• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортивного корпусу із залом,адміністративно-побутовими приміщеннями та приміщеннями для індивідуальної силової підготовки по вул. Шевченка,35 в м. Ходорові Львівської області

Завершена

77 199 422.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 771 994.22 UAH
Номер: 42b4563adc59477f952ff510b6ad9cf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-20-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2022 19:56 - 17.05.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.04.2022 № 57 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2022-01-17-005368-a 17.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ХОДОРІВСЬКЕ УКГ(далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 зі змінами від 26.01.2022,реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» (далі – ПП«М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо рішення прийнятого уповноваженою особою11.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2021,договір підряду від 28.02.2022 № 7, додаткові угоди до договору від 28.02.2022№ 1 та від 11.04.2022 № 2,повідомлення про внесення змін до договору від 03.03.2022 та від 14.04.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника, зокрема проект договору про закупівлю (додаток № 3) не містить інформації порядку змін його умов, передбачених статтею 41 Закону, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону передбачено підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі юридичній особі, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Водночас Замовник у підпункті 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в порядку наявності підстав, передбачених статтею 17 Закону. При цьому не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, очікувана вартість робіт з будівництва спортивного корпусу із залом, адміністративно-побутовими приміщеннями та приміщеннями для індивідуальної силової підготовки по вул. Шевченка, 35 в м. Ходорові Львівської області становить 77 199 422,00 грн, що перевищує 20 млн грн, Однак учасником ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» не надав у складі тендерної пропозиції документів та інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим не дотримав вимоги підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Водночас дана інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже на порушення вимог підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не прийняв рішення про відмову учаснику ПП «М.В.БУДСЕРВІС СТИЛЬ» в участі у процедурі закупівлі та не відхилити його тендерну пропозицію у порядку наявності підстави, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 13.05.2022 16:10 - 28.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2022 16:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що у зв'язку із обставинами, що виникли, через введення війського стану, замовником було скеровано листа учаснику, щодо розірвання зазначеної угоди. Найближчим часом, замовником, буде розміщено в системі інформацію про розірвання зазначеної угоди.
Дата публікації звіту: 20.05.2022 19:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації: 27.05.2022 15:19