-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування
Завершена
8 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Номер:
ecf53b7b34614a0ba5f5f4b678048428
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-20-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
20.09.2022 20:43 - 12.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.09.2022 № 277
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2022-01-19-002787-c 19.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог Порядок №708.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Порядку №710.
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір від 21.03.2022 №145 на суму 7 773 134,00 грн шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, (далі Замовник) UA-P-2022-01-19-001596-c , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції ТОВ "НЕРУДПРОМСТРОЙ", ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", ТОВ "ІНВАЙТ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 10.03.2022, договір від 21.03.2022 №145, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2022.
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що у технічних вимогах до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, Замовник зазначив зокрема, Поточний ремонт будівель, споруд, який не відноситься за зазначеного коду ДК 021:2015 79990000-0. Окрім того, у технічному завданні Замовник не зазначив види послуг з поточного ремонту.
Таким чином, при визначенні предмета закупівлі Замовником недотримано норми пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок №708).
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 7 Закону Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. Водночас, однією з функцій Уповноваженого органу відповідно до статті 9 Закону є розроблення та затвердження, зокрема, переліку формальних помилок.
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Порядок №710).
Однак, у наведеному у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника наведено формальні помилки, що не відповідають переліку, зазначеному в Порядку №710. Отже, Замовником не дотримано норм Порядку №710 при зазначенні інформації про допущення формальних помилок.
Теж, відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Далі зазначена норма Закону також відображена у пункті 5 розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи 19.01.2022.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Окрім того, пунктом 3) розділу 5 тендерної документації Замовник також зазначив: у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону.
Моніторингом установлено, що по закупівлі UA-2022-01-19-002787-c переможцем торгів ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" не надано документи відповідно до статті 17 Закону, відповідно, його тендерна пропозиція на підставі пункту 3 частини 1 статті 31 Закону підлягає відхиленню.
Натомість, з визначеним переможцем торгів укладено договір на суму 7 773 134,00 гривень.
Період усунення порушень:
03.10.2022 19:53 - 18.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2022 19:53
Запити/Пояснення
Номер:
9e862f8d46e54ee4846ac2701d403e69
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
90c44a7ba4ed4e658c0e0e80ee8e700f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.09.2022 13:55
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби (далі – Управління) по предмету «Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-19-002787-с) надаємо пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Відтак, Замовник дотримуючись положень розділу ІІ Методики здійснив визначення очікуваної вартості у декілька етапів:
1. Замовником на підставі даних про загальну площу будівель – 38021,30 м.кв., в тому числі: сім - 1-но поверхових будівель; три - 3-х поверхових будівель з підвалом; дві - 4-х поверхових будівель з підвалом; одна - 6-ти поверхова будівля з підвалом; одна - 8-ми поверхова будівля з підвалом; частина - 3-х поверхової будівлі з підвалом; загальну площу прибудинкової території - 14680 м.кв. було визначено потребу та періодичність надання послуг з експлуатаційно-господарського обслуговування (Додаток 1). Крім того, Замовником було враховано особливість наявної матеріально-технічної бази та специфіку її обслуговування, а також враховано наявний в особовому складі персонал.
2. Здійснено опис предмета закупівлі.
3. Замовником було проведено аналіз ринку шляхом використання інструменту ринкових консультацій, а саме, учасникам ринку було направлено запити з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена у відповідності до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів послуг (Додаток 2 – цінові пропозиції). Водночас слід зазначити, що Замовником дотримано принципів недискримінації та конкурентної спроможності учасників.
Як висновок зазначаємо, що очікувана вартість предмету закупівлі, здійснена Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства.