• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо яловичини охолоджене, м’ясо свинини охолоджене, філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" –15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловичини охолоджене, м’ясо свинини охолоджене, філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене) (згідно тендерної документації)

Завершена

767 532.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 837.66 UAH
Номер: eda3760b9d2341e1a1f8fd29ed59ffef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 23.05.2022 13:14 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2022 №9-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби У Вінницькій області від 23.05.2022 №9-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2022-01-18-004829-c 18.01.2022 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮДАР-М» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 18 січня 2022 року, тендерні пропозиції ФОП «Кірик Ігор Олександрович», ФОП «Буцерога Анна Олександрівна» та ТОВ «ЮДАР-М», вимогу про усунення невідповідностей до 15 лютого 2022 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 лютого 2022 року та від 15 лютого 2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 15 лютого 2022 року, договір про закупівлю товару від 28 лютого 2022 року №21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28 лютого 2022 року та пояснення від 27 травня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником у підпунктах 14.7 та 14.8 пункту 14 додатку 1 «Технічна специфікація» тендерної документації встановлено вимоги, щодо надання скан-копій оригіналів діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та акту перевірки Держпродспоживслужбою учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відносно переробки предмета закупівлі (м’яса), або зберігання предмета закупівлі (м’яса), датованого не більше трьох місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції. При цьому, учасником ТОВ «ЮДАР-М», якого визначено переможцем торгів, скан-копій оригіналів діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та акту перевірки Держпродспоживслужбою учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, відносно переробки предмета закупівлі (м’яса), або зберігання предмета закупівлі (м’яса), датованого не більше трьох місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції не надано, чим порушено вимоги підпунктів 14.7 та 14.8 пункту 14 додатку 1 «Технічна специфікація» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮДАР-М», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товару від 28 лютого 2022 року №21 загальною вартістю 733410,00 грн.
Період усунення порушень: 02.06.2022 15:50 - 18.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2022 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 08.06.2022 17:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 08.06.2022 №1 про розірвання договору про закупівлю товару від 28.02.2022 №2
Дата публікації: 09.06.2022 09:57

Запити/Пояснення