• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Номер: ecf53b7b34614a0ba5f5f4b678048428
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.09.2022 20:43 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.09.2022 № 277 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 277 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2022-01-19-002787-c 19.01.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради Код ЄДРПОУ: 01991406 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог Порядок №708. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Порядку №710. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір від 21.03.2022 №145 на суму 7 773 134,00 грн шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, (далі Замовник) UA-P-2022-01-19-001596-c , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції ТОВ "НЕРУДПРОМСТРОЙ", ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", ТОВ "ІНВАЙТ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 10.03.2022, договір від 21.03.2022 №145, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2022. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що у технічних вимогах до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, Замовник зазначив зокрема, Поточний ремонт будівель, споруд, який не відноситься за зазначеного коду ДК 021:2015 79990000-0. Окрім того, у технічному завданні Замовник не зазначив види послуг з поточного ремонту. Таким чином, при визначенні предмета закупівлі Замовником недотримано норми пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок №708). Окрім того, відповідно до частини 1 статті 7 Закону Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. Водночас, однією з функцій Уповноваженого органу відповідно до статті 9 Закону є розроблення та затвердження, зокрема, переліку формальних помилок. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Порядок №710). Однак, у наведеному у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника наведено формальні помилки, що не відповідають переліку, зазначеному в Порядку №710. Отже, Замовником не дотримано норм Порядку №710 при зазначенні інформації про допущення формальних помилок. Теж, відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Далі зазначена норма Закону також відображена у пункті 5 розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи 19.01.2022. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Окрім того, пунктом 3) розділу 5 тендерної документації Замовник також зазначив: у разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону. Моніторингом установлено, що по закупівлі UA-2022-01-19-002787-c переможцем торгів ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" не надано документи відповідно до статті 17 Закону, відповідно, його тендерна пропозиція на підставі пункту 3 частини 1 статті 31 Закону підлягає відхиленню. Натомість, з визначеним переможцем торгів укладено договір на суму 7 773 134,00 гривень.
Період усунення порушень: 03.10.2022 19:53 - 18.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2022 19:53

Запити/Пояснення