-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Ппослуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).
Завершена
1 583 149.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 831.49 UAH
мін. крок: 1% або 15 831.49 UAH
Номер:
1562c315a9794df0b85af1351d8d2c17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-09-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2022 00:00
Період моніторингу:
09.11.2022 16:12 - 01.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2022 № 40-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
09.11.2022 № 40-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-17-007967-a, 17.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, ініціювати припинення зобов’язань за договором з дотримання вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 5 (далі – тендерна документація); надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримане 18.11.2022 в електронній системі закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № 20; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 25.02.2022 № 10 та додаткові угоди до нього від 26.05.2022 № 1, від 15.06.2022 № 2, від 12.07.2022 № 3, від 14.07.2022 № 4, від 11.08.2022 № 5, від 28.09.2022 № 6, від 14.11.2022 № 7 та від 15.11.2022 № 8; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що у формі річного плану UA-P-2022-01-17-013410-a Замовник не зазначив код згідно з КЕКВ, чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що умови договору про закупівлю від 25.02.2022 № 10, укладеного з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», який став переможцем процедури закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації. Зокрема, умови договору про закупівлю від 25.02.2022 № 10 не відповідають вимогам Додатку 4 «Проект договору про надання послуг» до тендерної документації, а саме: відсутній додаток № 2 «Калькуляція», який згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Додатки до тендерної документації» є невід’ємною частиною договору, чим порушено вимоги абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
Період усунення порушень:
25.11.2022 10:26 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2022 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Станом на 29.11.2022 року завернулись до постачальника з пропозицією розірвати договор, але через проблеми зі світлом та інтернет з'єдненям. Підписати додаткову угоду протягом 5 днів не маємо змоги. Зобов’язуємося у грудні місяці розірвати договор.
Дата публікації звіту:
29.11.2022 10:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
20.12.2022 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
9f309a537ccc4630a0a3fb5cf2700fc7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-17-007967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав у формі річного плану UA-P-2022-01-17-013410-a не зазначений код згідно з КЕКВ?
- з яких підстав договір про закупівлю від 25.02.2022 № 10 не відповідає умовам Додатку 4 до тендерної документації, зокрема, відсутній додаток № 2 «Калькуляція», який згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Додатки до тендерної документації» є невід’ємною частиною договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b9c35d776f59415daa0c61f64bd501e4
Назва:
На виконання Запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 09.11.2022 року надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2022 14:54
Опис:
На виконання Запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 09.11.2022 року про надання пояснення До процедури закупівлі «Послуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).» ID: UA-2022-01-17-007967-a, надаємо наступне пояснення:
яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Згідно рішення Дніпровської міської ради від 22.12.2021 року № 86/14 «Про запровадження змін в організації харчування дітей у закладах соціального захисту», у центрі «Барвінок» було запроваджено «аутсорсинг» з 01.03.2022 року. Очікувана вартість по даній закупівлі розраховувалась згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розрахунок проводився згідно додатку 1 «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», додаток 2 «НОРМИспоживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», додаток 4 «ОСОБЛИВОСТІ НОРМ споживання основних груп харчових продуктів у закладах дошкільної освіти у разі семиденного перебування», додаток 5 «НОРМИспоживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», додаток 6 «НОРМИспоживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», додаток 8 «ОСОБЛИВОСТІ НОРМ споживання основних груп харчових продуктів у закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі семиденного перебування». Також при розрахунку керувались цінами на продукти харчування у місті Дніпро, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари (послуги), оприлюднені Держстатом України, а також даними інтернет ресурсів.
- з яких підстав у формі річного плану UA-P-2022-01-17-013410-a не зазначений код згідно з КЕКВ?
Було складено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5/1 від 24.02.2022 року «Про технічну помилку». Було виявлено технічну помилку допущену в Річному плані закупівель за предметом закупівлі «Послуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).» , зокрема помилкою було не оприлюднення інформації по коду КЕКВ 2230 «Продукти харчування».
- з яких підстав договір про закупівлю від 25.02.2022 № 10 не відповідає умовам Додатку 4 до тендерної документації, зокрема, відсутній додаток № 2 «Калькуляція», який згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Додатки до тендерної документації» є невід’ємною частиною договору?.
.
Було складено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5/2 від 28.02.2022 року «Про технічну помилку». Була виявлена помилка в нумерації додатків до договору та підчас завантаження до системи договору з додатками не завантажили додаток «Калькуляція. Було прийнято рішення залишити невід’ємною частиною договору Додаток 1 «Специфікація, Додаток 2 «Графік постачання готових страв», Додаток 3 «Калькуляція»
«Калькуляція» надані переможцем торгів ТОВ «Олімпіус Консалт» є в наявності у закладі, а також завантажені у складі документів, що подані з пропозицією.
Додатки: копії протоколів від 24.02.2022р. №5-1 та 28.02.2022р. №5-2.