-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Помідори солоні, огірки солоні, повидло фруктове в асортименті, паста томатна, капуста квашена, чорнослив в’ялений без кісточок, курага, сухофрукти в асортименті, шипшина суха, насіння соняшника (очищене), ядра горіхів волоських, родзинки, горошок зелений свіжоморожений, вишні свіжоморожені, сливи свіжоморожені, абрикоси свіжоморожені
Завершена
1 072 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 370.00 UAH
Номер:
2ebd94a06d2e41aca093754aedd309f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
05.09.2022 17:44 - 27.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2022 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
05.09.2022 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-01-19-011675-a, 19.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності договору та додаткових угод законодавству; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Решетилівської міської ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 19.01.2022; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2022 № 4; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД»; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2022; договір про закупівлю товару від 01.03.2022 № 59/22 на суму 1 072 296,00 грн. (з ПДВ) із ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БС-ФУД», додаткові угоди від 01.03.2022 № 1 та від 05.09.2022 № 2; відповідь замовника від 12.09.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що замовником на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону додаткову угоду від 01.03.2022 № 1 до договору про закупівлю товару від 01.03.2022 № 59/22 оприлюднено з порушенням термінів, встановлених законодавством.
Так, пунктом 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що додаткова угода від 01.03.2022 № 1 до договору про закупівлю товару від 01.03.2022 № 59/22 укладена 01.03.2022 та оприлюднена 18.03.2022, тобто на 13-й робочий день з дня внесення змін. При цьому, згідно з нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону дана додаткова угода мала бути оприлюднена протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, тобто до 04.03.2022.
Період усунення порушень:
14.09.2022 14:34 - 29.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке встановлене за результатами моніторингу процедури закупівлі UA -2022-01-19-011675-а та з метою недопущення встановленого порушення у подальшому, уповноваженій особі, економісту служби бухгалтерського обліку та економічного планування Король Л.В. оголошено догану за порушення термінів оприлюднення додаткової угоди до договору про закупівлю, встановлених законодавством та прийнято рішення про направлення Король Л.В. на навчання (підвищення кваліфікації ) уповноважених осіб з публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
20.09.2022 16:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку Замовником надано наступну інформацію в електронній системі закупівель, а саме: «На виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке встановлене за результатами моніторингу процедури закупівлі UA -2022-01-19-011675-а та з метою недопущення встановленого порушення у подальшому, уповноваженій особі, економісту служби бухгалтерського обліку та економічного планування Король Л.В. оголошено догану за порушення термінів оприлюднення додаткової угоди до договору про закупівлю, встановлених законодавством та прийнято рішення про направлення Король Л.В. на навчання (підвищення кваліфікації ) уповноважених осіб з публічних закупівель».
Дата публікації:
05.10.2022 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
18c2de4da8824d3ebda1bdfeebae844e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2022 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1072954,00грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-011675-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
042f209bcf734c0b9bfb4236a254639c
Назва:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик (Овочі, фрукти оброблені)19.01.2022
Дата опублікування:
12.09.2022 16:55
Опис:
Розглянувши Ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Помідори солоні, огірки солоні, повидло фруктове в асортименті, паста томатна, капуста квашена, чорнослив в’ялений без кісточок, курага, сухофрукти в асортименті, шипшина суха, насіння соняшника (очищене), ядра горіхів волоських, родзинки, горошок зелений свіжоморожений, вишні свіжоморожені, сливи свіжоморожені, абрикоси свіжоморожені»(код за ДК 021:2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-011675-a), повідомляю наступне:
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель замовником опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2022-01-19-011675-a на офіційному веб-сайті Відділу освіти Решетилівської міської ради 19.01.2022року – https://resh-osvita.gov.ua і знаходиться в розділі «Публічна інформація» підрозділ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» в таблиці за предметом закупівлі «Овочі оброблені» за датою – «19.01.2022р» Окремо надаємо форму оприлюдненого обґрунтування за закупівлею.