-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, паска з родзинками, печиво пісочне
кількість- 4 найменування
Завершена
2 481 429.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 407.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 407.14 UAH
Номер:
7b0645dce1a64d60ba39a2c2309fc386
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2022 00:00
Період моніторингу:
17.10.2022 21:44 - 07.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.10.2022 № 35-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.10.2022 № 35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2022-01-18-002830-c 18.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, питання розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04.11.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня» (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-18-003563-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація (далі – ТД), рішення уповноваженої особи Замовника від 18.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Шумськ хліб» (далі – ПП «Шумськ хліб») та товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» (далі – ТОВ «Галицька здоба»); кваліфікація пропозиції учасника ПП «Шумськ хліб» від 04.02.2022 (про відхилення тендерної пропозиції); кваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Галицька здоба» (визначення переможця); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 22.02.2022 № 15-п22 (далі – договір про закупівлю); додаткова угода від 10.06.2022 № 1 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 10.06.2022; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщене в електронній системі закупівель 21.10.2022 та 01.11.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Також, встановлено невідповідність зазначеного місця поставки товару, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації. Так, відповідно до пункту 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів…» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації місце поставки товару – 79038, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Пасічна, будинок 68, що не відповідає інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме: місце поставки товарів - 79021, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Кульпарківська, будинок 95.
Період усунення порушень:
04.11.2022 13:34 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником торгів здійснено аналіз виявлених органом аудиту порушень та прийнято до уваги. На виконання зобов’язань згідно Висновку з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, зобов’язано пройти додаткове навчання з питань проведення публічних закупівель з метою удосконалення знань та недопущення у подальшому порушення вимог при складанні тендерної документації та в роботі вцілому
Дата публікації звіту:
07.11.2022 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
b361ed0936d34db79c1154e049e48211
Назва:
Запит Замовнику
Дата опублікування:
18.10.2022 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, паска з родзинками, печиво пісочне, за адресою: 79021, Україна, Львівська обл., Львів, вулиця Кульпарківська, будинок 95 (ДК 021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9b30b7874604486a962e1c88df98a0c0
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.10.2022 16:07
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
У відповідь на Ваш запит від 2022-10-18 по моніторингу UA-M-2022-10-17-000038 повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ", за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Визначення, очікуваної вартості сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2022 рік та здійснювалося до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на хлібопродукти на 2022 рік з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції (при цьому проведення ринкових консультацій не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях). Окрім цього очікувану вартість предмету закупівлі визначено в т.ч. і на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO», фотокопії цінових пропозицій та цін за одиницю товару додано у додатку.
Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість у розмірі 2 481 429,50 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до прогнозованих потреб замовника вирахуваних на основі минулорічних періодів. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до ДСТУ 7517-2014, ДСТУ 4583-2006, ДСТУ 3781:2014. Смак та запах властивий даному виду продукту , без сторонніх запахів та смаків. Враховано вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів, належний термін придатності (кінцевий строк споживання), прописано необхідність підтвердження фізико-хімічних показників (для хлібобулочних виробів: вологість, кислотність, пористість; для кондитерських виробів: вміст цукру та жиру), якості товару копією декларації виробника / якісного посвідчення на товар або інший документ що засвідчує якість товару . Також передбачено необхідність відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) виробника .
Розміщення інформації на веб-сайті: Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/dataset/20180805) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" є одержувачем державних коштів, додатково додано документ-витяг з переліком розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що це підтверджує. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ", оскільки воно не є розпорядником бюджетних коштів.
Номер:
577ea34f93c147b2952030b38134c47a
Назва:
Запит Замовнику
Дата опублікування:
27.10.2022 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, паска з родзинками, печиво пісочне, за адресою: 79021, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Кульпарківська, будинок 95 (ДК 021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 22.02.2022 № 15-п22 (далі – Договір) додатковою угодою від 10.06.2022 № 1 вносились зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару, а саме: хліба пшеничного 1 гатунку на 9,06% та хліба житньо - пшеничного на 9,08 %.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з наведеним, пропонуємо надати документи та інформацію, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни хліба пшеничного 1 гатунку та хліба житньо – пшеничного, додатковою угодою від 10.06.2022 № 1 та обґрунтовують відсоток такого збільшення у відповідності до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59e07ddf6c4c47009f6f92e245f1bf12
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
01.11.2022 11:30
Опис:
Постачальником було здійснене звернення про збільшення ціни поставки за одиницю товару у зв’язку із ростом цін на ринку. На підтвердження такого факту надано докумени видані Головним управління статистики у Львівській області. Згідно поданих довідок станом на лютий та квітень ціна на хліб пшеничний 1 гатунку виросла на 2.93 грн, тобто на 10.02%, а ціна на хліб житньо-пшеничний виросла на 6.15 грн, тобто на 22.33 %. Враховуючи значне коливання ціни на ринку замовник та постачальник керуючись ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.2 ч.11.1 Договору №15-п22 від 22.02.2022 року домовились підняти ціну за одиницю товару з підстави «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару» на суму, що не перевищує 10 відсотків за одиницю товару без зміни вартості договору в сторону збільшення, а саме: хліба пшеничного 1 гатунку на 9,06% та хліба житньо - пшеничного на 9,08 %.