-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони об’єктів
Завершена
2 155 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 779.00 UAH
Номер:
9c3decabad584e8eb30969dfa327af04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-20-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
20.09.2022 09:34 - 12.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2022 № 62-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.09.2022 № 62-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2022-01-17-007793-a, 17.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VI (далі − Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського обласного центру зайнятості (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 6 із змінами затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи ООЦЗ від 21.01.2022 року № 7; перелік змін до тендерної документації на закупівлю затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022 № 7; скаргу до процедури від 16.02.2022 № UA-2022-01-17-007793-a.b1; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 18.02.2022 № 3425-р/пк-пз; інформацію Про перенесення розгляду Скарги від 13.04.2022 № 20-29/05-630-пз; інформацію про резолютивну частину рішення Колегії стосовно скарги приватного підприємства «ОЛІМП-ЮГ»; рішення Колегії від 27.04.2022 № 4101-р/пк-пз; тендерну пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА-СЕРВІС-ТЕХНО»; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 08.02.2022 № 15; рішення Замовника про визначення Переможця затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 11.02.2022 № 17; повідомлення про намір укласти договір затверджене протокольним рішення уповноваженої особи ООЦЗ від 11.02.2022 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2022; договір від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 01.05.2022 № 1 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 08.07.2022 № 2 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 25.08.2022 № 3 до договору від 01.05.2022 № 117; додаткову угоду від 05.09.2022 № 4 до договору від 01.05.2022 № 117.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ОХОРОНА-СЕРВІС-ТЕХНО» укладено договір від 01.05.2022 № 117 на суму 2050800,00 грн. (у т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
28.09.2022 10:20 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 10:20