• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яйця

Торги не відбулися

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Номер: c83c74b26d1a43508911a77acc670693
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-24-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.01.2022 19:12 - 15.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 24.01.2022 № 38 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.01.2022 № 38 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 12. UA-2022-01-18-002165-b, ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Санаторій медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 та статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення даного порушення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «08» лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Санаторій медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 18.01.2022 б/н. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктами 1 та 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД визначено умови відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 та статті 32 Закону.
Період усунення порушень: 11.02.2022 12:19 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2022 12:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Не можливо виконати рішення та усунути порушення внаслідок того, що 03.02.2022 року закупівля не відбулася. У подальшому забезпечемо недопущення даного порушення.
Дата публікації звіту: 11.02.2022 12:42