банани».
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») вказав: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону…», тоді як вказана інформація викладена в частині першій статті 29 Закону.
Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону також встановлено, що замовник у тендерній документації (підпункт 1.1. пункт 1 розділу IV тендерної документації) вказав: «1.1. визначається електронною системою автоматично.», водночас відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «У тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій».
Отже, замовник порушив вищевказані норми Закону, в частині не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
ВИРІШИЛА:
1. Прийняти до виконання висновок моніторингу від 22.02.2022 року щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (UA-2022-01-20-006592-b) з очікуваною вартістю 310 770,00 грн.
2. В подальшому не допускати виникненню подібних порушень.
3. Пройти навчання, щодо підвишення кваліфікації уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
23.02.2022 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- documentsForm: Відсутній механізм
Опис:
Замовником проінформовано в електронні системі закупівель: "В подальшому не допускати виникненню подібних порушень. Пройти навчання, щодо підвишення кваліфікації уповноваженої особи."
Дата публікації:
29.04.2022 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
9b2ec811c36e4a418708379d9758dac5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2022 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 310 770,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-20-006592-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fe491994134943b68843107bf591504a
Назва:
Щодо запиту на надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 11:31
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, повідомляємо наступне:
в ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 310 770,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-20-006592-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? - яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
1. Гуманітарний відділ Ланнівської сільської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, гуманітарний відділ Ланнівської сільської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених на утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ, організацій, які використовують кошти бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території Полтавської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України.
Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися. При встановленні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі були використані чинні державні стандарти України.
Оскільки відділ ще не має власного веб-сайту, тому оприлюднює обгрунтування на ресурсі https://prozorro.gov.ua у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану чи разом з оголошенням.
2. Гуманітарний відділ Ланнівської сільської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Гуманітарний відділ Ланнівської сільської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів згідно норм харчування у закладах освіти з урахуванням додатково запланованих потреб. Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та порядку організації харчування у закладах освіти, відділ аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним стандартам України. Для цього відділ використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, прайс-листах і т.д.) та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обгрунтовану очікувану вартість.
Також гуманітарний відділ Ланнівської сільської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Прозорро», з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін.