-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Брикети торфяні,паливна гранула пелета, деревне паливо (ДК 021:2015 -09110000-3 Тверде паливо)
Завершена
4 030 465.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 152.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 152.33 UAH
Номер:
3d3ecfc4f12849fb985873fd375969e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.05.2022 00:00
Період моніторингу:
10.05.2022 16:11 - 01.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.05.2022 № 167
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.05.2022 №167 .
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-19-009686-a, 19.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/2714-2022 від 11.04.2022.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства при Підгайцівській сільській раді (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-19-013385-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП»; протокол уповноваженої особи Замовника від 14.02.2022 №6В.Т.; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір про постачання товару від 18.02.2022 №26; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити відомості про прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника (пункт 2.3 частини 2 розділу І) не зазначено посади та електронну адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (Мельник Н.М.).
Також, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У тендерній документації (пункту 5.3.3 частини 3 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено опис окремих формальних помилок згідно з Переліком формальних помилок, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710.
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у тендерній документації Замовника не наведено.
Період усунення порушень:
17.05.2022 13:16 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2022 13:16
Запити/Пояснення
Номер:
9098caf9e4924b158b5232f2127e4f43
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2022 08:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-19-009686-a, яка проводилась Комунальним підприємством при Підгайцівській сільській радіІ (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7d7632e9b145435fa025e20c89840789
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.05.2022 11:38
Опис:
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо питання розміщення та оприлюднення інформації по закупівлі за ID: UA-2022-01-19-009686-а за ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо Комунальне підприємство при Підгайцівській сільській раді надає наступні роз"яснення:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі визначено відповідно до особливостей товару, що необхідний, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275,було обрано розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін,а саме направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою).Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х постачальників.
Копії протоколу про затвердження обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та копія обгрунтування додається. Копії отриманих листів цінових пропозицій додаються.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
В зв"язку із відсутністю власного веб-сайту розміщення обгрунтування було здійснено на сайті уповноваженого органу Підгайцівської громади.Посилання на веб-сайт - https://pidgayci-gromada.gov.ua/ . Знімок екрану з сайту додається.
Номер:
23d18ea612684674bd4eff82d6053eb3
Назва:
Відповідь на виявлені порушення
Дата опублікування:
18.05.2022 10:24
Опис:
Виявлені невідповідності в частині складання тендерної документації не є суттєвими і ніяким чином не вплинули на кінцевий результат закупівлі та не призвели до фінансових збитків підприємства.
Дані зауваження взяті до уваги.В подальшому зобов"язуюся здійснювати всі заходи щодо їх недопущення.