-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прання, прасування, дезінфекції та укомплектування спальних місць Замовника постільною білизною
Завершена
3 110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 550.00 UAH
Номер:
6629eafe8cac44cb8cf358acc6e22836
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:08 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-01-18-008604-a 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Берклін», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Національний інститут хірургії та трансплантології
ім. О.О. Шалімова» НАМН України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.01.2022№4, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 10.02.2022 № 18, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Берклін» (далі – ТОВ «Берклін»), повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022, договір про надання послуг від 02.03.2022 № СТ-3, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель04.08.2022.
Період усунення порушень:
18.08.2022 18:12 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2022 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
cf3acc478e534f9bb775a7afdf2bb5bb
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.08.2022 18:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прання, прасування, дезінфекції та укомплектування спальних місць Замовника постільною білизною, очікуваною вартістю 3 110 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-008604-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd27ec8a15234176931f9b251777a73c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
04.08.2022 15:36
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з прання, прасування, дезінфекції та укомплектування спальних місць Замовника постільною білизною (ID: UA-2022-01-18-008604-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника необхідних для безперебійного функціонування медичного закладу та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, зокрема з урахуванням вимог Наказу МОЗ України від 30.04.2014 № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я». Під час визначення розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку прання білизни, прасування, дезінфекції та укомплектовання спальних місць, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах ( в т.ч. на сайтах постачальників відповідної послуги) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro». Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://www.surgery.org.ua/Files/Download/672480f7-51cd-4050-b64e-370530a5f6e8