• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної та технічної охорони об’єктів

Завершена

2 155 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
Номер: 9c3decabad584e8eb30969dfa327af04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.09.2022 09:34 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.09.2022 № 62-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.09.2022 № 62-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2022-01-17-007793-a, 17.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 618-52-87, ulyaska007@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського обласного центру зайнятості (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 6 із змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи ООЦЗ від 21.01.2022 року № 7; перелік змін до тендерної документації на закупівлю затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 7; скаргу до процедури від 16.02.2022 № UA-2022-01-17-007793-a.b1; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 18.02.2022 № 3425-р/пк-пз; інформацію Про перенесення розгляду Скарги від 13.04.2022 № 20-29/05-630-пз; інформацію про резолютивну частину рішення Колегії стосовно скарги приватного підприємства «ОЛІМП-ЮГ»; рішення Колегії від 27.04.2022 № 4101-р/пк-пз; тендерну пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА-СЕРВІС-ТЕХНО»; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 08.02.2022 № 15; рішення Замовника про визначення Переможця затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 11.02.2022 № 17; повідомлення про намір укласти договір затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 11.02.2022 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022; договір від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 01.05.2022 № 1 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 08.07.2022 № 2 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 25.08.2022 № 3 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 05.09.2022 № 4 до договору від 01.05.2022 № 117. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ОХОРОНА-СЕРВІС-ТЕХНО» укладено договір від 01.05.2022 № 117 на суму 2050800,00 грн. (у т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 28.09.2022 10:20 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 10:20