• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)

Завершена

1 538 010.58 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 690.05 UAH
Номер: 0192947d4a484d1b8a6b9890df310bc7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-09-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 09.11.2022 16:11 - 01.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.11.2022 № 40-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 09.11.2022 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-003545-c, 19.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план середньої загальноосвітньої школи № 42 м. Львова (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2021 № 2 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2022 № 3 та оприлюднену в електронній системі закупівель 25.01.2022; рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 16.02.2022 № 3266 та від 20.04.2022 № 3961; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців СОБЕНКА НАЗАРА БОГДАНОВИЧА та КУЗЬО РОМАНА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі – ФОП КУЗЬО Р.В.); протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи від 09.02.2022 № 3 та від 10.02.2022 № 4; пояснення Замовника, отримане 15.11.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП КУЗЬО Р.В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 03.05.2022 № 07/22 та додаткові угоди до нього від 03.05.2022 № 1, від 20.09.2022 № 2 та від 31.10.2022 № 3; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Аналіз процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду АМКУ, не проводився. За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-19-003545-c не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник вимагає його надати, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень: 17.11.2022 08:58 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2022 08:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 17.11.2022 о 08:58 Північним офісом Держаудитслужби в Черкаській області було оприлюднено висновок за результатами проведеного моніторингу UA-M-2022-11-09-000053. Згідно даного висновку, Замовнику було доручено виконати наступне зобов’язання: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». На виконання зобов’язань, які були адресовані Замовнику, повідомляємо наступне: 1. Замовник в повній мірі та обсязі погоджується з рішенням органу фінансового контролю, його аргументами та доводами. 2. Замовник доводить до відома та змушений констатувати, що станом на 17.11.2022 року щодо даної закупівлі усунути порушення, які було допущено є неможливо, оскільки усі порушення стосуються електронної системи закупівель та інформації, яку вона містить. Відтак, станом на сьогодні, дана процедура закупівлі є завершеною, а отже жодних змін як в тендерну документацію так і в саму процедуру (оголошення) внести неможливо. 3. Замовник гарантує, що в подальшому буде дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та оголошенні закупівлі. Також Замовником буде проведено роз’яснювальну роботу з особовим складом щодо детальнішого та ретельнішого підходу до проведення закупівель, буде проведено внутрішню перевірку на знання законодавства та за можливості організовано навчання/семінар з проведення та організації публічних закупівель для уповноважених осіб. Вважаємо, що Замовником виконано рішення та припис Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та оприлюднено відповідну інформацію в строки, передбачені Законом.
Дата публікації звіту: 21.11.2022 13:24

Запити/Пояснення