-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля згідно коду ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні, а саме: йогурт та сметана (код ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана), ДК 021:2015: 15551300-8 – йогурт)
Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Торги відмінено
303 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 517.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 517.50 UAH
Номер:
4fd81100683949748f23e7a6c8b72dc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-25-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
25.07.2022 14:40 - 16.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2022 № 33-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.07.2022 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2022-01-20-003405-b, 20.01.2022, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення: абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-20-003405-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноважених осіб від 20.01.2022 № 15; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БС-ФУД»; протокол засідання уповноважених осіб Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради від 09.02.2022 № 37; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.02.2022, відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.08.2022.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 09.02.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, відомості щодо укладення договору відсутні.
В ході моніторингу органом державного фінансового контролю замовнику через електронну систему закупівель 25.07.2022 надано запит щодо відсутності інформації про укладання договору. Проте, відповідь замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель (25.07.2022), надано з порушенням трьохденного терміну, визначеного Законом (04.08.2022). Вказане є порушенням абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Так, нормами абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону (поточна редакція) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
У своїй відповіді замовник вказав: «Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради надає пояснення щодо закупівлі UA-2022-01-20-003405-b, назва предмета закупівлі згідно коду ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, а саме: йогурт та сметана (ДК 021:2015 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана), ДК 021:2015 15551300-8 - йогурт):
1) Договір з ТОВ «БС-ФУД» не укладався через початок воєнних дій на території нашої країни та відсутності потреби в майбутній закупівлі вказаних товарів (харчування в навчальних закладах не відбувалося, тому що діти навчалися дистанційно).
2) Рішення про відміну тендеру з причин відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів оприлюднено 03.08.2022 року, з моменту отримання доступу уповноваженою особою до електронної системи закупівель за допомогою КЕП».
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Проте, на дату початку моніторингу (25.07.2022) договір не було укладено.
Крім того, на дату початку моніторингу (25.07.2022) процедура закупівлі UA-2022-01-20-003405-b через не укладення договору не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Вказане є порушенням пункту 2 частини першої статті 32 Закону, в частині не відміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В ході моніторингу замовником усунуто встановлені порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 03.08.2022 замовником в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про відміну процедури закупівлі UA-2022-01-20-003405-b, відповідно до протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи № 47 від 03.08.2022, в якому зазначено «Відмінити тендер UA-2022-01-20-003405-b з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме – у відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Період усунення порушень:
12.08.2022 12:00 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2022 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
0b4948d523f6479daa2586b7c23b6c3e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні, очікуваною вартістю 303500,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-20-003405-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6e8e89b458f9496eaeb5ddbe9ae98b0e
Назва:
Про надання інформації по запиту на пояснення по закупівлі UA-2022-01-20-003405-b
Дата опублікування:
04.08.2022 08:40
Опис:
Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради надає пояснення щодо закупівлі UA-2022-01-20-003405-b, назва предмета закупівлі згідно коду ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні, а саме: йогурт та сметана (ДК 021:2015 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана), ДК 021:2015 15551300-8 - йогурт):
1) Договір з ТОВ «БС-ФУД» не укладався через початок воєнних дій на території нашої країни та відсутності потреби в майбутній закупівлі вказаних товарів (харчування в навчальних закладах не відбувалося, тому що діти навчалися дистанційно).
2) Рішення про відміну тендеру з причин відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів оприлюднено 03.08.2022 року, з моменту отримання доступу уповноваженою особою до електронної системи закупівель за допомогою КЕП.