-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ»
Завершена
318 460.00
UAH з ПДВ
Номер:
cfa1273a26234b09875459d4e87fc7b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 14:13 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 №44-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.08.2022 №44-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2022-01-14-006404-a 14.01.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 розділу I Порядку №708.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оголошення про проведення відкритих торгів та звіти про результати проведення процедур закупівель за номерами ID:UA-2021-12-28-003179-с, UA-2021-12-23-012079-с, тендерні документації, затверджені рішеннями тендерного комітету без дати та номеру та рішенням уповноваженої особи від 14 січня 2022 року (протокол №17) (далі – тендерні документації), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 січня 2022 року №18, договір від 26 січня 2022 року №26-01-2022 та пояснення від 02 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником в річному плані (UA-P-2022-01-14-010411-a) та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (UA-2022-01-14-006404-a) зазначено предмет закупівлі: послуги з проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць».
Водночас, в технічних завданнях, які є додатками №4 до тендерних документацій, та додатках №1 «Перелік послуг, їх обсяг та вартість» до проєктів договорів, що є додатками №6 до тендерних документацій, Замовником викладено детальний опис послуг, а саме: послуги з вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ.
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, містить код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження із сміттям» (в т. ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»).
Зважаючи на зазначене, Замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708).
Період усунення порушень:
07.09.2022 15:37 - 22.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2022 15:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформаццію щодо закупівлі: «Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ» (за номером UA-2021-01-14-006404-a).
Дата публікації звіту:
13.09.2022 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
50079e18e1004fe282001382c42c7623
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2022 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-14-006404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць»), тоді як згідно технічного завдання (додаток №4 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14 січня2022 року №17) та переліку послуг, їх обсягу та вартості (додаток №1 до договору від 26 січня 2022 року №26-01-2022), це послуги з механізованого навантаження та вивезення сміття та послуги з вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ?
3. Яким чином Замовником дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону, зокрема щодо забезпечення під час проведення переговорів (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 Закону) надання учасником (учасниками) підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону? На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a658ebb0051d4d109baf4115bc09d87d
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
02.09.2022 15:54
Опис:
На Ваш запит Я, Найчук Сергій Володимирович головний спеціаліст з організації та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства і комунальної власності Хмільницької міської ради, повідомляю про наступне:
1. З метою реалізації завдань і цілей Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів Хмільницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням 15 сесії міської ради 8 скликання від 21.07.2021 №612 (зі змінами), що опублікована на веб сайті Хмільницької міської ради https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk, п. 1.3 «Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту та інше)»; п. 1.4 «Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ», було оголошено закупівлю:
«Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ» (за номером UA-2022-01-14-006404-a), в межах виділених коштів було підготовлено технічне завдання та оголошено закупівлю.
2. Предмет закупівлі: «Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ» визначено за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць є послуги, які здійснюються населенням міста на безоплатній основі. Наслідком проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади є прибирання території та вивезення сміття із стихійних сміттєзвалищ.
3. Надаємо скан-копію Учасника для підтвердження вимог відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Протокол щодо переговорної процедури закупівлі уповноваженої особи Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради та КП «Хмільниккомунсервіс», Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про проведення переговорної процедури закупівлі, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по закупівлі.