• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Флокулянт

Флокулянт

Завершена

4 006 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 060.00 UAH
Номер: 27e9d85c9e834f7e8d0ac61de3590c99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 01.11.2022 17:02 - 23.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2022 № 50-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.11.2022 №50-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2022-01-17-002963-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Сервіс О. К.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2022 року № 22-12Б-3 зі змінами, тендерна пропозиція переможця Приватного Підприємства «Сервіс О. К.» (далі - ПП «Сервіс О. К.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2022 року № 22-12Б-4, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 15.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022 року, договір про закупівлю від 03.03.2022 № 25-193Т, додаткова угода № 1 від 14.06.2022 року, повідомлення про внесення змін до договору від 14.06.2022 року, додаткова угода № 2 від 25.07.2022 року, повідомлення про внесення змін до договору від 28.07.2022 року, відповідь Замовника від 18.11.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (Додаток № 2 «Технічні специфікації» до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Praesto l 861 BC») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 22.11.2022 10:50 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2022 10:50

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником було подано позов на оскарження висновку Північного офісу ДАСУ по закупівлі - Флокулянт №UA-2022-01-17-002963-c (підтвердження додається). Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття.
Дата публікації: 01.12.2022 10:12
Дата відкриття провадження: 06.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: П/380/17655/22

Запити/Пояснення