• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, паска з родзинками, печиво пісочне

кількість- 4 найменування

Завершена

2 481 429.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 407.14 UAH
Номер: 7b0645dce1a64d60ba39a2c2309fc386
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 17.10.2022 21:44 - 07.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.10.2022 № 35-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.10.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.10.2022 № 35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 7 UA-2022-01-18-002830-c 18.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 225-36-47, tatyanasirotkina23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04.11.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-18-003563-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація (далі – ТД), рішення уповноваженої особи Замовника від 18.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Шумськ хліб» (далі – ПП «Шумськ хліб») та товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» (далі – ТОВ «Галицька здоба»); кваліфікація пропозиції учасника ПП «Шумськ хліб» від 04.02.2022 (про відхилення тендерної пропозиції); кваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Галицька здоба» (визначення переможця); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 22.02.2022 № 15-п22 (далі – договір про закупівлю); додаткова угода від 10.06.2022 № 1 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 10.06.2022; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщене в електронній системі закупівель 21.10.2022 та 01.11.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Також, встановлено невідповідність зазначеного місця поставки товару, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Так, відповідно до пункту 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів…» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації місце поставки товару – 79038, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пасічна, будинок 68, що не відповідає інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: місце поставки товарів - 79021, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Кульпарківська, будинок 95.
Період усунення порушень: 04.11.2022 13:34 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2022 13:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником торгів здійснено аналіз виявлених органом аудиту порушень та прийнято до уваги. На виконання зобов’язань згідно Висновку з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, зобов’язано пройти додаткове навчання з питань проведення публічних закупівель з метою удосконалення знань та недопущення у подальшому порушення вимог при складанні тендерної документації та в роботі вцілому
Дата публікації звіту: 07.11.2022 09:21

Запити/Пояснення