• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Ппослуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).

Завершена

1 583 149.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 831.49 UAH
Номер: 1562c315a9794df0b85af1351d8d2c17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-09-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 09.11.2022 16:12 - 01.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.11.2022 № 40-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 09.11.2022 № 40-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-17-007967-a, 17.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, ініціювати припинення зобов’язань за договором з дотримання вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Барвінок» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 5 (далі – тендерна документація); надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримане 18.11.2022 в електронній системі закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № 20; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 25.02.2022 № 10 та додаткові угоди до нього від 26.05.2022 № 1, від 15.06.2022 № 2, від 12.07.2022 № 3, від 14.07.2022 № 4, від 11.08.2022 № 5, від 28.09.2022 № 6, від 14.11.2022 № 7 та від 15.11.2022 № 8; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що у формі річного плану UA-P-2022-01-17-013410-a Замовник не зазначив код згідно з КЕКВ, чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що умови договору про закупівлю від 25.02.2022 № 10, укладеного з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», який став переможцем процедури закупівлі, не відповідають вимогам тендерної документації. Зокрема, умови договору про закупівлю від 25.02.2022 № 10 не відповідають вимогам Додатку 4 «Проект договору про надання послуг» до тендерної документації, а саме: відсутній додаток № 2 «Калькуляція», який згідно з пунктом 12.1 розділу 12 «Додатки до тендерної документації» є невід’ємною частиною договору, чим порушено вимоги абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 25.11.2022 10:26 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2022 10:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Станом на 29.11.2022 року завернулись до постачальника з пропозицією розірвати договор, але через проблеми зі світлом та інтернет з'єдненям. Підписати додаткову угоду протягом 5 днів не маємо змоги. Зобов’язуємося у грудні місяці розірвати договор.
Дата публікації звіту: 29.11.2022 10:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • other: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 20.12.2022 11:48

Запити/Пояснення