• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області

Завершена

46 570 471.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 232 852.36 UAH
Номер: 15f4c0fe7c374a59b90f044560a38d75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2022 11:41 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2022 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2022-01-14-003781-c 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та змін до неї, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі та вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі та вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2022, договір від 15.03.2022 № 25. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що під час подання тендерних пропозицій Учасник накладає на тендерну пропозицію електронний підпис (удосконалений або кваліфікований), який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника фізичної особи або уповноваженої службової та/або посадової особи учасника-юридичної особи. У разі подання тендерної пропозиції з 1 січня 2022 року, учасники застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, та які мають вбудовані апаратнопрограмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів). Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», 30.01.2022 подана тендерна пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір. Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надати в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Договір № 25 між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» підписано 15.03.2022. На запит Держаудитслужби від 02.09.2022 про надання пояснень щодо виконання переможцем торгів пункту 6 розділу VI тендерної документації, Замовник 06.09.2022 надав пояснення, що переможцем закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» не виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації та не надано забезпечення виконання договору, так як на момент укладення договору банк не видавав банківські гарантії у зв’язку з початком військової агресії російської федерації проти України та відповідно введення воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»). Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», як такого що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 19.09.2022 16:50 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2022 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) співробітниками Державної аудиторської служби України було виявлено порушення Законодавства. Керуючись, ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Таким чином, повідомляємо, що замовником вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 про припинення зобов’язань за договором №25 від 15.03.2022 року.
Дата публікації звіту: 21.09.2022 10:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 26.09.2022 10:00

Запити/Пояснення