- 
                    Відкриті торги з публікацією англійською мовою
- 
                        Мультилотова
- 
                        КЕП
код ДК 021:2015 - 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) (капуста (соління), помідори (соління), огірки (соління), горошок консервований, кукурудза консервована, томатна паста, квасоля консервована, сухофрукти, курага без кісточок, чорнослив, родзинки, заморожена малина, заморожена вишня без кісточок, заморожена смородина, горошок зелений заморожений, капуста цвітна заморожена, капуста броколі заморожена)
                        Торги відмінено
                        
                                                                    
                
            
                9 137 156.25
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.1% або 5 700.81 UAH
        мін. крок: 0.1% або 5 700.81 UAH
                    Номер:
                    34a4f60ce5b24b91b99e537b367922e9
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-08-02-000024
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    02.08.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    02.08.2022 16:08 - 24.08.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022	                                         № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель	
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.	Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.	У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник                                                                     Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п	Номер ID закупівлі	Найменування замовника	Предмет закупівлі	Очікувана вартість, грн	Опис підстав для здійснення моніторингу
24.	UA-2022-01-18-004562-c	Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації	ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі	9 137 156,25	Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України  «Про публічні закупівлі»
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 12 статті 29 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни тендеру, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію 
(далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.01.2022 № 28 (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, пояснення Замовника від 05.08.2022 року.
Відповідно до частини 12 статті 29 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій та протоколом розкриття тендерні пропозиції по лотах №1, №2 та №3 ФОП «Громік Віталій Васильович» та ПП «НІКА-1» очікують розгляду та рішення Замовника від 23.02.2022 року.
Враховуючи зазначене, Замовником не здійснено розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, чим порушено частину 12 статті 29 Закону.
 Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    08.08.2022 16:19 - 23.08.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    08.08.2022 16:19
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону № 922 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, після виявлених порушень під час моніторингу Закупівлі Державною аудиторською службою України
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    09.08.2022 09:42
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionConsideration: Так
                    Опис:
                    -
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    25.08.2022 10:23
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    944b5f443f494af78972afe54c11a86a
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    02.08.2022 22:28
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    06.08.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (капуста (соління), помідори (соління), огірки (соління), горошок консервований, кукурудза консервована, томатна паста, квасоля консервована, сухофрукти, курага без кісточок, чорнослив, родзинки, заморожена малина, заморожена вишня без кісточок, заморожена смородина, горошок зелений заморожений, капуста цвітна заморожена, капуста броколі заморожена) (ДК 021-2015 - 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-18-004562-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    88d1c528b8a841c7a4359af57d628b95
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення щодо моніторингу по закупівлі код ДК 021:2015 - 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) (капуста (соління), помідори (соління), огірки (соління), горошок консервований, кукурудза консервована, томатна паста, квасоля консервована, сухофрукти, курага без кісточок, чорнослив, родзинки, заморож
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    05.08.2022 15:47
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 15330000-0 (Оброблені фрукти та овочі) (капуста (соління), помідори (соління), огірки (соління), горошок консервований, кукурудза консервована, томатна паста, квасоля консервована, сухофрукти, курага без кісточок, чорнослив, родзинки, заморожена малина, заморожена вишня без кісточок, заморожена смородина, горошок зелений заморожений, капуста цвітна заморожена, капуста броколі заморожена) за номером ID: UA-2022-01-18-004562-c  (далі – Закупівля) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення. Ціни на продукти харчування формувалися шляхом проведення на підставі середніх роздрібних цін на продукти харчування у торгівельній мережі м.Києва за червень, липень, серпень , вересень  2021 року (за даними Держкомстату), ринкових цін та фактичних цін(за договорами)+ 6 % інфляції та цінових пропозицій постачальників. Розрахунки щодо необхідної кількості товарів проведені на підставі норм харчування та передбачуваної кількості дітоднів харчування на 2022 рік та у відповідності до очікуваних кошторисних призначень. 
Розрахунок очікуваної вартості на продукти харчування надаються у Додатку 2 та 3.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались із врахуванням вимог Закон "Про дошкільну освіту", ст. 35, "Про охорону дитинства", "Про освіту", Постанови КМУ від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, заходів державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно з Наказом Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19), сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000. 
Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
                
                        