• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул.Б.Хмельницького від вул.Л.Українки до вул.М.Драгоманова в м.Чернівцях (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

3 106 639.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 533.20 UAH
Номер: 0e316e2fdc8444368291f62f68b59528
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-04-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.07.2022 14:58 - 27.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.07.2022 145 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.07.2022 № 145 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11. UA-2022-01-20-000648-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ГРЕЙП 2002» порушення частини 10 статті 29 Закону та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд цінових пропозицій учасників торгів та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (зі змінами), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПП «ГРЕЙП 2002» (далі – учасник, учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника від 01.03.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника від 10.03.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника від 15.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2022, договір про закупівлю від 13.05.2022 № 93 на загальну суму 3 070 777,70 грн, додаткова угода до договору від 16.05.2022 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ) від 03.02.2022№ 2220-р/пк-пз, від 11.02.2022 № 2943-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 07.07.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначив інформації про питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна», визначеному у пункті 1 розділу V тендерної документації. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ГРЕЙП 2002» встановлено, що 25.02.2022 Замовником проведено аукціон та визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ПП «ГРЕЙП 2002». 01.03.2022 протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника визнано переможцем тендерну пропозицію ПП «ГРЕЙП 2002» та прийнято рішення про намір укласти договір. Однак, 02.03.2022 рішення про визнання переможцем ПП «ГРЕЙП 2002» скасовано та 10.03.2022 протоколом уповноваженої особи прийнято рішення про подовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель до 20 робочих днів. Враховуючи, що аукціон проведено 25.02.2022, рішення про подовження строку розгляду відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднено Замовником 10.03.2022 з порушннням терміну, визначеного частиною 10 статті 29 Закону. Моніторингом установлено, що пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Переможцем торгів сканкопії оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки, виданої відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Довідка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Однак, ПП «ГРЕЙП 2002» 23.03.2022 року у складі документів переможця надав довідку Департаменту інформатизації МВД України станом на 02.06.2022, тобто датовану більше тридцятиденної давнини від дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Отже, Замовник на порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «ГРЕЙП 2002», як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 27.07.2022 22:11 - 11.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2022 22:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновок
Дата публікації звіту: 03.08.2022 17:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Уповноважену особу притягнуто до відповідальності шляхом зменшення премії за серпень 2022 року
Дата публікації: 06.08.2022 11:17

Запити/Пояснення