• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарняна білизна на потребу 2022 року(халати,бахіли,шапочки,маски,підгузки)

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Номер: ef84361a6e0e4e09af62090f9a4c9559
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.06.2022 14:54 - 02.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.06.2022 № 14-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.06.2022 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-01-19-005864-a, 19.01.2022, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 472-48-55, v_savchuk777@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону; абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку №1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідність укладеного договору законодавству; відповідність укладеного договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; відповідність укладеного договору законодавству; відповідність укладеного договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету від 19.01.2022 (протокол № 9) та уповноваженої особи; тендерні пропозиції учасників: ФОП КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА, ФОП КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА; реєстр отриманих тендерних пропозицій; скарга ФОП ГНАТЮК ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА від 18.02.2022 UA-2022-01-19-005864-a.c1 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ); рішення АМКУ № 4141-р/пк-пз від 28.04.2022; протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.02.2022; відповіді замовника від 07.06.2022 та 08.06.2022, на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель; договір про закупівлю за державні кошти від 13.06.2022 № 348, протокол щодо прийняття рішення уповноважено особою від 05.05.2022 № 60/06. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-9 «Відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника». Відповідно до відомостей електронної системи закупівель встановлено, що до аукціону по даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали три учасники: ФОП Гнатюк Тетяна Сергіївна (початкова і остаточна пропозиція 190661,00 грн.), ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» (початкова пропозиція 239736,00 грн., остаточна пропозиція 210000,00 грн), ФОП «КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА» (початкова пропозиція 237485,00 грн., остаточна пропозиція 237485,00 грн). Замовником обрано переможцем учасника ФОП «КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА», з яким укладено договір про закупівлю за державні кошти від 13.06.2022 на суму 237485,00 грн.(в т.ч. ПДВ). Також слід вказати, що між замовником та вищевказаним переможцем укладено договори за UA-2021-11-02-002282-c (ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), UA-2021-11-02-005217-a (ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання) та UA-2022-01-12-001055-b (ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали). Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 59. Так, Замовником було відхилено пропозицію ФОП КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА та зазначено: «ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» не надав жодного сертифіката якості товару – так у замовника немає можливості пересвідчитися, що товар запропонований учасником, є якісний. Враховуючи вищезазначену інформацію, у замовника існують сумніви, щодо достовірності поданої документації. Провівши аналіз порушень учасника ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА», та враховуючи, що замовник має намір закупити якісний товар, прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» згідно до статті 31 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі, та розглянути наступного найбільш економічно вигідного учасника.». Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 08.06.2022 надано запит замовнику, а саме: «Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 59 Замовником було відхилено пропозицію ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» та зазначено: ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» не надав жодного сертифіката якості товару – так у замовника немає можливості пересвідчитися, що товар запропонований учасником, є якісний. Враховуючи вищезазначену інформацію, у замовника існують сумніви, щодо достовірності поданої документації. Провівши аналіз порушень учасника ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА», та враховуючи, що замовник має намір закупити якісний товар, прийняти рішення про дискваліфікацію ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» згідно до статті 31 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі, та розглянути наступного найбільш економічно вигідного учасника. В той же час, Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару, затверджена рішенням Тендерного комітету від 19.01.2022 (протокол № 9) не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником сертифікату якості товару. Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити причину відхилення тендерної пропозиції ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА». Замовником 08.06.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь: «КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі – Замовник) повідомляє Вам, так як замовник мав намір придбати якісний товар - пропозиція ФОП «КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА» відхилена в зв’язку з тим, що: 1. в технічних вимогах додатку №2 до тендерної документації по закупівлі було зазначено: «п.2. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.» Якість товару оцінюється за наявністю документів, які засвідчують якість пропонованого товару, а саме: сертифікат або декларації якості. 2. В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1.4 передбачається, що «усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки)». Надані ФОП "КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА" документи (сертифікати та декларації) не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), що унеможливлює Замовнику пересвідчитися, що товар запропонований учасником, є якісний». В той же час, моніторингом установлено, що тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару, затверджена рішенням Тендерного комітету від 19.01.2022 (протокол № 9) та уповноваженою особою не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником сертифікату якості товару. Таким чином, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника із зазначеної вище підстави. Аналогічну думку щодо відсутності в тендерній документації окремих вимог щодо необхідності надання учасником сертифікату якості товару. висвітлено в Рішенні АМКУ № 4141-р/пк-пз від 28.04.2022. В той же час, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ФОП КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА у складі тендерної пропозиції не подано проект договору про закупівлю, як це передбачено Додатком 3 до тендерної документації. Так, пунктом 6.3.2 тендерної документації замовника визначено, що учасники в складі пропозиції надають підписаний проект договору. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП КІСЕЛЬ ЛЮДМИЛА ВЛАДИСЛАВІВНА не відповідає вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Також, моніторингом установлено, що Замовником накладено електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Шерстюк Ганні на річний план закупівель UA-P-2022-01-19-001672-b, оголошення про проведення відкритих торгів та на тендерну документацію, що суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок №1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, абзацем 3 пункту 3 Порядку визначено, що: «…Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи…». Так, частиною 3 статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовником в тендерній документації зазначено: - «у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів» (підпункт 2.1.2 пункту 1 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації»), водночас абзацом 3 частини 2 статті 24 Закону передбачено: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру»; - «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів» (підпункт 2.2.1 пункту 2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації»), водночас абзацом 1 пункту 2 статті 24 Закону передбачено: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів»; - «Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» (абзац 2 підпункту 2.2.2 пункту 2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації». Слід зазначити, що вказана норма Законом не передбачена; - у тендерній документації (підпункт 5.2.5 пункту 2 розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції») замовником здійснено посилання на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, який втратив чинність з 28.04.2020 на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року № 361-IX. Вказане є порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації іншої інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ФОП КАБАНЕНКО НАТАЛІЯ ГЕННАДІЇВНА укладено договір про закупівлю за державні кошти від 13.06.2022 № 348 на суму 237850,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 15.06.2022 13:08 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2022 13:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП «1-А МКЛ ПМР» (надалі –замовник) 15.06.2022 року отримало висновок по моніторингу закупівлі UA-2022-01-19-005864-a , ДК 021:2015: 39518000-6 - Лікарняна білизна , в якому Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляє замовника , що під час перевірки закупівлі були виявлені порушення . Замовник визнає свою помилку , та забов’язується в подальшому не допускати подібного. З метою подальшого дотримання чинного законодавства в сфері Публічних закупівель , уповноважена особа Шерстюк Ганна наказом № 210 від 13.06.2022 в сфері Публічних закупівель направлена на підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 15.06.2022 15:34

Запити/Пояснення