• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)

Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська

Завершена

5 932 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 661.45 UAH
Номер: 732d5bf69d264049a6c21c7f24b7339a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-01-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.06.2022 14:12 - 24.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.06.2022 № 6-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.06.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.06.2022 № 6-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2022-01-18-002667-a 18.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «МЕДКЛІН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом розірвання договору від 28.03.2022 № 90 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-18-002871-a); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація, оприлюднена в електронній системі закупівель 18.01.2022 із змінами, внесеними 01.02.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» та ТОВ ФІРМА «МЕДКЛІН»; протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.02.2022; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.03.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.03.2022 № 90; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, надані Замовником 09.06.2022 та 13.06.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Так, відповідно до частини третьої Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору (із зазначенням: реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір, суми та року виконання договору)». Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору з додатками (специфікаціями), які зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору та оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» надав: довідку від 16.02.2022 № 03/02 про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни (файл «довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf.p7s»), довідку від 16.02.2022 № 18/02 про виконання зобов’язань за аналогічним договором (файл «довідка аналогічний договір.pdf.p7s»), додаткову угоду від 11.08.2021 № 1 (файл «Додаткова угода - збільшення ціни.pdf.p7s») та лист відгук від 14.02.2022 № 16-07 вих-767 (файл «Лист відгук.pdf.p7s»). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутній договір про надання послуг від 21.01.2021 № 20-00-21, зазначений в довідці від 16.02.2022 № 03/02 про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Натомість Замовник на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ», визнав його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 20.06.2022 12:00 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2022 12:00

Оскарження висновку в суді

Опис: В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації: 05.07.2022 16:28
Дата відкриття провадження: 17.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №380/10533/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Південним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-18-002667-a, яка здійснювалася КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Також, частиною 5 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Так, учасником ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ» у інформації, про досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прання білизни у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.02.2022 № 03/02, у якій вказано дані про договір надання послуг від 20.01.2021 №20-00-21 який укладено з Замовником – КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». Слід вказати що, вищевказаний договір від 20.01.2021 №20-00-21 є доступний в електронній системі закупівель, а саме: предмет закупівлі «Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)», ідентитфікатор закупівлі UA-2020-12-09-001893-c. Таким чином, керуючись ч. 5 ст.і 17 Закону та частиною 5 розділу 3 тендерної документації, не вбачаємо порушення в цій частині. Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації у Замовника не було. Крім цього, зазначаємо що КНП «1 ТМО м. Львова» жодним чином не порушено вимог Закону 922, зокрема, принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Тож кошти установи використовується ефективно та законно. Щодо вимоги розірвати договір, який був укладений за результатом проведення закупівлі. В результаті проведеної закупівлі UA-2022-01-18-002667-a, Замовник уклав договір № 90 від 28.03.2022 із ТОВ «ГРАНД СЕРВІС ЛЬВІВ». Договір виконується і підстав для його розірвання наразі немає - ні законних, ні передбачених умовами договору. Більше того, вимога розірвати контракт на підставі висновку моніторингу є неправомірною. Це неодноразово було встановлено судами. Наведемо, як приклад постанову Верховного Суду від 21.01.2021 № 120/1297/20-а. У цій справі Верховний Суд постановив, що «Усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме: шляхом розірвання договору поставки, призведе до порушення прав та інтересів третьої особи - Товариства, та матиме негативні наслідки для репутації позивача (замовника), що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАСУ). Суд у справі № 420/1392/20 вказав, що: «З огляду на практику ЄСПЛ оскаржуваний висновок не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору». Отже, на підставі вищенаведеного, замовник не може розірвати договір № 90 від 28.03.2022, тому що для цього немає жодних законних підстав. Оскільки ми не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.
Дата публікації звіту: 24.06.2022 10:48

Запити/Пояснення