• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа гречана, крупа ячмінна, пшоно, крупа перлова, вівсяні пластівці, кукурудзяна крупа, рис шліфований, борошно пшеничне)

мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).

Завершена

1 682 237.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 411.19 UAH
Номер: 9a9eb8f0973a4cc4a3a27f3aa862946b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 19.10.2022 14:39 - 09.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.10.2022 № 36-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 19.10.2022 № 36-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000505-b, 19.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 18.01.2022 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підриємця Поповича Олександра Михайловича (далі – ФОП Попович О.М., Переможець); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; протокол від 08.02.2022; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Попович О.М. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані 25 жовтня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; договір від 22.02.2022 № 46; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 03.06.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 15.08.2022 №2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Аналізом питання внесення змін до договору встановлено, що на підставі п. 2 частини п’ятої статті 41 Закону - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, додатковою угодою від 03.06.2022 № 1 (далі – Додаткова угода №1) внесено зміни до договору від 22.02.2022 №46 (далі - Договір). Так, у п.1.2 Договору визначено, що ФОП Попович О.М. зобов’язується у 2022 році поставляти та передавати у власність Замовника продукти харчування в кількості та за цінами, що зазначені у Специфікації, яка є додатком 1 до Договору, а саме: крупа пшенична – в кількості 6228 кг за ціною 18 грн/кг; крупа гречана – в кількості 9342 кг за ціною 48 грн/кг; крупа ячмінна в кількості – 6228 кг за ціною 18 грн/кг; пшоно в кількості – 6228 кг за ціною 21 грн/кг; крупа перлова – в кількості 3114 за ціною 18 грн/кг; вівсяні пластівці – в кількості 6228 за ціною 32 грн/кг; кукурудзяна крупа – в кількості 9342 за ціною 22 грн/кг; рис шліфований – в кількості 12456 кг за ціною 28 грн/кг; борошно пшеничне – в кількості 1868 кг за ціною 16,50 грн/кг. Загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до п. 3.1. Договору та Специфікації, яка є Додатком 1 до Договору, становить 1 643 874,00 гривень. Додатковою угодою №1 викладено Специфікацію до Договору в новій редакції, а саме: крупа пшенична – в кількості 5741 кг за ціною 19,79 грн/кг; крупа гречана – в кількості 8494 кг за ціною 52,79 грн/кг; крупа ячмінна в кількості – 5725 кг за ціною 19,79 грн/кг; пшоно в кількості – 5712 кг за ціною 23,09 грн/кг; крупа перлова – в кількості 2879 за ціною 19,79 грн/кг; вівсяні пластівці – в кількості 5709,2 кг за ціною 35,19 грн/кг; кукурудзяна крупа – в кількості 8555 кг за ціною 24,19 грн/кг; рис шліфований – в кількості 11405 кг за ціною 30,79 грн/кг; борошно пшеничне – в кількості 1763 кг за ціною 18,14 грн/кг. Згідно з обчисленнями загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 становить 1 655 168,86 гривень. Таким чином, зміни, внесені згідно з Додатковою угодою №1, призвели до збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн (1 655 168,86 – 1 643 874,00 = 11 294,86), чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 27.10.2022 11:36 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2022 11:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ 27.10.2022 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-000505-b) було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000505-b (далі – Висновок). У Висновку зазначено, що згідно з обчисленнями загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 становить 1 655 168,86 гривень. Таким чином, зміни, внесені згідно з Додатковою угодою №1, призвели до збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн (1 655 168,86 – 1 643 874,00 = 11 294,86), чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. У зв’язку з вищезазначеним встановлені наступні зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради під час складання Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 не зазначило розрахунки в частині вже поставленого товару. У зв’язку з чим виникло помилкове враження про збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн.. З огляду на це, під час надання Пояснень було зазначено, що Специфікація формувалась з урахування вже здійснених поставок, а також загальна сума договору не збільшувалась. З огляду на зазначене, Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради не має можливості вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, оскільки відсутні помилки при розрахунку специфікації в редакції Додаткової угоди №1. Додаємо файл, який містить детальний розрахунок цін у специфікації в редакції Додаткової угоди №1. Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі з питань укладання договорів/додаткових угод до договорів.
Дата публікації звіту: 03.11.2022 15:39

Запити/Пояснення