-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі створення нового програмного забезпечення та модифікації існуючого програмного забезпечення з автоматизації процесів верифікації відомостей, що містяться в Реєстрах центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з відомостями, що містяться в реєстрах Державної фіскальної служби України (ДФС)
Завершена
10 896 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 105 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 105 000.00 UAH
Номер:
a1a4fc6e73a44141982fcbc4b531a28b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2022 00:00
Період моніторингу:
01.07.2022 10:44 - 23.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2022 № 123
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-01-17-008863-a 17.01.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Е-Бізнес Солюшенс» та ТОВ «СВІТ СОФТВЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної служби здоров’я України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) № 20-ОК уповноваженої особи від 30.03.2022, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕДЕН ПРО» (далі – ТОВ «ЕДЕН ПРО»), «Е-Бізнес Солюшенс» (далі – ТОВ «Е-Бізнес Солюшенс») та «СВІТ СОФТВЕР» (далі – ТОВ «СВІТ СОФТВЕР»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2022 № 50, пояснення та документи Замовника, надані 11.07.2022 та 19.07.2022 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, згідно з вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає приклади виконаних проектів в довільній формі та/або резюме працівників учасника (членів команди, що були задіяні за виконанням даного договору/проекту).
Згідно з вимог пунктів 1, 3, 4 та 5 таблиці додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає:
- довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (від імені учасника або членів команди) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), вартість договору, кількість, терміни поставки/виконання;
- копії аналогічного договору та актів наданих послуг, інформація про які міститься в довідці. У випадку наявності в договорах/актах конфіденційної інформації, Учасник має право видалити такі частини з копії відповідного договору/акта надавши відповідне обґрунтування з посиланням на підстави;
- резюме працівників учасника (членів команди, що будуть задіяні за виконанням даного договору/проекту).
У складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано інформацію про підтвердження досвіду членів команди учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО» від 18.02.2022 № 4_18022022 (далі – довідка № 4_18022022) в якій відсутні дані щодо вартості договорів та терміну поставки/виконання, що не відповідає вимогам до підтверджуючих документів, встановлених Замовником у пунктах 1, 3, 4 та 5 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, у наданих у складі пропозиції договорах від 12.04.2019 № 1, від 08.02.2021 №01/08022021, акті прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до договору про виконання робіт № 1 від 12.04.2019 та акті приймання-передачі виконаних робіт від 07.07.2021 до договору про виконання робіт № 01/08022021 від 08.02.2021, інформація про які міститься у довідці № 4_18022022, ТОВ «ЕДЕН ПРО» видалив (заретушував) окремі частини та не надав відповідне обґрунтування з посиланням на підстави щодо наявності в таких договорах/актах конфіденційної інформації, що не відповідає вимогам до підтверджуючих документів, встановлених Замовником у пунктах 1, 3, 4 та 5 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Питання щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5 (для фізичних осіб), 6 (для юридичних осіб), 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону в спосіб та строки, що передбачені Законом та тендерною документацією не досліджувалось з огляду на Указ Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Період усунення порушень:
22.07.2022 16:29 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2022 16:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
Керуючись нормами частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", 04.08.2022 Замовником подано до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заяву № 26810/2.3-03-22 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівель.
Дата публікації:
05.08.2022 15:45
Дата відкриття провадження:
18.08.2022 11:00
Номер відкриття провадження:
640/12215/22 (замовником отримано інформацію про відкриття даного провадження 23.08.2022)
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Національна служба здоров’я України (далі – Замовник), ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги зі створення нового програмного забезпечення та модифікації існуючого програмного забезпечення з автоматизації процесів верифікації відомостей, що містяться в Реєстрах центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з відомостями, що містяться в реєстрах Державної фіскальної служби України (ДФС) (ID закупівлі в системі prozorro UA-2022-01-17-008863-a), надає аргументовані заперечення, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з висновком на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еден Про», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до частин 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пунктів 2 та 3 частин 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути завантажено, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до тендерної документації.
В першу чергу слід зазначити, що згідно преамбули Додатку 1 до тендерної документації визначено «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає приклади виконаних проектів в довільній формі та/або резюме працівників учасника (членів команди, що були задіяні за виконанням даного договору/проекту).», тобто, виходячи з преамбули, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник може надати або приклади виконаних проектів, або резюме працівників учасника, або і приклади виконаних проектів і резюме працівників учасника. Тобто з наданих документів повинно бути зрозуміло, чи здатні працівники учасника виконувати завдання, які є предметом закупівлі та потребують певної кваліфікації.
На підтвердження кваліфікаційних вимог (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації), що були визначені замовником у тендерній документації, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надані резюме працівників (членів команди, що були задіяні за виконанням договору/проекту) (додається до цього заперечення), що (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації) повністю відповідає вимогам тендерної документації (копії резюме додаються до цього заперечення).
Разом з тим, на виконання вимоги, щодо надання інформації про аналогічний договір, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано інформацію про підтвердження досвіду членів команди учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО» від 18.02.2022 № 4_18022022 (далі – довідка від 18.02.2022 № 4_18022022) (додається до цього заперечення), Договір від 12.04.2019 №1 про виконання робіт та Акт прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до Договору про виконання робіт від 12.04.2019 №1, Договір від 08.02.2021 №01/08022021 про виконання робіт та Акт приймання-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021 (договори та акти до них додаються до цього заперечення). Вказані договори містять всі необхідні відомості для того, щоб встановити, які роботи виконувались співробітниками ТОВ «ЕДЕН ПРО» та яку кваліфікацію мають працівники, які виконували завдання за даними договорами. В той же час, акцентуємо увагу на тому, що, згідно:
- вимог тендерної документації, учасник підтверджує досвід виконання аналогічного, тобто для підтвердження даної вимоги учаснику достатньо надати один договір;
- згідно положень частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Враховуючи викладене, зазначаємо, що Договір від 12.04.2019 № 1 (який надано ТОВ «ЕДЕН ПРО» у складі його пропозиції до даної закупівлі) вже надавався замовнику в повному обсязі та без ретушування (копія додається до цього заперечення) в рамках проведення відкритих торгів (UA-2021-02-10-006544-b), тобто знаходиться у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-006544-b. Звертаємо увагу на те, що Договір від 12.04.2019 № 1 є за своїм змістом рамковим, тобто даний договір не містить інформації щодо вартості (суми) договору та терміну поставки/виконання, тому дана інформація не зазначена і не може бути зазначена в довідці від 18.02.2022 № 4_18022022.
З урахуванням викладеного вище та того факту, що Договір від 12.04.2019 № 1 та інформація, що надана стосовно нього у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО», повністю відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують кваліфікаційні вимоги до учасника, Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього).
Разом з тим, відповідно до п. 10.8 Договору про виконання робіт від 12.04.2019 №1 інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання є конфіденційною. Разом з тим, знову акцентуємо увагу, що Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього).
Слід зауважити, що інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання також є конфіденційною з огляду на положення статті 505 Цивільного кодексу України; частини 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» та п. 10.7 Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021.
Разом з тим зазначаємо, що в тендерній документації замовником було визначено перелік формальних помилок, допущення учасниками яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій. Серед переліку, у відповідності до пункту 4 «Інша інформація, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Інша інформація», зокрема вказано:
«13. Відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.»
Дослідивши інформацію що міститься в наданих договорах, Замовник дійшов висновку про достатність вказаної інформації для обґрунтування заретушування окремої інформації що міститься в наданих договорах.
Висновок базується на тому, що в Договорі про виконання робіт від 12.04.2019 №1 пунктом 10.8, передбачено наступне: «Сторони погодились, що текст даного договору, будь-який матеріал, інформація, відомості що стосуються даного Договору, його сторін, та уповноважених осіб Сторін є конфіденційними та не можуть передаватись третім особам без попередньої згоди на те іншої Сторони, крім випадків передбачених чинним законодавством України або на вимогу донора чи його уповноважених осіб/організацій».
Аналогічна інформація зазначена і у наданому Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021 (пункт 10.7 Договору).
Узагальнюючи все вище зазначене, оскільки замовником було встановлено, що інформація щодо обґрунтування з посиланням на наявність в договорах/актах конфіденційної інформації міститься безпосередньо в самому договорі було прийнято рішення про відповідність пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» умовам додатку № 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник не порушив вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еден Про», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Дата публікації звіту:
29.07.2022 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
dd53e73f975a488a8d477111d5b5b211
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги зі створення нового програмного забезпечення та модифікації існуючого програмного забезпечення з автоматизації процесів верифікації відомостей, що містяться в Реєстрах центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з відомостями, що містяться в реєстрах Державної фіскальної служби України (ДФС) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-17-008863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Просимо документально підтвердити, а також надати письмові пояснення щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання оригіналу банківської гарантії для забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fb7dd7c02db46f6b99284ff75be2faf
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 07.07.2022.
Дата опублікування:
11.07.2022 20:09
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 07.07.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
Переможцем (ТОВ «ЕДЕН ПРО» (ЄДРПОУ 41907742)) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги зі створення нового програмного забезпечення та модифікації існуючого програмного забезпечення з автоматизації процесів верифікації відомостей, що містяться в Реєстрах центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з відомостями, що містяться в реєстрах Державної фіскальної служби України (ДФС)) (ID закупівлі в системі prozorro UA-2022-01-17-008863-a) на виконання умов пункту 5 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, під час укладання договору було надано банківську гарантію від 11.04.2022 № 1438-22Г, яка була видана акціонерним товариством «РВС Банк» (ЄДРПОУ 39849797). Банківська гарантія від 11.04.2022 № 1438-22Г, банківська ліцензія від 24.11.2016 № 277, довіреність від 15.12.2021 № 136, що підтверджує повноваження особи, яка видала/підписала банківську гарантію від 11.04.2022 № 1438-22Г, додаються до цього пояснення.
Номер:
225060ba93b547e4a2b879bd40509ca3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2022 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги зі створення нового програмного забезпечення та модифікації існуючого програмного забезпечення з автоматизації процесів верифікації відомостей, що містяться в Реєстрах центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я з відомостями, що містяться в реєстрах Державної фіскальної служби України (ДФС)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-008863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» до аукціону, тоді як:
у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано інформацію про підтвердження досвіду членів команди учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО» від 18.02.2022 № 4_18022022 (далі – довідка № 4_18022022) в якій відсутні дані щодо вартості договорів та терміну поставки/виконання, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації;
у наданих у складі пропозиції договорах від 12.04.2019 № 1, від 08.02.2021 №01/08022021, акті прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2012 до договору про виконання робіт № 1 від 12.04.2019 та акті приймання-передачі виконаних робіт від 07.07.2021 до договору про виконання робіт № 01/08022021 від 08.02.2021, інформація про які міститься у довідці № 4_18022022, ТОВ «ЕДЕН ПРО» видалив (заретушував) окремі частини та не надав відповідне обґрунтування з посиланням на підстави щодо наявності в таких договорах/актах конфіденційної інформації, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації.
Просимо обґрунтувати вашу позицію щодо укладення договору від 13.04.2022 № 50 з ТОВ «ЕДЕН ПРО», який не підтвердив як переможець торгів відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації.
Також просимо пояснити з яких підстав не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення рішення про відхилення ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» інформацію з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
befc4dde11eb4ea0bba1b438e6528829
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.07.2022
Дата опублікування:
19.07.2022 17:41
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 14.07.2022 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано інформацію про підтвердження досвіду членів команди учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО» від 18.02.2022 № 4_18022022 (далі – довідка № 4_18022022) в якій відсутні дані щодо вартості договорів та терміну поставки/виконання, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації».
Відповідно до частин 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пунктів 2 та 3 частин 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути завантажено, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до тендерної документації.
В першу чергу слід зазначити, що згідно преамбули Додатку 1 до тендерної документації визначено «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає приклади виконаних проектів в довільній формі та/або резюме працівників учасника (членів команди, що були задіяні за виконанням даного договору/проекту).», тобто, виходячи з преамбули, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник може надати або приклади виконаних проектів, або резюме працівників учасника, або і приклади виконаних проектів і резюме працівників учасника. Тобто з наданих документів повинно бути зрозуміло, чи здатні працівники учасника виконувати завдання, які є предметом закупівлі та потребують певної кваліфікації.
На підтвердження кваліфікаційних вимог (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації), що були визначені замовником у тендерній документації, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надані резюме працівників (членів команди, що були задіяні за виконанням договору/проекту) (додається до цієї відповіді), що (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації) повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Разом з тим, на виконання вимоги, щодо надання інформації про аналогічний договір, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано довідку від 18.02.2022 № 4_18022022 (додається до цієї відповіді), Договір від 12.04.2019 №1 про виконання робіт та Договір від 08.02.2021 №01/08022021 про виконання робіт. Вказані договори містять всі необхідні відомості для того, щоб встановити, які роботи виконувались співробітниками ТОВ «ЕДЕН ПРО» та яку кваліфікацію мають працівники, які виконували завдання за даними договорами. В той же час, акцентуємо увагу на тому, що, згідно:
- вимог тендерної документації, учасник підтверджує досвід виконання аналогічного, тобто для підтвердження даної вимоги учаснику достатньо надати один договір;
- згідно положень частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Враховуючи викладене, зазначаємо, що Договір від 12.04.2019 № 1 (який надано ТОВ «ЕДЕН ПРО» у складі його пропозиції до даної закупівлі) вже надавався замовнику в повному обсязі та без ретушування (копія додається до цієї відповіді) в рамках проведення відкритих торгів (UA-2021-02-10-006544-b), тобто знаходиться у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-006544-b. Звертаємо увагу на те, що Договір від 12.04.2019 № 1 є за своїм змістом рамковим, тобто даний договір не містить інформації щодо вартості (суми) договору та терміну поставки/виконання, тому дана інформація не зазначена і не може бути зазначена в довідці від 18.02.2022 № 4_18022022.
З урахуванням викладеного вище та того факту, що Договір від 12.04.2019 № 1 та інформація, що надана стосовно нього у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО», повністю відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують кваліфікаційні вимоги до учасника, Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього), замовником було прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» до аукціону.
2. Стосовно «у наданих у складі пропозиції договорах від 12.04.2019 № 1, від 08.02.2021 №01/08022021, акті прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2012 до договору про виконання робіт № 1 від 12.04.2019 та акті приймання-передачі виконаних робіт від 07.07.2021 до договору про виконання робіт № 01/08022021 від 08.02.2021, інформація про які міститься у довідці № 4_18022022, ТОВ «ЕДЕН ПРО» видалив (заретушував) окремі частини та не надав відповідне обґрунтування з посиланням на підстави щодо наявності в таких договорах/актах конфіденційної інформації, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації».
Як вже зазначалося в попередньому пункті:
- Договір від 12.04.2019 № 1 (який надано ТОВ «ЕДЕН ПРО» у складі його пропозиції до даної закупівлі) вже надавався замовнику в повному обсязі та без ретушування (копія додається до цієї відповіді) в рамках проведення відкритих торгів (UA-2021-02-10-006544-b), тобто знаходиться у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-006544-b;
- вимог тендерної документації, учасник підтверджує досвід виконання аналогічного, тобто для підтвердження даної вимоги учаснику достатньо надати один договір;
Відповідно до п. 10.8 Договору про виконання робіт від 12.04.2019 №1 інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання є конфіденційною. Разом з тим, знову акцентуємо увагу, що Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього)
Слід зауважити, що інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання також є конфіденційною з огляду на положення статті 505 Цивільного кодексу України; частини 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» та п. 10.7 Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021.
Разом з тим зазначаємо, що в тендерній документації замовником було визначено перелік формальних помилок, допущення учасниками яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій. Серед переліку, у відповідності до пункту 4 «Інша інформація, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Інша інформація», зокрема вказано:
«13. Відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.»
Дослідивши інформацію що міститься в наданих договорах, Замовник дійшов висновку про достатність вказаної інформації для обґрунтування заретушування окремої інформації, що міститься в наданих договорах.
Висновок базується на тому, що в Договорі про виконання робіт від 12.04.2019 №1 пунктом 10.8, передбачено наступне: «Сторони погодились, що текст даного договору, будь-який матеріал, інформація, відомості що стосуються даного Договору, його сторін, та уповноважених осіб Сторін є конфіденційними та не можуть передаватись третім особам без попередньої згоди на те іншої Сторони, крім випадків передбачених чинним законодавством України або на вимогу донора чи його уповноважених осіб/організацій».
Аналогічна інформація зазначена і у наданому Договорі про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021 (пункт 10.7 Договору).
Враховуючи все вище зазначене, оскільки Замовником було встановлено, що інформація щодо обґрунтування з посиланням на наявність в договорах/актах конфіденційної інформації міститься безпосередньо в самому договорі було прийнято рішення про відповідність пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» умовам додатку № 1 тендерної документації.
Примітка. Звертаємо увагу на те, що у даному пункті запиту замовнику на пояснення ДАСУ допущено технічну помилку (в даті акту прийому-передачі виконаних робіт) при зазначенні «акті прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2012 до договору про виконання робіт № 1 від 12.04.2019» замість «акті прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до договору про виконання робіт № 1 від 12.04.2019».
3. Стосовно «Просимо обґрунтувати вашу позицію щодо укладення договору від 13.04.2022 № 50 з ТОВ «ЕДЕН ПРО», який не підтвердив як переможець торгів відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації».
Враховуючи введення в Україні воєнного стану з 05:00 24.02.2022, що, в свою чергу, призвело до закриття реєстрів, переможець (ТОВ «ЕДЕН ПРО») процедури закупівлі надав гарантійний лист від 06.04.2022 № 4_06042022 (додається до цієї відповіді), де зазначив, що «У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 05:00 год 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.202 року № 2024/02.0-7.1 щодо засвідчення та підтвердження форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які є надзвичайними та невідворотними, ТОВ «ЕДЕН ПРО» не має технічної можливості виконати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».». Тобто, станом на 06.04.2022 офіційні сайти (реєстри) Міністерства внутрішніх справ України, НАЗК та Податкової служби України не працювали, а тому була відсутня можливість отримання актуальних довідок. Враховуючи зазначене, переможцем було надано:
а) на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 або 3 частини першої статті 17 Закону – лист (в довільній формі) від 06.04.2022 № 1_06042022 (додається до цієї відповіді);
б) на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону – листи (в довільній формі) від 06.04.2022 № 2_06042022 та від 07.04.2022 № 9_07042022 (додаються до цієї відповіді);
в) на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону – лист (в довільній формі) від 06.04.2022 № 3_06042022 (додається до цієї відповіді);
г) на підтвердження відсутності заборгованості (визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону) – системою електронних закупівель 01.04.2022 автоматично сформовано інформації про відсутність або наявність заборгованості (додається до цієї відповіді), що повністю відповідає вимогам документації;
ґ) на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону – лист (в довільній формі) від 06.04.2022 № 6_06042022 (додається до цієї відповіді), що повністю відповідає вимогам документації.
Враховуючи викладене вище (зокрема введення воєнного стану в Україні, що призвело до припинення функціонування відповідних реєстрів та сервісів), гарантії переможця щодо надання відповідних довідок як тільки це стане технічно можливим (абзац 3 гарантійного листа від 06.04.2022 № 4_06042022, який додається до цієї відповіді), надання переможцем підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону для переможців, у вигляді довідок у довільній формі, а також враховуючи офіційне звернення ДП «ПРОЗОРРО» від 28.02.2022 (https://infobox.prozorro.org/articles/zakupivli-pid-chas-viyni) з проханням поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за ненадання довідок МВС, замовником було укладено договір від 13.04.2022 № 50 з ТОВ «ЕДЕН ПРО».
В той же час, зазначаємо, що, враховуючи часткове відновлення функціонування відповідних реєстрів, на підтвердження зазначених вище вимог статті 17 Закону, наразі, переможцем (ТОВ «ЕДЕН ПРО») вже надано:
а) на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 або 3 частини першої статті 17 Закону – інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 21.06.2022 на запит 240170 (для фізичної особи) та на запит 240171 (для юридичної особи) (додаються до цієї відповіді). Що відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує гарантії, які були надані переможцем під час укладання договору;
б) на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5 або 6 та 12 частини першої статті 17 Закону – ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» від 21.04.2022 № ВР-000007277 (додається до цієї відповіді). Що, з урахуванням наказу Міністерства внутрішніх справ від 30.03.2022 № 207 «Про деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (який набрав чинності 15.04.2022), відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує гарантії, які були надані переможцем під час укладання договору.
В той же час, акцентуємо увагу на тому, що в межах інтерв’ю (https://www.facebook.com/CEP.KSE/videos/503575981551017), яке було проведено 05.05.2022 київською школою економіки, голова ДАСУ Геннадій Пліс зазначив «Ми знаємо прекрасно, що деякі реєстри були закриті і що багато інформації було закрито і звичайно, в будь-якому разі, ми будемо відноситись дуже обережно і враховувати ту інформацію стосовно реєстрів, які були закриті. Ми обов’язково будемо в наших контрольних заходах це враховувати, тому що першим пунктом нашого пріоритету і фокусу є захист реальних інтересів, а не формальних».
4. Стосовно «Просимо пояснити з яких підстав не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення рішення про відхилення ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» інформацію з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.».
22.03.2022 протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи № 17-ОК (далі – протокол № 17-ОК) було ухвалено рішення про відхилення ТОВ «СВІТ СОФТВЕР».
22.03.2022 підчас оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій (підчас заповнення відповідних форм), а саме під час внесення інформації з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція учасника ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, відбувся технічний збій на автоматизованому електронному майданчику при заповненні форми інформації про відхилення учасника, що, в свою чергу, призвело до скасування в електронній системі закупівель рішення про відхилення ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» (скріншот, що підтверджує дане скасування додається). Під час другої спроби оприлюднення зазначеної інформації знову відбувся технічний збій, що, в свою чергу, призвело до порушення цілісності введеної інформації та оприлюднення інформації про відхилення не в повній мірі (протокол розгляду тендерних пропозицій, що був сформований системою електронних закупівель, додається до цієї відповіді).
23.03.2022 ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» через електронну систему закупівель звернувся до замовника з проханням надати інформацію про причини невідповідності його пропозиції. Того ж дня (23.03.2022) на дане звернення замовник надав відповідь із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність та оприлюднив в електронній системі закупівель протокол № 17-ОК (додається до цієї відповіді) із інформацію з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність (скріншот, що підтверджує оприлюднення 23.03.2022 протоколу № 17-ОК (документу), додається до цієї відповіді).
Враховуючи викладене, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення рішення про відхилення ТОВ «СВІТ СОФТВЕР» інформацію з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Номер:
8cff1344c83742d8a75b14edca6db398
Назва:
Звернення за роз'ясненнями щодо висновку ДАСУ по результатам моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-01-17-008863-a
Дата опублікування:
27.07.2022 16:11
Опис:
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Відтак, з огляду на встановлені у висновку порушення, просимо надати роз’яснення щодо наступного.
Згідно з висновком на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Еден Про», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до частин 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пунктів 2 та 3 частин 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути завантажено, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до тендерної документації.
В першу чергу слід зазначити, що згідно преамбули Додатку 1 до тендерної документації визначено «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає приклади виконаних проектів в довільній формі та/або резюме працівників учасника (членів команди, що були задіяні за виконанням даного договору/проекту).», тобто, виходячи з преамбули, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник може надати або приклади виконаних проектів, або резюме працівників учасника, або і приклади виконаних проектів і резюме працівників учасника. Тобто з наданих документів повинно бути зрозуміло, чи здатні працівники учасника виконувати завдання, які є предметом закупівлі та потребують певної кваліфікації.
На підтвердження кваліфікаційних вимог (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації), що були визначені замовником у тендерній документації, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надані резюме працівників (членів команди, що були задіяні за виконанням договору/проекту) (додається до цієї відповіді), що (з урахуванням преамбули Додатку 1 до тендерної документації) повністю відповідає вимогам тендерної документації (копії резюме додаються до цього звернення).
Разом з тим, на виконання вимоги, щодо надання інформації про аналогічний договір, у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» надано інформацію про підтвердження досвіду членів команди учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО» від 18.02.2022 № 4_18022022 (далі – довідка від 18.02.2022 № 4_18022022) (додається до цього звернення), Договір від 12.04.2019 №1 про виконання робіт та Акт прийому-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до Договору про виконання робіт від 12.04.2019 №1, Договір від 08.02.2021 №01/08022021 про виконання робіт та Акт приймання-передачі виконаних робіт від 11.12.2019 до Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021 (договори та акти до них додаються до цього звернення). Вказані договори містять всі необхідні відомості для того, щоб встановити, які роботи виконувались співробітниками ТОВ «ЕДЕН ПРО» та яку кваліфікацію мають працівники, які виконували завдання за даними договорами. В той же час, акцентуємо увагу на тому, що, згідно:
- вимог тендерної документації, учасник підтверджує досвід виконання аналогічного, тобто для підтвердження даної вимоги учаснику достатньо надати один договір;
- згідно положень частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Враховуючи викладене, зазначаємо, що Договір від 12.04.2019 № 1 (який надано ТОВ «ЕДЕН ПРО» у складі його пропозиції до даної закупівлі) вже надавався замовнику в повному обсязі та без ретушування (копія додається до цього звернення) в рамках проведення відкритих торгів (UA-2021-02-10-006544-b), тобто знаходиться у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-006544-b. Звертаємо увагу на те, що Договір від 12.04.2019 № 1 є за своїм змістом рамковим, тобто даний договір не містить інформації щодо вартості (суми) договору та терміну поставки/виконання, тому дана інформація не зазначена і не може бути зазначена в довідці від 18.02.2022 № 4_18022022.
З урахуванням викладеного вище та того факту, що Договір від 12.04.2019 № 1 та інформація, що надана стосовно нього у складі пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО», повністю відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують кваліфікаційні вимоги до учасника, Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього).
Разом з тим, відповідно до п. 10.8 Договору про виконання робіт від 12.04.2019 №1 інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання є конфіденційною. Разом з тим, знову акцентуємо увагу, що Договір про виконання робіт від 08.02.2021 № 01/08022021 вважається допоміжним, а інформація викладена в ньому та стосовно нього не може бути причиною для відхилення (оскільки вимоги вже підтверджені Договором від 12.04.2019 № 1 та інформацією стосовно нього).
Слід зауважити, що інформація про вартість договору та терміни поставки/виконання також є конфіденційною з огляду на положення статті 505 Цивільного кодексу України; частини 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» та п. 10.7 Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021.
Разом з тим зазначаємо, що в тендерній документації замовником було визначено перелік формальних помилок, допущення учасниками яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій. Серед переліку, у відповідності до пункту 4 «Інша інформація, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» розділу V «Інша інформація», зокрема вказано:
«13. Відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.»
Дослідивши інформацію що міститься в наданих договорах, Замовник дійшов висновку про достатність вказаної інформації для обґрунтування заретушування окремої інформації що міститься в наданих договорах.
Висновок базується на тому, що в Договорі про виконання робіт від 12.04.2019 №1 пунктом 10.8, передбачено наступне: «Сторони погодились, що текст даного договору, будь-який матеріал, інформація, відомості що стосуються даного Договору, його сторін, та уповноважених осіб Сторін є конфіденційними та не можуть передаватись третім особам без попередньої згоди на те іншої Сторони, крім випадків передбачених чинним законодавством України або на вимогу донора чи його уповноважених осіб/організацій».
Аналогічна інформація зазначена і у наданому Договору про виконання робіт від 08.02.2021 №01/08022021 (пункт 10.7 Договору).
Узагальнюючи все вище зазначене, оскільки замовником було встановлено, що інформація щодо обґрунтування з посиланням на наявність в договорах/актах конфіденційної інформації міститься безпосередньо в самому договорі було прийнято рішення про відповідність пропозиції ТОВ «ЕДЕН ПРО» умовам додатку № 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення стосовно порушення Замовником вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еден Про», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Номер:
2d01e64ed2e44031b1b6158f45d80f5f
Назва:
Роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
29.07.2022 13:26
Опис:
Державна аудиторська служба України розглянула Ваше звернення від 27.07.2022 за роз’ясненнями щодо висновку моніторингу процедури публічної закупівлі (далі - Звернення) UA-2022-01-17-008863-a та повідомляє.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
Згідно з вимог статті 22 Закону тендерна документація обов’язково повинна містити, зокрема, інформацію про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Поряд з цим Законом не визначено чіткого переліку документів, які повинен вимагати Замовник від учасників процедури закупівлі. А отже, обов’язок надання того чи іншого документу учасниками процедури закупівлі (в тому чисті й в частині складання відповідних документів та відображення інформації в них) установлюється Замовником самостійно.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пунктах 1, 3, 4 та 5 таблиці додатку 1 до тендерної документації визначені вимоги до учасників щодо підтвердження виконання аналогічного договору та перелічені документи, які підтверджують таке виконання, зокрема, довідка, яка має містити найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), вартість договору, кількість, терміни поставки/виконання.
Крім того тендерною документацією передбачено, що у разі наявності в договорах/актах, які учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, конфіденційної інформації, Учасник має право видалити такі частини з копії відповідного договору/акта надавши відповідне обґрунтування з посиланням на підстави.
Однак, учасник ТОВ «Еден Про» надав в складі тендерної пропозиції довідку від 18.02.2022 № 4_18022022 про підтвердження досвіду його членів команди, яка не містить усієї інформації, що зазначена пунктах 1, 3, 4 та 5 таблиці додатку 1 до тендерної документації.
Також учасник не надав обґрунтування з посиланням на підстави щодо видалення частини копій договорів та актів прийому – передачі виконаних робіт актів, які надані ним на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕДЕН ПРО», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.