-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Виробництво, транспортування, постачання теплової енергії для опалення
Відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України
Завершена
834 020.28
UAH з ПДВ
Номер:
6d0a6c1ede0f4ccd9229f726876ca5ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:21 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2022 № 24
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2022 № 24
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-01-18-001775-c 18.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Куликівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене в електронній системі закупівель 18.01.2022, договір від 28.01.2022 № 9-0004-22, укладений Замовником з АТ «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО», пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.01.2022.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
15.02.2022 15:14 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2022 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань, що зазначені у висновку Управління Північного офісу ДАСУ в Чернігівській області в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 24.01.2022 № 24 за ідентифікатором UA-M-2022-01-26-000008) переговорної процедури закупівлі (скороченої) за ДК 021:2015:09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», очікуваною вартістю 834 020,28 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель (далі-ЕСЗ) за номером ID: UA-2022-01-18-001775-c), та відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в наданні інформації про вжиті заходи.
Представниками Управління Північного офісу ДАСУ в Чернігівській області у висновку від 15.02.2021 року за результатами процедури моніторингу UA-M-2022-01-26-000008 та за результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону та зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо недопущення порушень у подальшому.
На виконання цього зобов’язання повідомляємо наступне:
1. Замовником, та зокрема, Уповноваженою особою, здійснено моніторинг законодавства, досконало вивчено нормативну базу з даного питання з урахуванням змін до Закону, взято до уваги практику проведення подібних закупівель та проаналізовано рекомендаційні норми Міністерства економіки України та судову практику з даного питання.
2. Уповноважена особа вчергове пройшла підвищення кваліфікації з питань здійснення публічних закупівель та ознайомлена з новелами у законодавстві.
3. Окрім цього, повідомляємо, що беремо на себе зобов’язання під час проведення процедур закупівель в подальшому враховувати рекомендації, надані у висновку моніторингу від 15.02.2022 року.
4. Замовником започатковано практику долучення роздрукованих Зведеного переліку суб'єктів природних монополій та Реєстру суб’єктів природних монополій теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення до протоколів Уповноваженої особи, а у разі проведення переговорної процедури відповідно до абз. 3 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, – з обов’язковим їх оприлюдненням в ЕСЗ, у разі необхідності – пред’явлення органам казначейського обслуговування.
5. Долучаємо наступні документи та беремо зобов’язання стосовно попередження аналогічних порушень в майбутньому:
- зведений перелік суб'єктів природних монополій (30.09.2021);
- реєстр суб’єктів природних монополій теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (31.12.2021);
- обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- копії ліцензій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг АВ № 597471. АВ № 597470, АВ № 597469 від 08.06.2012 року;
- рішення виконавчого комітету Куликівської селищної ради від 05.11.2021 року № 155 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20 жовтня 2021 року № 150 «Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії для споживачів смт Куликівка»;
- відповідь на моніторинг.
Дата публікації звіту:
21.02.2022 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
3803f45df686458e9e31562e4d513fe5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2022 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі виробництва, транспортування, постачання теплової енергії для опалення, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 834 020,28 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-001775-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d3097582fca94697becfbb198a8e0cc8
Назва:
Пояснення по запиту
Дата опублікування:
31.01.2022 14:28
Опис:
Надаємо пояснення через електронну систему закупівель на моніторинг Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 26.01.2022 щодо переговорної процедури закупівлі виробництва, транспортування, постачання теплової енергії для опалення, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 834 020,28 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-001775-c).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік (Рішення 17 сесії VIII скликання Куликівської селищної ради від 23.12.2021 №509 "Про бюджет Куликівської селищної територіальної громади на 2022 рік").
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника за результатами переговорів.
Очікувана вартість визначена методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
ОВрег = V * Цтар,
де: ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться
державне регулювання цін і тарифів;
V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом. (Рішення виконавчого комітету Куликівської селищної ради від 05.11.2021 року № 155 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20 жовтня 2021 року № 150 «Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії для споживачів смт Куликівка»).
Очікуване споживання на 2022 рік – 186 Гкал.
Тариф на момент проведення переговорів – 4 483,98 грн/Гкал з ПДВ.
Загальна вартість предмета закупівлі на 2022 рік – 834 020,28 грн з ПДВ (186 * 4 483,98 = 834 020,28).
Очікувана вартість встановлена Замовником в межах затверджених бюджетних асигнувань.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kulykivska-gromada.gov.ua/news/1643563151/.