-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний, хліб житній, булка
Завершена
1 793 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 968.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 968.50 UAH
Номер:
f62bfd715ee8430e86a4803397a15254
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-16-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2022 00:00
Період моніторингу:
16.08.2022 15:55 - 07.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2022 № 251
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.08.2022 № 251.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-17-004599-a, 17.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Світлана ДАНЧЕВСЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-17-007664-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВХЛІБ», ФОП Дикого Михайла Михайловича та Спільного підприємства «Киїів-Захід» у формі Товариства з обмеженою відповідальністю (щодо правомірності їх відхилення Замовником); опубліковану учасником ФОП Диким Михайлом Михайловичем вимогу про усунення порушення (щодо правомірності відхилення пропозиції учасника) та опубліковану Замовником відповідь на таку вимогу; тендерну пропозицію ТОВ «Галицька здоба»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Галицька здоба» та опублікований вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; рішення уповноваженої особи Замовника щодо кваліфікації пропозиції учасників від 08.02.2022, від 10.02.2022 та від 17.02.2022; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем документи після аукціону; договір про закупівлю від 03.03.2022 №21; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, назву предмета закупівлі та назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – хліб пшеничний в/г, хліб житній та булка, код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 15811100-7 Хліб, 15811200-8 Булки.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082.
Період усунення порушень:
25.08.2022 09:26 - 09.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2022 09:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене зауваження за результатами проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-17-004599-a), повідомляємо, що Уповноваженою особою було здійснено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зобов’язуємося в майбутньому не допускати порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.08.2022 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
089d1b41735448c5812adde39949e7cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-17-004599-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
За умовами пункту 1 частини 6.3 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру умови пункту 1 частини 6.3 розділу 6 тендерної документації (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7a07b774aa004c48aedcf9d90eb3b3d4
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.08.2022 12:07
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Норма споживання хлібобулочних виробів визначається згідно Постанови КМУ від 29.03.2002р. № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма 6 - ліцеїстська)
Хліб житній – 250г ( на 1 день на одного ліцеїста)
Хліб пшеничний -400г (у нас потреба 320г – хліб; 80г – булочка)
План на 2022 рік – 450 ліцеїстів-242 навчальних днів
Ціни взято для тендеру з інформації про середні ціни на продукти харчування у Львівській області за листопад 2021 рік Головного управління статистики у Львівській області (вих. Номер № 13-06/3005/10-21 від 14.12.21
1)Хліб сірий житній : 0, 250г х 450 х 242 = 27225кг х23,31 = 634614,75
2)Хліб білий : 0,320 х 450 х 242 = 34848 х 26,10 = 909532,80
3)Булочка: 1 шт х 450 х 242 =108900
Також, замовником було використано і метод порівняння ринкових цін, який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Розмір бюджетного призначення: визначений виходячи з потреб закладу по КЕКВ 2230 під кошторисні призначення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійнодіючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та діючим державним стандартам. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітнього закладу.
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ldl-gk.lviv.ua/informatsiya/publichna-informatsiya-2/derzhavni-zakupivli/
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
За умовами пункту 1 частини 6.3 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації закупівлі.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи. Надаємо в складі пояснення.