-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа пшенична, крупа гречана, крупа ячмінна, пшоно, крупа перлова, вівсяні пластівці, кукурудзяна крупа, рис шліфований, борошно пшеничне)
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).
Завершена
1 682 237.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 411.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 411.19 UAH
Номер:
9a9eb8f0973a4cc4a3a27f3aa862946b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2022 00:00
Період моніторингу:
19.10.2022 14:39 - 09.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.10.2022 № 36-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.10.2022 № 36-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000505-b, 19.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 18.01.2022 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підриємця Поповича Олександра Михайловича (далі – ФОП Попович О.М., Переможець); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; протокол від 08.02.2022; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Попович О.М. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані 25 жовтня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; договір від 22.02.2022 № 46; звіт про результати проведення процедури; додаткову угоду від 03.06.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 15.08.2022 №2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Аналізом питання внесення змін до договору встановлено, що на підставі п. 2 частини п’ятої статті 41 Закону - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, додатковою угодою від 03.06.2022 № 1 (далі – Додаткова угода №1) внесено зміни до договору від 22.02.2022 №46 (далі - Договір).
Так, у п.1.2 Договору визначено, що ФОП Попович О.М. зобов’язується у 2022 році поставляти та передавати у власність Замовника продукти харчування в кількості та за цінами, що зазначені у Специфікації, яка є додатком 1 до Договору, а саме: крупа пшенична – в кількості 6228 кг за ціною 18 грн/кг; крупа гречана – в кількості 9342 кг за ціною 48 грн/кг; крупа ячмінна в кількості – 6228 кг за ціною 18 грн/кг; пшоно в кількості – 6228 кг за ціною 21 грн/кг; крупа перлова – в кількості 3114 за ціною 18 грн/кг; вівсяні пластівці – в кількості 6228 за ціною 32 грн/кг; кукурудзяна крупа – в кількості 9342 за ціною 22 грн/кг; рис шліфований – в кількості 12456 кг за ціною 28 грн/кг; борошно пшеничне – в кількості 1868 кг за ціною 16,50 грн/кг.
Загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до п. 3.1. Договору та Специфікації, яка є Додатком 1 до Договору, становить 1 643 874,00 гривень.
Додатковою угодою №1 викладено Специфікацію до Договору в новій редакції, а саме: крупа пшенична – в кількості 5741 кг за ціною 19,79 грн/кг; крупа гречана – в кількості 8494 кг за ціною 52,79 грн/кг; крупа ячмінна в кількості – 5725 кг за ціною 19,79 грн/кг; пшоно в кількості – 5712 кг за ціною 23,09 грн/кг; крупа перлова – в кількості 2879 за ціною 19,79 грн/кг; вівсяні пластівці – в кількості 5709,2 кг за ціною 35,19 грн/кг; кукурудзяна крупа – в кількості 8555 кг за ціною 24,19 грн/кг; рис шліфований – в кількості 11405 кг за ціною 30,79 грн/кг; борошно пшеничне – в кількості 1763 кг за ціною 18,14 грн/кг.
Згідно з обчисленнями загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 становить 1 655 168,86 гривень.
Таким чином, зміни, внесені згідно з Додатковою угодою №1, призвели до збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн (1 655 168,86 – 1 643 874,00 = 11 294,86), чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
27.10.2022 11:36 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2022 11:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ
27.10.2022 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-000505-b) було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000505-b (далі – Висновок). У Висновку зазначено, що згідно з обчисленнями загальна сума, на яку буде поставлений товар, відповідно до Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 становить 1 655 168,86 гривень. Таким чином, зміни, внесені згідно з Додатковою угодою №1, призвели до збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн (1 655 168,86 – 1 643 874,00 = 11 294,86), чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним встановлені наступні зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради під час складання Специфікації в редакції Додаткової угоди №1 не зазначило розрахунки в частині вже поставленого товару. У зв’язку з чим виникло помилкове враження про збільшення суми, визначеної у договорі, на 11 294,86 грн.. З огляду на це, під час надання Пояснень було зазначено, що Специфікація формувалась з урахування вже здійснених поставок, а також загальна сума договору не збільшувалась.
З огляду на зазначене, Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради не має можливості вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, оскільки відсутні помилки при розрахунку специфікації в редакції Додаткової угоди №1. Додаємо файл, який містить детальний розрахунок цін у специфікації в редакції Додаткової угоди №1. Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі з питань укладання договорів/додаткових угод до договорів.
Дата публікації звіту:
03.11.2022 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
f7187154e31e4d64abe51933495d7168
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.10.2022 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15612100-2 – Борошно пшеничне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-000505-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-19-000505-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому внаслідок укладання додаткової угоди №1 від 03.06.2022 № 1 до договору від 22.02.2022 № 46 сума, яка визначена в договорі, збільшилася на 11 294,858 грн, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c5fe3a8e457b4a8ca1770e2309d6f0ef
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 20.10.2022 р.
Дата опублікування:
25.10.2022 16:47
Опис:
20.10.2022 року в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-19-000505-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«…- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-19-000505-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому внаслідок укладання додаткової угоди №1 від 03.06.2022 № 1 до договору від 22.02.2022 № 46 сума, яка визначена в договорі, збільшилася на 11 294,858 грн, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».…».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься в інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “ProZorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару. Бюджетні призначення встановлені рішенням про місцевий бюджет Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади на 2022 рік, яке затверджено на сессії міської ради.
2. Забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-19-000505-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація: https://osvitamukachevo.net.ua/buhgalteriya.
3. Внаслідок укладання додаткової угоди №1 від 03.06.2022 до договору від 22.02.2022 № 46 загальна сума договору не змінилась. Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради було дотримано вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, у п.2 додаткової угоди №1 від 03.06.2022 до договору від 22.02.2022 № 46 зазначено, що ця зміна не призвела до збільшення загальної суми Договору.
Фізична особа-підприємець Попович Олександр Михайлович (далі – Постачальник) звернувся до Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі - Замовник) щодо зміни ціни за одиницю товару згідно Договору №46 від 22.02.2022 року на підставі п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Постачальником було надано довідку з Головного управління статистики у Закарпатській області №07-12/1052-22. Зазначений документ підтверджує збільшення середньої споживчої ціни за одиницю товару. Так, помічаємо коливання ціни на ринку у бік зростання більше 10%.
На підставі вищезазначеного документу, між Фізичною особою-підприємцем Попович Олександром Михайловичем та Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради була укладена додаткова угода № 1, якою до Договору №46 від 22.02.2022 року внесено зміни в частині збільшення ціни за одиницю продукції в межах 10%. З огляду на те, що зміни не повинні призвели до збільшення загальної суми договору, відповідна є потреба зменшити кількість товару. До 03 червня 2022 року Замовником було здійснено закупівлю товару, відповідно під час укладання додаткової угоди №1 було зменшено обсяг закупівлі товару з урахування вже здійснених раніше поставок. При цьому зазначені зміни не призвели до збільшення загальної суми договору. Надаємо розрахунки із зазначення кількості поставленого товару до підписання додаткової угоди №1. Зазначені розрахунки підтверджують, що внаслідок укладання додаткової угоди №1 від 03.06.2022 до договору від 22.02.2022 № 46 загальна сума договору не змінилась.