-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» (надалі АТ «ОТКЕ» є стратегічним підприємством обласного значення що надає послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії в місті Чернігова, та Чернігівській області. АТ «ОТКЕ» за для здійснення своєї виробничої діяльності користуються телекомунікаційними послугами, а саме мобільним зв’язком (голосові пакети та пакети для передачі даних). Голосовими пакетами користуються диспетчерська служба, виробничо-технічний персонал, та інші працівники підприємства, для цілодобового оперативного вирішення виробничих питань. Пакети для передачі даних використовуються для здійснення каналів зв’язку між вузлами обліку газу, теплової енергії, електроенергії (розташованих на виробничих дільницях Чернігівської області та міста Чернігова) та серверним обладнанням, розташованим в м. Чернігові. ПрАТ «Київстар», маючи власну територіальну розгалужену телекомунікаційну мережу, забезпечує можливість отримувати повний спектр вищевказаних послуг. Крім цього, закупівля «послуг мобільного телефонного зв’язку» обумовлена високою якістю і надійністю зв’язку ПрАТ «КИЇВСТАР» в м. Чернігові та Чернігівській області з виробничо-метрологічним обладнанням розташованим на об’єктах теплопостачання АТ «ОТКЕ». Припинення надання зазначених послуг (навіть короткочасне) недопустиме та може призвести до негативних та небажаних наслідків. Надання послуг здійснюється у цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг. Зміна існуючого оператора ПрАТ „Київстар” на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до: - виникнення негативних наслідків, які пов’язані зі значними фінансовими витратами на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів; - зміни номерного ресурсу, в тому числі – зміни номерів телефонів, які внесені у довідкову та технічну документацію та прописані в обладнанні для передачі даних, що потягне за собою перепрограмування вищевказаного обладнання; - додаткових витрат коштів товариства, в тому числі на побудову нових каналів зв’язку, що не може бути виконано в короткий термін (об’єкти теплопостачання розташовані по всій території Чернігівської області) і призведе до тимчасового припинення передачі та отримання інформації, що потягне за собою накладення штрафів на підприємство; Таким чином, лише ПрАТ «Київстар» в особі Чернігівської філії має технічну можливість забезпечити організацію та практичне здійснення послуг щодо передавання даних і повідомлень на території усієї Чернігівської області. ПрАТ «Київстар» має багаторічний досвід плідної співпраці щодо надання телекомунікаційних послуг (послуг телефонного зв’язку та передачі даних) для всіх категорій споживачів, в тому числі і для АТ «ОТКЕ», про що свідчать раніше укладені договори. Для запобігання в подальшому несумісності існуючих технічних рішень, що застосовуються в повсякденній виробничій діяльності АТ «ОТКЕ», що можуть бути запропоновані іншими операторами, для забезпечення раціонального та ефективного використання коштів акціонерного товариства та та керуючись пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин;) АТ «ОТКЕ» вважає наявними підстави для застосування переговорної процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (послуги рухомого (мобільного) зв’язку) у оператора – Приватного акціонерного товариства «Київстар».