-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Завершена
1 538 010.58
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 690.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 690.05 UAH
Номер:
0192947d4a484d1b8a6b9890df310bc7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-09-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2022 00:00
Період моніторингу:
09.11.2022 16:11 - 01.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2022 № 40-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
09.11.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-19-003545-c, 19.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план середньої загальноосвітньої школи № 42 м. Львова (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2021 № 2 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2022 № 3 та оприлюднену в електронній системі закупівель 25.01.2022; рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 16.02.2022 № 3266 та від 20.04.2022 № 3961; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців СОБЕНКА НАЗАРА БОГДАНОВИЧА та КУЗЬО РОМАНА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі – ФОП КУЗЬО Р.В.); протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення уповноваженої особи від 09.02.2022 № 3 та від 10.02.2022 № 4; пояснення Замовника, отримане 15.11.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП КУЗЬО Р.В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 03.05.2022 № 07/22 та додаткові угоди до нього від 03.05.2022 № 1, від 20.09.2022 № 2 та від 31.10.2022 № 3; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналіз процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду АМКУ, не проводився.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-19-003545-c не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник вимагає його надати, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:
17.11.2022 08:58 - 02.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2022 08:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
17.11.2022 о 08:58 Північним офісом Держаудитслужби в
Черкаській області було оприлюднено висновок за результатами проведеного
моніторингу UA-M-2022-11-09-000053. Згідно даного висновку, Замовнику
було доручено виконати наступне зобов’язання: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
На виконання зобов’язань, які були адресовані Замовнику,
повідомляємо наступне:
1. Замовник в повній мірі та обсязі погоджується з рішенням органу
фінансового контролю, його аргументами та доводами.
2. Замовник доводить до відома та змушений констатувати, що станом
на 17.11.2022 року щодо даної закупівлі усунути порушення, які було
допущено є неможливо, оскільки усі порушення стосуються електронної
системи закупівель та інформації, яку вона містить. Відтак, станом на
сьогодні, дана процедура закупівлі є завершеною, а отже жодних змін як в
тендерну документацію так і в саму процедуру (оголошення) внести
неможливо.
3. Замовник гарантує, що в подальшому буде дотримуватися вимог
законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації
та оголошенні закупівлі. Також Замовником буде проведено
роз’яснювальну роботу з особовим складом щодо детальнішого та
ретельнішого підходу до проведення закупівель, буде проведено
внутрішню перевірку на знання законодавства та за можливості
організовано навчання/семінар з проведення та організації публічних
закупівель для уповноважених осіб.
Вважаємо, що Замовником виконано рішення та припис Північного
офісу Держаудитслужби в Черкаській області та оприлюднено
відповідну інформацію в строки, передбачені Законом.
Дата публікації звіту:
21.11.2022 13:24
Запити/Пояснення
Номер:
c2ca61613e0d4f6dbe6cd65f750c374d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2022 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-003545-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-01-19-003545-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник вимагає його надати?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3c48769dcc324b7f807de45619596b22
Назва:
Про подання пояснення на запит Державної Аудиторської Служби України Північного Щфісу Держаудитслужби Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.11.2022 року
Дата опублікування:
15.11.2022 11:30
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 11.11.2022 року, про надання пояснень в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» за номером ID: UA-2022-01-19-003545-c, Середня загальноосвітня школа №42 м. Львова (далі, Замовник) відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення:
.
Що стосується питання першого: Відповідно до п. 1.1. Статуту Середньої загальноосвітньої школи №42 м. Львова, школа є закладом комунальної форми власності. Відповідно, придбання товарів, робіт та послуг для забезпечення функціонування закладу загальної середньої освіти, в тому числі закупівля послуг з організації шкільного харчування, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Згідно з п. 4.1. Статуту управління школою здійснюється її засновником – Львівською міською радою, уповноваженим власником – Управлінням освіти Львівської міської ради та територіальним відділом освіти, а безпосереднє керівництво – директором. Керуючись п. 1.4. Статуту засновником (власником) школи є Львівська міська рада. Пунктом 6.1. цього ж Статуту встановлено, що фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі його кошторису. Розмір бюджетного призначення для проведення Закупівлі, виходячи із кошторису Замовника на 2022 рік, затвердженого 12.01.2022 року відділом освіти Сихівського та Личаківського районів УО ДГП Львівської міської ради та 13.01.2022 року зареєстрованого і взятого на облік в УДКСУ у Сихівському районі м. Львова, яким передбачено видатки з місцевого бюджету на організацію шкільного харчування у Замовника по КЕКВ 2230 становив - 1 685500,00 грн. що становить розмір бюджетного призначення та лягає в основу формування очікуваної вартості для проведення даної закупівлі
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі, яка становить 1538010,58 грн. без ПДВ Замовником враховано вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі». А саме, орієнтовну кількість днів харчування, орієнтовну кількість учнів (дітей) 1-4 класів та пільгових категорій учнів (дітей), визначених відповідними нормативно-правовими актами, граничні норми вартості харчування на 2022 рік відповідно до наказу УО ДГП Львівської міської ради №827 від 24.12.2021 р. «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2022 році».
Щодо питання другого: на виконання пункту 41 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті у вкладці Публічні закупівлі: https://school42.com.ua/ .
Щодо питання третього: оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а саме п.9 Оголошення, яке надано окремим файлом ( файл: «Оголошення.docx), а також в електронній системі закупівель міститься наступна інформація:
Загальний розмір забезпечення тендерних 20000.00 Гривня пропозиції