-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні опиви та мастильні матеріали
Завершена
1 425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
Номер:
c754eaabaf5540a8b601e13d21c8a377
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 13:46 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
14.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2022-01-19-003063-b ДП Волиньвугілля Мастильні оливи та мастильні матеріали 1 425 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2022, тендерну пропозицію ТОВ «МІРОІЛ», реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2022№ 9-2, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022, договір від 01.03.2022 № 7, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.10.2022 року. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, передбачених частиною 5 статті 41 Закону, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
07.11.2022 17:13 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2022 17:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновки моніторингу ID моніторингу UA-M-2022-10-13-000100, повідомляємо Вас, що зобов’язуємось здійснити заходи направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
08.11.2022 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
d19e1e78b1f945219320613f889f7f02
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2022 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-003063-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dcffa11fa474d83944efb45ce368ec1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.10.2022 16:24
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказуються у відповідних заявках на потреби відокремлених підрозділів для виробничого процесу яких і проводиться закупівля. На дану закупівлю передбачені власні кошти підприємства а не бюджетні асигнування, очікувана вартість закупівлі визначається шляхом моніторингу середньо-статистичної ціни по регіоні. Уся інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сторінці сайту прозорро ДП "Волиньвугілля"