-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан))
Завершена
361 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4900dc25f5d846c380eaa515da523865
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 16:58 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.09.2022.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.09.2022 № 25-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2022-01-17-003915-c 17.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону, частини дев’ятої статті 41 Закону та пункту 15 Порядку 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону, укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема, оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог статті 42 Закону, та здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-17-011019-a); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо процедур закупівель UA-2021-12-08-016809-c та UA-2021-12-28-002801-a; договір про закупівлю від 31.01.2022 № 10 (далі – Договір про закупівлю), укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»); додаткова угода від 15.03.2022 до Договору про закупівлю (далі – Додаткова угода); повідомлення про внесення змін до договору від 16.03.2022; пояснення (інформація, документи) Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.09.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок 1082), Замовник розмістив в електронній системі закупівель 16.03.2022 Додаткову угоду у форматі відмінному від Portable Document Format (PDF).
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пояснень (інформації, документів) Замовника та умов Додаткової угоди Договір про закупівлю є виконаним.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю.
Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %).
Отже, Замовником 31.01.2022 укладено Договір про закупівлю, щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Відповідно до наданої через електронну систему закупівель видаткової накладної за Договором про закупівлю Замовник отримав талони на бензин та газ скраплений на суму 84 300,00 гривень. Та відповідно до наданого платіжного доручення від 09.03.2022 № 28 здійснив оплату на суму 84 300,00 грн, тобто, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Період усунення порушень:
27.09.2022 15:19 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2022 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. 17.01.2022 року згідно cт. 40, частини другої Закону про Публічні закупівлі «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Замовником було оголошенно про проведення переговорної процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-17-003915-c «Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан)» код 09130000-9 - за національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник із ТОВ "Татнефть - АЗС - Україна"
27вересня 2022 року від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТ надійшла інформація про результати моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради (далі – Замовник) (UA-P-2022-01-17-011019-a); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо процедур закупівель UA-2021-12-08-016809-c та UA-2021-12-28-002801-a; договір про закупівлю від 31.01.2022 № 10 (далі – Договір про закупівлю), укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»); додаткова угода від 15.03.2022 до Договору про закупівлю (далі – Додаткова угода); повідомлення про внесення змін до договору від 16.03.2022; пояснення (інформація, документи) Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16.09.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок 1082), Замовник розмістив в електронній системі закупівель 16.03.2022 Додаткову угоду у форматі відмінному від Portable Document Format (PDF). Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пояснень (інформації, документів) Замовника та умов Додаткової угоди Договір про закупівлю є виконаним. Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю. Крім того, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %). Отже, Замовником 31.01.2022 укладено Договір про закупівлю, щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань. Відповідно до наданої через електронну систему закупівель видаткової накладної за Договором про закупівлю Замовник отримав талони на бензин та газ скраплений на суму 84 300,00 гривень. Та відповідно до наданого платіжного доручення від 09.03.2022 № 28 здійснив оплату на суму 84 300,00 грн, тобто, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань
Моніторингом установлено, що замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель 16.03.2022 Додаткову угоду у форматі Portable Document Format (PDF). Також Замовник на порушення пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору, отже не в повному обсязі виконав вищевказані норми законодавства.
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА:
1.Розглянувши висновок від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 27.09.2022р..
Замовником прийнято рішення про усунення порушення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а саме оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог статті 42 Закону, а також оприлюднити в системі закупівель додаткову угоду від 16.03.2022 року у відповідному форматі (PDF). А також було проведено розяснюючі роботи з виконавцем закупівель.
Дата публікації звіту:
30.09.2022 15:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.10.2022 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
21c8aba137664cc6823b1b5ca7cc77e4
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
15.09.2022 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9bc55520e58545c9b3be91704c896690
Назва:
На запит ДАСУ від 14.09.2022р..
Дата опублікування:
16.09.2022 16:37
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 14.09.2022р. щодо процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан)) (UA-2022-01-17-003915-c).
Питання:
1. Пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Відповідь:
КНП «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради здійснює публічні закупівлі для свої потреб на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та на підставі кошторису та фінансового плану на 2022 рік, затвердженого Козельщинською селищною радою (Додаток 1.1 додається). Замовником було оголошено дві процедури відкритих торгів за посиланням ( на сайті https://www.dzo.com.ua/ UA-2021-12-08-016809-с та UA-2021-12-28-002801-а;). Проте станом на 25.12.2021року та 13.01.2022 року було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок, дві процедури торгів були відмінені (Звіт про результат тендеру Додаток 28,29, що додається). Тому через відсутність достатньої кількості учасників, Замовником було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, технічні та якісні характеристики закупівлі, а саме за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан)) (UA-2022-01-17-003915-c) було розглянуто з пропозицій наданих документів закріплених учасником в електронній системі вищезазначених тендерів (Додатки 1-18 пропозиції учасника додаються; також на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-28-002801-a ). Дослідивши та вивчивши пропозиції документів учасника, та взявши до уваги розташування заправочної станції за адресою Замовника, виявили найбільш єкономічно вигідною пропозицією для подальшого укладання договору.
Враховуючи норми частини 2 статі 40 Закону України «Про Публічні закупівлі» «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.» Дотримуючись вимог Закону переговорної процедури 31.01.2022 року було підписано Договір № 10 про закупівлю товару предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан)) розміщений на сайті за адресою (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-003915-c).
В зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» з 24.02.2022 на усій території України введено воєнний стан строком на 30 діб.
Учасником Татнєфть –АЗС- України (юридичною адресою місцезнаходження є : вул Половки,62 м.Полтава 36010, згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) було надано Лист про припинення поставок товару від 10.03.2022 року вих.№_01-212 (Додаток 20, що додається), та Лист ТПП України від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1. (Додаток 19, що додається)
Тому за змістом цих листів було припинено відносини між Замовником та учасником Додатковою угодою №1 від 15.03.2022 року (Додаток 21, що додається) яка оприлюднена на сайті за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-003915-c)
Також надаємо сторінки веб-сайту на якому учасник розмістив пакет документів до закупівлі, а саме за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти ("Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан))
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-08-016809-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-28-002801-a
Питання:
2. просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 31.01.2022 № 10 з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті заходи комунальним некомерційним підприємством «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради щодо виконання Постанови № 187.
Відповідь:
Підкріпляю інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань передбачених Договором№10 від 31.01.2022 року:
1.Договір №10 від 31.01.2022 року. (Додаток 22, що додається)
2.Додаткова угода №1 до договору (Додаток 21, що додається))
3.Рахунок-фактура (Додаток 23, що додається))
4.Видаткова накладна (Додаток 24, що додається))
5. Виписка (Додаток 25, що додається))
6. Платіжне доручення (Додаток 26, що додається))
7. Реєстр бюджетних зобов’язань (Додаток 27, що додається))
Щодо вжитих заходів про виконання Постанови № 187 повідомляємо наступне.
Так, як договір з Татнєфть –АЗС- України було укладено 31.01.2022 року, і лише після цього юридичного факту, а саме 03.03.2022 року було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської федерації». Отже, на момент укладення вищезазначеного договору даний нормативно-правовий акт не діяв, отже з нашого боку було дотримано та враховано всі вимоги діючого законодавства до учасника тендерної пропозиції. Зазначаємо, що 15.03.2022 року, на підставі Листа Татнєфть –АЗС- України про припинення поставок товару від 10.03.2022 року, було припинено всі договірні відносини, уклавши додаткову угоду №1 від 15.03.2022 року.
Враховуючи вищевикладенене, вважаємо, що КНП «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради, діяла в рамках норм діючого законодавства., керуючись чітко визначеними нормами права, що передбачені Цивільним кодексом України, Бюджетним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» та локальними нормативно-правовими актами, затвердженими Козельщинською селищною радою.
Номер:
09e3f28ebce14437b202e7787507b081
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
15.09.2022 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин - А-95; Нафтовий газ скраплений (пропан-бутан))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 31.01.2022 № 10 з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті заходи комунальним некомерційним підприємством «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
92d5ca2aeaa14f589f2d5018569f29af
Назва:
На запит ДАСУ від 14.09.2022р..
Дата опублікування:
16.09.2022 16:45
Опис:
Питання:
2. просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 31.01.2022 № 10 з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті заходи комунальним некомерційним підприємством «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради щодо виконання Постанови № 187.
Відповідь:
Підкріпляю інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань передбачених Договором№10 від 31.01.2022 року:
1.Договір №10 від 31.01.2022 року. (Додаток 22, що додається)
2.Додаткова угода №1 до договору (Додаток 21, що додається))
3.Рахунок-фактура (Додаток 23, що додається))
4.Видаткова накладна (Додаток 24, що додається))
5. Виписка (Додаток 25, що додається))
6. Платіжне доручення (Додаток 26, що додається))
7. Реєстр бюджетних зобов’язань (Додаток 27, що додається))
Щодо вжитих заходів про виконання Постанови № 187 повідомляємо наступне.
Так, як договір з Татнєфть –АЗС- України було укладено 31.01.2022 року, і лише після цього юридичного факту, а саме 03.03.2022 року було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської федерації». Отже, на момент укладення вищезазначеного договору даний нормативно-правовий акт не діяв, отже з нашого боку було дотримано та враховано всі вимоги діючого законодавства до учасника тендерної пропозиції. Зазначаємо, що 15.03.2022 року, на підставі Листа Татнєфть –АЗС- України про припинення поставок товару від 10.03.2022 року, було припинено всі договірні відносини, уклавши додаткову угоду №1 від 15.03.2022 року.
Враховуючи вищевикладенене, вважаємо, що КНП «Козельщинська центральна лікарня» Козельщинської селищної ради, діяла в рамках норм діючого законодавства., керуючись чітко визначеними нормами права, що передбачені Цивільним кодексом України, Бюджетним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» та локальними нормативно-правовими актами, затвердженими Козельщинською селищною радою.