-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги міського та приміського пасажирського наземного транспорту
ПОВТОРНО
Торги не відбулися
2 310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 550.00 UAH
Номер:
6e9178a8440c4c5399206ad7819d4bf6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2022 00:00
Період моніторингу:
21.02.2022 16:51 - 17.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2022 № 104
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2022 №104
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-17-000927-a від 17.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Шахта №9 Нововолинська (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17 січня 2022 року (далі – тендерна документація).
Період усунення порушень:
04.03.2022 13:45 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 13:45
Запити/Пояснення
Номер:
5a5616c6f5f04d5da091bd75c7c61bb5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2022 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги міського та приміського пасажирського наземного транспорту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-17-000927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу надати конкретну інформацію, щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП «РУГЕР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ» та ТОВ «СВ ТРАНС ІНВЕСТ» а саме, яким кваліфікаційним критеріям, встановлених у тендерній документації, не відповідають подані тендерні пропозиції даних учасників (із зазначенням розділу, пункту, тендерної документації щодо якої встановлено невідповідності із поданими пропозиціями).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
283d26c4aad04668b1fe263ee808b2d4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.02.2022 17:30
Опис:
ПОЯСНЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» з приводу надання конкретної інформації щодо відхилення тендерних пропозицій, наданих ФОП Ругер Михайло Михайлович та ТОВ «СВ ТРАНС ІЕВЕСТ» повідомляю наступне.
17.01.2022 року на онлайн майданчику закупівель «Державні закупівлі онлайн», мною, уповноваженою особою було оприлюднено закупівлю за предметом закупівлі « Послуги міського та приміського пасажирського наземного транспорту» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`310`000.00 гривень (з ПДВ).
Згідно п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, в пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Замовником, тобто нами, у тендерній документації встановлені кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону та визначено порядок оформлення документів.
В пункті 5 « Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції зазначено, що замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, та відсутності підстав, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), зокрема замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
По першому питанню стосовно ФОП Ругер Михайло Михайлович.
У Додатку 4 (ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ) зазначено, що кількість транспортних засобів з місцями перевезення має становити 50 та більше, кількість транспортних засобів не менше 2 (1- основний та 1- резервний на випадок технічної несправності основного).
Уважно вивчивши надану ФОП Ругер Михайло Михайловичем інформацію щодо наявності транспортних засобів було виявлено, що жоден із зазначених ним автотранспортних засобів не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
ПАЗ 32054 – загальна кількість пасажирських місць становить 42, з них 23- сидячі.
Мерседес Бенц 811D, відповідно до інформації, що зазначена у техпаспорті, кількість сидячих місць становить 19.
На підставі вищевикладеного, Учасник ФОП Ругер Михайло Михайлович не в змозі виконати свої зобов'язання щодо необхідного пасажировмісності транспортного засобу.
Відповідно до договору №2896 від 04.08.2021р., укладеного між Управлінням транспорту та зв'язку Волинської обласної державної адміністрації та ФОП Ругер Михайло Михайлович автобуси ПАЗ 32054 та Мерседес Бенц 811D залучені до перевезень пасажирів на автобусних перевезеннях по таким маршрутам:
№109 – «Гряди-шахта Бужанська»
№ 108 – Шахта Бужанська – Низкиничі
№ 105- Шахта Бужанська – Нововолинськ.
Даний Договір діє до 08.08.2022р. Відповідно до цього, надавати вчасно та у повному обсязі транспортні засоби не є можливим.
На підставі вищевикладеного, мною, уповноваженою особою було прийнято рішення № 250 від 04.02.2022р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ругер Михайло Михайлович по причинні дискваліфікації відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
По другому питанню стосовно ТОВ «СВ ТРАНС ІНВЕСТ».
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Технічне завдання» зазначено перелік необхідних документів для можливості подання участі у тендері. Уважно вивчивши документи пропозиції, що були надані Учасником, було виявлено відсутність документів, які необхідні для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів;
діючі поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;
на орендований транспортний засіб: договір оренди (найму) транспортного засобу, оформлений відповідно до ст. 799 Цивільного кодексу України
посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів»;
діючі довідки про проходження обов’язкового медичного огляду.
Відповідно до вищевикладеного, на мою думку, як уповноваженої особи, це не є формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
2.Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації « КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» в кваліфікаційних критеріях «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначено, що якщо учасник є надавачем послуг він надає довідку довільної форми за підписом керівника, яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання послуг. Уважно вивчивши документи пропозиції, що були надані Учасником, вищезазначена довідка з переліком транспортних засобів для перевезення відсутні.
Згадана Учасником довідка «Основні засоби» не містить у собі переліку наявного чи орендованих транспортних засобів.
На підставі вищевикладеного, мною, уповноваженою особою було прийнято рішення № 251 від 04.02.2022р про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВ ТРАНС ІНВЕСТ» по причинні дискваліфікації відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Відповідно до вищевикладеного, я, як уповноважена особа вважаю, що надав повну правову вичитку та провів повну та достовірну експертизу на предмет відповідності наданих документів пропозиції до зазначених критеріїв для можливості прийняття участі у тендері. Мною було докладно вивчено усі наявні документи пропозиції зазначених вище Учасників. Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.