-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «Світлофори дорожні»
Торги відмінено
1 327 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 638.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 638.00 UAH
Номер:
09a22d34b699465fa73017e5ed98c02f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 17:55 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
28.03.2023 № 12-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія Бєлкіна
Додаток
до наказу від 28.03.2023
№ 12 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" UA-2022-01-17-006578-a 17.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти виконання рішень колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених Законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень у випадках передбачених Законодавством, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МАРІУПОЛЬАВТОДОР» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022№ 110/22, роз’яснення до процедури, вимоги учасника про усунення порушень, рішення замовника на вимогу учасника, скарга до процедури за номером - UA-2022-01-17-006578-a.c1, рішення Колегії АМКУ від 06.05.2022 № 4475-р/пк-пз, коментар Замовника щодо усунення порушення про виконання рішення Колегії АМКУ № 4475-р/пк-пз, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2022 №259/22, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2022 №320/22.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, у строк не пізніше 30 днів з дня його прийняття, у разі якщо таке рішення не було оскаржене до суду.
Так, колегія АМКУ прийняла Рішення 06 травня 2022 року № 4475-р/пк-пз, резолютивною частиною якого зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМА «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-17-006578-a.
В ході проведення моніторингу з питань виконання рішень Колегії АМКУ встановлено невиконання Замовником у визначений законодавством термін рішення органу оскарження, чим порушено частину двадцять другу статті 18 Закону. Під час моніторингу Замовником оприлюднено Коментар щодо усунення порушення: Відповідно до рішення органу оскарження № 4475-р/пк-пз від 06.05.2022р. у закупівлі - ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» «Світлофори 10 дорожні» скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ». Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2023 об 11:55.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно частини 11 статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно до частини 17 статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Станом на дату закінчення моніторингу 04.04.2023 Замовником не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення норм частини десятої статті 29 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ».
Відповідно до вимог пункту другого частини першої стаття 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
04.04.2023 19:57 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 19:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи наявність підстав, що передбачені згідно з пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону та частини десятої статті 29 Закону в наслідок збройної агресії російської федерації від 24.02.2022р. Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру.
Дата публікації звіту:
06.04.2023 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
В ході моніторингу порушення усунуто шляхом відміни тендеру на підставі частини першою статті 32 Закону
Дата публікації:
11.04.2023 14:47