• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні - 109 найменувань

Завершена

3 042 183.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Номер: 17bdb8c02d264eeb8381150f4a74620d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-24-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.01.2023 21:38 - 15.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 24.01.2023 № 9 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.01.2023 № 9 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2022-01-18-007010-a 18.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 41Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію щодо закупівлі лікарських засобів різних - 109 найменувань; 33600000-6 - Фармацевтична продукція згідно коду ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом № 45 від 18.01.2022 (далі -ТД) , протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол №80 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2022, тендерні пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2022, договір №61 про закупівлю товарів від 22.02.2022 (далі – Договір), додаткову угоду №1 від 08.09.2022 до Договору, додаткову угоду №2 від 29.12.2022 до Договору, додаткову угоду №3 від 30.12.2022 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 08.09.2022, від 03.01.2023, пояснення Замовника, наданого через електронну систему закупівель 02.02.2023 року. Моніторингом установлено, що Замовник уклав з ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» додаткову угоду №3 від 30.12.2022 до Договору керуючись частиною шостою статті 41 Закону, а саме що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено у встановленому порядку. Водночас, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, станом на дату оприлюднення повідомлення про початок здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі (24.01.2023) Замовник не оголосив (не провів) відповідну процедуру закупівлі за аналогічним предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція. Поряд з цим, в річному плані на 2023 рік, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель, відсутня інформація щодо планування проведення такої закупівлі. Отже, Замовник уклав додаткову угоду №3 від 30.12.2022 до Договору за відсутності умов, визначених частиною шостою статті 41 Закону. На запит щодо документального підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 22.02.2022 № 61 до 31.03.2023 додатковою угодою № 3 від 30.12.2022 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено у встановленому порядку надано пояснення наступного змісту: «При підготовці плану закупівель та оцінки потреби в лікарських засобів лікарні, було прийнято рішення щодо забезпечення потреб лікарні в лікарських засобах, та безперебійної можливості надання медичної допомоги на початку 2023 року, шляхом укладання додаткової угоди на продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Видатки заплановані у фінансовому плані на 2023 рік. Який затверджено Харківською обласною Радою 16 грудня 2023 року». Однак зазначене пояснення не спростовує факт порушення частини шостої статті 41 Закону
Період усунення порушень: 13.02.2023 14:26 - 28.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2023 14:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновках моніторингу було виявлене порушення частини шостої статті 41 Закону, щодо подовження дії договору від 22.02.2022 року №61 до 31.03.2023. У зв’язку із отриманням гуманітарної допомоги у виді медичних препаратів в достатній кількості, було прийнято рішення провести торги після уточнення потреби ліків для медичного закладу до кінця поточного року. Зробивши аналіз висновків моніторингу було прийняте рішення усунути недоліки шляхом звітувати про виконання (закриття ) договору від 22.02.2022 року №61 у системи Prozorro. Також була проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою з приводу уникнення в подальшому порушень законодавства в сфері закупівель.
Дата публікації звіту: 16.02.2023 12:41

Запити/Пояснення