-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин марки А-92 (талони); дизельне паливо (талони))
Завершена
600 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 001.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 001.25 UAH
Номер:
8dda56dfbb6248bca5403786ba2ecf6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
05.09.2022 15:11 - 27.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2022 № 23-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.09.2022.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.09.2022 № 23-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2022-01-17-001870-a 17.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.09.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – Замовник), оприлюднений 17.01.2022 (ідентифікатор - UA-P-2022-01-17-002952-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.01.2022 № 18; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-17-001870-a; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна»); рішення уповноваженої особи від 07.02.2022 № 29; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2022; договір про закупівлю від 18.02.2022 № 87, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.02.2022; пояснення Замовника (інформація та документи), розміщені в електронній системі закупівель 08.09.2022 та 21.09.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником (засновником) ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: публічне акціонерне товариство «Татнєфть» імені В.Д. Шашина (частка в статутному капіталі 100 %).
Отже, Замовником 18.02.2022 укладено Договір про Закупівлю № 87 щодо якого з 04.03.2022 згідно пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) встановлено мораторій (заборону) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель видаткових накладних за Договором про закупівлю від 18.02.2022 № 87 Замовник отримав талони на дизельне пальне та на бензин А-92 на загальну суму 93 412,80 гривень
Згідно наданих платіжних доручень від 23.02.2022 № 68, № 67, № 98 та № 99 Замовник здійснив оплати на суму 11 976,00 грн, 11 976,00 грн, 2 994,00 грн та 66 466,80 грн відповідно. Разом з тим, згідно з відміткою Управління Державної казначейської служби України у Гадяцькому районні Полтавської області на платіжних дорученнях від 23.02.2022 № 68, № 67, № 98 та № 99 – на відбитку печатки зазначена дата оплати «11 березня 2022 року», тобто після 04.03.2022, а саме, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань.
Період усунення порушень:
22.09.2022 11:16 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2022 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
66c318df1b7b44f6ae74969278c048dd
Назва:
Запит Замовнику
Дата опублікування:
06.09.2022 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: бензин марки А-92 (талони), дизельне паливо (талони) за адресою: 37332, Україна, Полтавська обл., Гадяцький район, с. Сергіївка, вул.
Центральна,9, (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 18.02.2022 № 87, з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради заходи щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3e585e553dae453bbf052051f9f1e31a
Назва:
надання пояснення на запит
Дата опублікування:
08.09.2022 12:55
Опис:
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 06.09.2022 року, повідомляє наступне.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі бензину марки А-92, дизельного палива (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2022-01-17-001870-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі аналізу ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (для бензину) та аналізу вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (для дизельного палива), а також з дотриманням відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Враховуючи наявний автопарк Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, що має у своєму складі 4 легкові автомобілі, які споживають бензин марки А-92 та 3 автобуси, що споживають дизельне паливо, уповноваженою особою було підготовлено відповідні запити до структурних підрозділів, на які було отримано інформацію щодо видів та кількості необхідного палива, а також отримано розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі.
В частині якості показники бензину марки А-92, дизельного палива мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації на бензин марки А-92, дизельного палива, що мав пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення на нафтовій основі, без додавання етанолу.
Показники якості для дизельного палива мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації дизельне паливо, що повинно пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення виключно з нафтової сировини та не передбачає вміст метилових/ етилових естерів жирних кислот.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147.
Таким чином для підтвердження пропонуємого товару технічним вимогам та задля встановлення походження товару, положеннями Розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації, передбачено подання учасниками процедури закупівлі копій, засвідчених відповідно до вимог цієї Документації, сертифікатів якості, або копій інших документів, які посвідчують якість та країну походження товару, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з організацією перевезень автотранспортом замовника, в зоні діяльності Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, з урахуванням встановлених маршрутів та економічного використання коштів пов’язаним із раціональним використанням матеріальних ресурсів замовника цілодобовим доступом до паливних ресурсів, розташування АЗС, на яких передбачається здійснення заправки автомобілів Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради не повинне перевищувати 10 (десяти) кілометрів від населеного пункту, в якому перебуває база замовника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі сплановано за статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій (додаються окремо разом із відповіддю на запит):
від ТОВ «Татнєфть-АЗС-Украхна» (№ 21/07-1046 від 11.01.2022 р.):
- за ціною 24,95 грн./л на бензин А-92;
- за ціною 24,95 грн./л на дизельне паливо
від ТОВ «Діона Актив» (№ б/н від 12.01.2022 р.):
- за ціною 29,20 грн./л на бензин А-92 (Energy);
- за ціною 29,15 грн./л на дизельне паливо (Energy)
без урахування знижки на паливо, що складає 1.00 грн/л.
З урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі на території Полтавської області, які складають (у середньому) 31,57 грн/л на бензин А-92 та 30,76 грн/л на дизельне паливо.
Додатково, уповноваженою особою здійснено аналіз пропозицій викладених потенційними постачальниками в системі публічних закупівель в ProzorroMarket.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості бензину марки А-92, дизельного палива оприлюднено на сайті за посиланням: http://sergiyvska-rada.gov.ua/servisy/oholoshennia від 13.01.2022 р.
Номер:
6a62b0071d5543b2a794f6a8eb17cbb3
Назва:
Запит Замовнику
Дата опублікування:
17.09.2022 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: бензин марки А-92 (талони), дизельне паливо (талони) за адресою: 37332, Україна, Полтавська обл., Гадяцький район, с. Сергіївка, вул.Центральна,9, (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо повідомити про вжиті Виконавчим комітетом Сергіївської сільської ради заходи щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
be91743ab4294437bd6a3e63b63a024d
Назва:
надання пояснення на запит
Дата опублікування:
21.09.2022 15:13
Опис:
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 17.09.2022 року, повідомляє наступне.
При проведенні закупівлі бензину марки А-92 (талони), дизельне паливо (талони) (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2022-01-17-001870-a), станом на момент проведення процедури закупівлі у Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі – Замовник) були відсутні підстави незаключення договору з учасником-переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» (далі – Товариство) згідно інформації з відкритих даних, зокрема:
- ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю;
- Товариство набуло права юридичної особи з дати його державної реєстрації та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку який встановлено чинним законодавством України;
- Товариство відповідало за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном;
- Товариство здійснювало, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна;
- Товариство мало право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій;
- Товариство сплачувало всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація.
Щодо виконання мораторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 18.02.2022 №87, з цього питання повідомляємо наступне:
Договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю.
Частиною першою ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України.
При цьому відповідно до частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Зобов’язання припиняється частково або в повному обсязі на підставах, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором / договором про закупівлю або законом.
Положеннями ст. 607 ЦК України встановлено, що зобов’язання припиняється неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає.
Положеннями ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Наприклад шляхом укладення додаткової угоди щодо змін до договору або розірвання договору про закупівлю.
Згідно з положеннями п.6.2.1. Договору від 18.02.2022 №87, Замовник має право достроково розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши про це його у місячний термін.
Положеннями п.10.3 визначено, що дія договору припиняється в тому числі достроково за згодою Сторін, у строк визначений Сторонами в установленому даним Договором порядку.
Окрім того, згідно до п.12.2 Договору, усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання за згодою сторін є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових угод, які підписуються обома сторонами.
Положеннями п.9.2. Договору визначено, що спірні питання, з яких Сторони не дійшли згоди шляхом переговорів розв’язуються у відповідності до законодавства України.
Таким чином, для виконання вимог мораторію, який зумовлює умову припинення виконання фінансових зобов’язань згідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», необхідно припинити виконання зобов’язань за Договором від 18.02.2022 №87.
Однак наразі здійснюються підготовчі дії для подання судового позову до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» до господарського суду Полтавської області.
У зв’язку з тим, що заправка автоторанспорту Замовника за отриманими від Товариства талонами через мережу автозаправних станцій такого Товариства стала неможливою, 28.04.2022 лист за №256/02-23 р. замовник звернувся до Товариства з листом щодо отримання роз’яснення ситуації з відсутністю пального на АЗС та, у разі ненормалізації ситуації з відпуском пального, можливості повернення сплачених коштів..
Після неодноразових телефонних розмов, Замовник 20.09.2022 р. звернувся з листом щодо повернення сплачених коштів в обмін на талони. Оригінали нереалізованих одноразових відомостей (талонів) на дизельне паливо повернуто ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» для перевірки залишку талонів та документального відображення заборгованості за даними бухгалтерського обліку. Готується до підписання акт звірки взаєморозрахунків, сума якого, за результатом узгодження розрахунків між обома сторонами договору, має скласти 39820,20 грн., після отримання якого до господарського суду буде подано позовну заяву про стягнення зазначеної суми з ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». Крім цього будуть внесені зміни до договору від 18.02.2022 №87 (зменшення суми договору) та знято юридичні зобов’язання через державну казначейську службу.
Згідно до п.1.1 договору від 18.02.2022 №87 постачальник зобов'язується у 2022 році поставити Замовникові Товар згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин марки А-92 (талони); дизельне паливо (талони)), а саме – бензин марки А-92 (талони) - 3150л. дизельне паливо (талони) – 14000 л. (далі – товар(и)), що зазначено в специфікації, яка додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною, а Замовник – прийняти і оплатити визначені умовами даного Договору товари.
Згідно до п.5.2 Договору зобов'язання Постачальника щодо поставки постачання товару(ів) вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за адресою, визначеною у заявці Замовника. Місце постачання товару(ів) за умовами договору - за адресами АЗС учасника-переможця.
Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника (п.4.2 Договору).
На виконання вище визначених умов Договору Замовником було отримано бензин А-92 та дизельне паливо, що підтверджується видатковими накладними №ТН000000705 від 23.02.2022р. на суму 14970,00 грн. (з ПДВ), №ТН000000706 від 23.02.2022р. на суму 78442,80 грн. (з ПДВ).
Товариством, за результатом поставки, для подальшого здійснення оплати було надано рахунок від 23.02.2022 року №ТН000000560 на суму 93412,80 грн. (з ПДВ).
На виконання вимоги п.2.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (далі - Порядок), затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309, замовник, який є розпорядники бюджетних коштів, протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подано 23.02.2022 року до відповідного органу Казначейства Реєстри бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №61 та 63 від 23.02.2022року, за формою згідно з додатком 1 (далі - Реєстр) в електронному вигляді виконані на паперових носіях, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.
Дані реєстри було прийнято та зареєстровано органом Казначейства 23.02.2022 року.
Згідно до вимог підпункту "б" пункту 2.10 Порядку органи Казначейства не реєструють фінансові зобов’язання у разі:
- відсутності відповідного бюджетного зобов’язання, відображеного у бухгалтерському обліку виконання державного та місцевих бюджетів;
- відсутності у розпорядника бюджетних коштів фактичних надходжень спеціального фонду;
- відсутності документів, які підтверджують факт узяття бюджетного фінансового зобов’язання;
- недотримання вимог щодо оформлення поданих документів;
- невідповідності фінансового зобов’язання відповідному бюджетному зобов'язанню, відображеному в бухгалтерському обліку виконання державного та місцевих бюджетів;
- недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.
У таких випадках органи Казначейства зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не реєструють, а застосовують заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, визначені Бюджетним кодексом України.
Станом на 23 лютого 2022 року у Замовника та органу Казначейства, який здійснювалось обслуговування, не було відстав не виконувати операції щодо здійснення платежів за результатом зареєстрованих фінансових зобов’язань, згідно до реєстрів бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №61 та №63 від 23.02.2022року.
Згідно до умов п.4.1 Договору оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання товарів .
На виконання вище визначених законодавчих норм та Договору органом Казначейства було здійснено оплату двома трансакціями, що підтверджується платіжними дорученнями №68 від 11.03.2022 року на суму 23952,00 грн. та №99 від 11.03.2022 року на суму 66499,80 грн.
Таким чином, умови договору від 18.02.2022 №87 обома його сторонами було виконано частково в обсязі на суму 93412,80 грн. (з ПДВ).
Інша частина зобов’язань договору від 18.02.2022 №87 на суму 420058,20 грн. (з ПДВ) не є виконаною, оскільки замовником було припинено виконання умов договору шляхом призупинення виконання умов п.5.1 Договору, через ненадання заявок на отримання товару від Товариства.
Для підтвердження інформації щодо виконання Постанови № 187 додатково надаємо лист від 20.09.2022 № 745 адресований Товариству про зменшення обсягів постачання та пропозицією укладання додаткової угоди щодо зменшення суми та обсягів Договору.