• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 «М’ясо» (М‘ясо свинини код ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина (обрізне, охолоджене), філе куряче код ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина (охолоджене))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи підготовлені безпосередньо учасником складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання будь-яких інших документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад або справжність підпису перекладача мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад або справжність підпису перекладача мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики – згідно умов документації.

Завершена

1 427 508.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 137.54 UAH
Номер: 6e17d12465984356bdbcacd2f5e9db55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-13-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.10.2022 13:48 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2022 № 257 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 14.10.2022 № 257 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2022-01-20-000558-b УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 15110000-2 «М’ясо (М’ясо свинини код 021:2015:15113000-3 - Свинина (обрізне, охолоджене), філе куряче код ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина (охоло-джене)) 1 427 508,26 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 5, пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності, в частині укладання ДУ № 2, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2022 № 118, тендерну пропозицію ФОП «ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА», реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 146, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022,договір від 21.02.2022 № 29 (далі - договір № 29), додаткові угоди від12.07.2022 № 1, від 12.09.2022 № 2 (далі ДУ № 1, ДУ № 2),відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.10.2022 року. За результатами проведення процедури відкритих торгів між Замовником та ФОП «ЖИДАЧЕВСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА» укладено договір від 21.02.2022 № 29 на поставку м’яса на загальну суму 1 241 181,00 грн (без ПДВ). Згідно зі специфікацією до договору № 29 ціна за 1 кг м’яса свинини та філе курячого становить 121,46 грн (без ПДВ). Додатковою угодою від 12.07.2022 № 1 до договору № 29 Замовником збільшено ціну за одиницю товару, а саме: ціна за 1 кг м’яса свинини та філе курячого становить 133,45 грн (без ПДВ). Також додатковою угодою від 12.09.2022 № 2 до договору № 29 Замовником збільшено ціну за одиницю товару, а саме: ціна за 1 кг м’яса свинини та філе курячого становить 146,66 грн (без ПДВ). Водночас, частиною 5 статті 41 Закону передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання його ціни за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Враховуючи зазначене, ДУ № 2 Замовником збільшено ціну за одиницю товару на 62-й день з моменту внесення змін ДУ № 1 щодо збільшення ціни за одиницю товару, що є порушенням вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. Слід зазначити, що відповідно до норм ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину (договору) є недодержання в момент вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5 та 6 ст. 203 цього Кодексу. При цьому, вимоги ч. 1 ст. 203 ЦК України визначають, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства,а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Таким чином, договір, укладений за результатами проведеної з порушеннями процедури закупівлі, в частині укладання ДУ № 2 має ознаки недійсності та виконання зобов’язань за цим договором може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів. Вказане порушення призвело до безпідставного підвищення ціни за одиницю товару, чим недотримано принцип максимальної економії та ефективності, передбачений пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2022 15:37 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2022 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В рамках Господарського та Цивільного кодексу України, управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради звернулося до Постачальника ФОП Жидачевська О. М., для розірвання Договору №29 від 21.02.2022 р., щоб виконати зобовʼязання Північного офісу Держаудитслужби щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності, в частині укладання ДУ № 2. Станом на 31.10.2022 р. Управління гуманітарної політики Локачинської селищної ради очікує на рішення від Постачальника щодо розірвання Договору.
Дата публікації звіту: 31.10.2022 10:30

Запити/Пояснення