-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний цільнозерновий)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, будинок 154, смт. Чорнобай, Черкаська область, Україна, 19901. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги відмінено
313 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 567.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 567.50 UAH
Номер:
dea8240ccc654bd288a8b545ab923cc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 13:51 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 1-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
23.05.2022 № 1-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-18-010803-a, 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 24 та частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Процедура закупівлі відмінена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Чорнобаївської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.01.2022 № 2 та оприлюднену в електронній системі закупівель 18.01.2022 у 21 год 59 хв, тендерну документацію, оприлюднену в електронній системі закупівель у 22 год 01 хв; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; інформацію про відміну процедури закупівлі; протокольне рішення від 29.04.2022 № 20, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2022; протокольне рішення від 26.05.2022 № 21, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.05.2022; пояснення та документи, отримані 26 травня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, що до неї 18.01.2022 були внесені зміни, зокрема згідно з поясненнями Замовника у специфікації до проекту договору змінено назву переліку продуктів харчування. Проект договору про закупівлю є частиною тендерної документації, отже були внесені зміни до тендерної документації. Новий проект договору розміщено в електронній системі закупівель 18.01.2022 у 22 год 01 хв додатково до початкової редакції. На порушення частини другої статті 24 та частини першої статті 10 Закону в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення частини десятої статті 29 Закону найбільш економічно вигідна за результатами аукціону тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Добровольського Вадима Дем’яновича не розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та строк її розгляду аргументовано не був продовжений до 20 робочих днів.
Період усунення порушень:
06.06.2022 14:08 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
cc14badf8aad405f988c1ab4247e2a55
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2022 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі хлібопродуктів (ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-010803-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- які зміни були внесені до тендерної документації, зокрема до проекту договору про закупівлю, що оприлюднений 18.01.2022 о 21:59 год;
- чому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Добровольського Вадима Дем’яновича наразі не розглянута?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1d3a06cb686143539654f083b5e60415
Назва:
відповіді на питання
Дата опублікування:
26.05.2022 16:52
Опис:
1. - чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
Відповідь: Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради не має власного веб-сайту, тому оголошення додатково оприлюднено відділом освіти ЧСР на веб-сайті Чорнобаївської територіальної громади (https://chornobay-rada.gov.ua/news/1653478606/).
2. - як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Відповідь: Відділ освіти Чорнобаївської селищної ради зробив запит цінових пропозицій до постачальників хлібобулочних виробів. Дані цінові пропозиції додаються окремими файлами у поясненні. Також відділ освіти ЧСР скористався інтернет-ресурсами у формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості товару щодо постачання хлібопродуктів у сумі 313500,00 грн. з урахуванням ПДВ сформований на підставі розрахунку фактичного обсягу споживання за 2020-2021 роки та розцінок постачальників
3. - які зміни були внесені до тендерної документації, зокрема до проекту договору про закупівлю, що оприлюднений 18.01.2022 о 21:59 год.
Відповідь: змінено у специфікації назву переліку продуктів харчування, а саме: з "Хліб пшеничний вищий гатунок" на "хліб житньо-пшеничний цільнозерновий".
4. - чому найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Добровольського Вадима Дем’яновича наразі не розглянута?
Відповідь: з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 було продовжено карантин у закладах освіти, які підпорядковані відділу освіти ЧСР та у зв'язку з тим, що з 24.02.2022 року було введено воєнний стан в Україні, розгляд тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Добровольського Вадима Дем’яновича припав на даний період (з врахування можливості продовження строку розгляду ТП до 20 робочих днів).
Тому потреба у закупівлі хліба житньо-пшеничного цільнозернового відпала. Замовник відповідно до п.1 ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вирішив відмінити відкриті торги у зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.