• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015-09320000-8 Пара , гаряча вода та пов'язана продукція(теплова енергія)

Завершена

3 151 612.21 UAH з ПДВ
Номер: 5e56447c95934a10b580df90d533a1b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.02.2022 14:25 - 02.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.02.2022 № 76 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.02.2022 № 76 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2022-01-19-009410-а 19.01.2022 Комунальний заклад "Академічний ліцей №15" Камянської міської ради|23370366 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю відповідно до Закону, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про постачання теплової енергії від 25.01.2022 №322л/22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2022-01-19-013311-a Комунального закладу "Академічний ліцей №15 Кам’янської міської ради" (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 18.01.2022 № 2т, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене в електронній системі закупівель 19.01.2022, Договір про постачання теплової енергії від 25.01.2022 № 322л/22, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 11.02.2022. Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону), а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо - та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В ході моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір для закупівлі товару ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (теплова енергія), яке оприлюднене в електронній системі закупівель 19.01.2022 та пункт 1.2 Розділу 1 Договору про постачання теплової енергії від 25.01.2022 №322л/22 містять найменування предмету закупівлі товару за ДК 021:2015 :09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, назва предмета закупівлі - код ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (теплова енергія). Отже, Замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Таким чином, Договір про постачання теплової енергії від 25.01.2022 №322л/22 укладено з порушенням строків, передбачених частиною сьомої статті 40 Закону на 6-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (19.01.2022) за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, тобто раніше строку, передбаченому Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення. Як наслідок, відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону Договір про постачання теплової енергії від 25.01.2022 №322л/22 є нікчемним оскільки він укладений з порушенням строку, передбаченого частиною сьомою статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 17.02.2022 13:10 - 04.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2022 13:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про постачання теплової енергії від 25.01.2022 №322л/22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору з метою усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених під час проведеного Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівель, викладених у Висновку по закупівлі UA-2022-01-19-009410-a за ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція(теплова енергія), на суму 3151612,21 грн, у кількості 877,129, гігакалорій. Сторони домовилися з 21 лютого 2022 року припинити всі зобов’язання за договором від 25.01.2022 року №322л/22.
Дата публікації звіту: 21.02.2022 13:56

Запити/Пояснення