• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин марки А-92 (талони); дизельне паливо (талони))

Завершена

600 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 001.25 UAH
Номер: 8dda56dfbb6248bca5403786ba2ecf6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 05.09.2022 15:11 - 27.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.09.2022 № 23-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.09.2022. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.09.2022 № 23-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 6 UA-2022-01-17-001870-a 17.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 225-36-47, tatyanasirotkina23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.09.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – Замовник), оприлюднений 17.01.2022 (ідентифікатор - UA-P-2022-01-17-002952-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 18; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-17-001870-a; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»); рішення уповноваженої особи від 07.02.2022 № 29; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2022; договір про закупівлю від 18.02.2022 № 87, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.02.2022; пояснення Замовника (інформація та документи), розміщені в електронній системі закупівель 08.09.2022 та 21.09.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %). Отже, Замовником 18.02.2022 укладено Договір про Закупівлю № 87 щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань. Відповідно до наданих через електронну систему закупівель видаткових накладних за Договором про закупівлю від 18.02.2022 № 87 Замовник отримав талони на дизельне пальне та на бензин А-92 на загальну суму 93 412,80 гривень Згідно наданих платіжних доручень від 23.02.2022 № 68, № 67, № 98 та № 99 Замовник здійснив оплати на суму 11 976,00 грн, 11 976,00 грн, 2 994,00 грн та 66 466,80 грн відповідно. Разом з тим, згідно з відміткою Управління Державної казначейської служби України у Гадяцькому районні Полтавської області на платіжних дорученнях від 23.02.2022 № 68, № 67, № 98 та № 99 – на відбитку печатки зазначена дата оплати «11 березня 2022 року», тобто після 04.03.2022, а саме, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Період усунення порушень: 22.09.2022 11:16 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2022 11:16

Запити/Пояснення