• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове жирністю від 72,5 % - 6 500 кг.

Завершена

1 464 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 322.25 UAH
Номер: 290b56efe4964efb875bf9537591aaee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-31-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 31.03.2022 14:58 - 22.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.03.2022 № 1 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.03.2022 №1 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-19-000529-c від 19.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів ФОП Книр М.Н. встановлено порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, внесення до нього змін та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Книр Марії Никандрівни (далі – ФОП Книр М.Н.); протокол розгляду уповноваженою особою Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради (далі – Замовник) тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. від 16.02.2022 №29; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022; договір про закупівлю товарів від 09.03.2022 №22-5ВТ (далі – договір №22-5ВТ); додаткова угода від 11.03.2022 №1 до договору №22-5ВТ. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. вимогам тендерної документації встановлено наступне. В складі тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. надано довідку про наявність власного або орендованого обладнання і матеріально-технічної бази для виконання робіт і надання послуг з поставки товарів відповідно до мети та цілей даної закупівлі (файл – «2.1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf»), в якій зазначено орендовані вантажні спеціалізовані фургони - рефрижератори Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) та Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ). Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. надано договір оренди автомобіля Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ) від 20.01.2022 №20.01-22.1 та договір оренди автомобіля Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) від 20.01.2022 №20.01-22.2 (файл – «2.1.2. Копії договорів оренди. pdf»). Відповідно до вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів на проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Додатку № 2 до цієї тендерної документації, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, а також, копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції про проведення дезінфекції. Так, на виконання вищевказаних вимог учасником ФОП Книр М.Н. у складі пропозиції надано договір про надання послуг від 25.01.2022 №2 на дезінфекційні роботи автотранспортних засобів та акт прийому-здачу виконаних робіт (послуг) від 27.01.2022 щодо дезінфекції транспортного засобу 2 авт. (файл – «6.13. Копії договорів на проведення дезінфекції. pdf»). Проте, на порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ФОП Книр М.Н. відсутня інформація про назву транспортних засобів, чим відповідно не підтверджено що в орендованих вантажних спеціалізованих фургонах - рефрижераторах Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) та Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ) проведено дезінфекцію. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником визначено переможцем торгів ФОП Книр М.Н. та укладено договір №22-5ВТ.
Період усунення порушень: 18.04.2022 15:23 - 05.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2022 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000529-c від 18 квітня 2022 р. У період з 31.03.2022 р. по 15.04.2022 р. Західним офісом Держаудитслужби проводився моніторинг публічної закупівлі № UA-2022-01-19-000529-c. За результатами моніторингу було складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-01-19-000529-c від 18 квітня 2022 р. (далі по тексту – Висновок), у відповідності до якого було встановлено порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З даним висновком Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради категорично не згідне, вважає його протиправним та безпідставним з огляду на наступні обґрунтовані заперечення: Як вбачається з Висновку, на порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, у складі пропозиції учасника ФОП Книр М.Н. відсутня інформація про назву транспортних засобів, чим відповідно не підтверджено що в орендованих вантажних спеціалізованих фургонах - рефрижераторах Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) та Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ) проведено дезінфекцію. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником визначено переможцем торгів ФОП Книр М.Н. та укладено договір №22-5ВТ. Варто зауважити, що відповідно до вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів на проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Додатку № 2 до цієї тендерної документації, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, а також, копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції про проведення дезінфекції. Як вбачається з тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н., у її складі було надано довідку про наявність власного або орендованого обладнання і матеріально-технічної бази для виконання робіт і надання послуг з поставки товарів відповідно до мети та цілей даної закупівлі (файл – «2.1.1.Інформаційна довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf»), в якій зазначено орендовані вантажні спеціалізовані фургони - рефрижератори Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) та Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ). Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. надано договір оренди автомобіля Renault Master (державний номер ВК 3493 ВХ) від 20.01.2022 №20.01-22.1 та договір оренди автомобіля Mercedes-Benz Sprinter (державний номер ВК 8479 СВ) від 20.01.2022 №20.01-22.2 (файл – «2.1.2. Копії договорів оренди. pdf»). На підтвердження проведення дезінфекції вищевказаних транспортних засобів у складі тендерної пропозиції ФОП Книр М.Н. було надано наступні документи: - Копії Договору № 1 від 02.12.2021 р., Додаткової угоди № 1 від 04.01.2022 р. до Договору № 1, Договору № 1 про надання послуг по ветеринарному обслуговуванню від 10.12.2021 р., Акту № 1 від 04.01.2022 р., Акту виконаних робіт № 1 від 04.01.2022 р., Акту виконаних робіт від 31.01.2022 р. (файл – «6.22. Копія про надання державних ветеринарно-санітарних послуг. pdf»). Даними документами в повній мірі підтверджується проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Додатку № 2 до цієї тендерної документації, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, а також, копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції про проведення дезінфекції; - Копії Договір про надання послуг від 25.01.2022 №2 на дезінфекційні роботи автотранспортних засобів та акт прийому-здачу виконаних робіт (послуг) від 27.01.2022 щодо дезінфекції транспортного засобу 2 авт. (файл – «6.13. Копії договорів на проведення дезінфекції. pdf»). Даними документами також підтверджується проведення дезінфекції автотранспортних засобів за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції про проведення дезінфекції; Окрім того, 21.04.2021 р. Замовником було вручено ФОП Книр М.Н. запит з проханням надати інформацію та її документальне підтвердження: стосовно яких транспортних засобів (назвати марки, моделі та державні номерні знаки) проводилися дезінфекційні роботи автотранспортних засобів у відповідності до Договору № 2 про надання послуг від 25.01.2022 р. та Акту прийому-здачі виконаних робіт (послуг) від 27.01.2022 р., укладених між Нововолинською міською лікарнею ветеринарної медицини (Виконавець) та ФОП Книр Марією Никандрівною (Замовник). На вказаний Запит Замовником було отримано інформацію, що «у відповідності до умов Договору № 2 про надання послуг від 25.01.2022 р. укладеного між Нововолинською міською лікарнею ветеринарної медицини (Виконавець) та ФОП Книр Марією Никандрівною (Замовник), проводилася дезинфекція наступних транспортних засобів: - Автомобіля марки Renault Master 2017 р.в., д.р.н ВК 3493 ВХ. Даний транспортний засіб знаходиться в оренді у відповідності до Договору оренди автомобіля 20.01.22-1 від 20.01.2022 р., укладеного із ТзОВ «Радивилівмолоко» (Орендодавець).; - Автомобіля марки Mercedes-Banz Sprinter 313CDI, 2012 р.в., д.р.н. ВК 8479 СВ. Даний транспортний засіб знаходиться в оренді у відповідності до Договору оренди автомобіля 20.01.22-2 від 20.01.2022 р., укладеного із ТзОВ «Радивилівмолоко» (Орендодавець). Додатково ФОП Книр М.Н. було зазначено, що інших транспортних засобів у їїу володінні та користуванні немає. Також, у відповідності до п. 3.1, 3.2 Договору № 2 про надання послуг від 25.01.2022 р. передбачено, що Замовник проводить оплату наданих послуг щомісячно, згідно акту наданих послуг впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-здавання виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Виконавець надає Замовнику акти на вартість наданих послуг (виконаних робіт) при кожному звернення Замовника. На виконання вищевказаних умов Договору, 27.01.2022 р. між сторонами було підписано Акт прийому-здачі виконаних робіт (послуг), який є підставою для оплати наданих Виконавцем послуг. Окрім того, за результатами проведення дезинфекції кожного автотранспортного засобу, Виконавцем видається Акт на проведення дезинфекції (дезінсекції, дератизації), в якому, серед іншого, зазначається державний номерний знак транспортного засобу, який підлягав дезинфекції. Даний факт підтверджується Копіями Акту 1 від 28.01.2022 р. і Акту 2 від 28.01.2022 р. ФОП Книр М.Н звертає увагу, що відповідно до вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копії договорів на проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Додатку № 2 до цієї тендерної документації, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, а також, копії актів виконаних робіт за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції про проведення дезінфекції. Зазначає, що вищевказану вимогу Тендерної документації нею було виконано в повному обсязі та надано у складі тендерної пропозиції копію Договору № 2 про надання послуг від 25.01.2022 р. та копію Акту прийому-здачі виконаних робіт (послуг) від 27.01.2022 р. Що стосується Актів на проведення дезінфекції (дезінсекції, дератизації), то надання таких документів тендерною документацією Замовника не вимагалося.» Додатково ФОП Книр М.Н. було надано копії Актів № 1 та № 2 на проведення дезінфекції (дезінсекції, дератизації) від 28.01.2022 р. З огляду на вищевикладене, вважаємо що ФОП Книр Марією Никандрівною було виконано вимоги пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, а Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000529-c від 18 квітня 2022 р. в частині порушення вимог пункту 6.13 Додатку №6 тендерної документації, абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - є безпідставним та необґрунтованим. Тому, Замовник не вбачає підстав для припинення зобов’язань за укладеним із ФОП Книр М.Н. Договором №22-5ВТ. Додатково повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-19-000529-c від 18 квітня 2022 р. буде оскаржено до суду в порядку та строки, визначені чинним законодавством.
Дата публікації звіту: 22.04.2022 08:24
Номер: 0a32db677bd448b6b706c5d7f08f43cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-22-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.02.2022 17:10 - 18.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.02.2022 № 112 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №112 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-19-000529-c від 19.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконачого комітету Нововолинської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація).
Період усунення порушень: 04.03.2022 13:50 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2022 13:50