• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ»

Завершена

318 460.00 UAH з ПДВ
Номер: cfa1273a26234b09875459d4e87fc7b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.08.2022 14:13 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.08.2022 №44-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.08.2022 №44-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-01-14-006404-a 14.01.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 розділу I Порядку №708. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оголошення про проведення відкритих торгів та звіти про результати проведення процедур закупівель за номерами ID:UA-2021-12-28-003179-с, UA-2021-12-23-012079-с, тендерні документації, затверджені рішеннями тендерного комітету без дати та номеру та рішенням уповноваженої особи від 14 січня 2022 року (протокол №17) (далі – тендерні документації), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 січня 2022 року №18, договір від 26 січня 2022 року №26-01-2022 та пояснення від 02 вересня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником в річному плані (UA-P-2022-01-14-010411-a) та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (UA-2022-01-14-006404-a) зазначено предмет закупівлі: послуги з проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ та визначено код за ДК 021:2015: 90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Водночас, в технічних завданнях, які є додатками №4 до тендерних документацій, та додатках №1 «Перелік послуг, їх обсяг та вартість» до проєктів договорів, що є додатками №6 до тендерних документацій, Замовником викладено детальний опис послуг, а саме: послуги з вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ. При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, містить код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження із сміттям» (в т. ч. 90511000-2 «Послуги зі збирання сміття» та 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»). Зважаючи на зазначене, Замовником при визначенні предмета закупівлі порушено вимоги пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708).
Період усунення порушень: 07.09.2022 15:37 - 22.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2022 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформаццію щодо закупівлі: «Проведення загальноміських заходів з санітарної очистки та благоустрою Хмільницької міської територіальної громади (механізоване навантаження та вивезення сміття та підвезення ґрунту):- місячник (двомісячник) – протягом березня - травня;- декадник з благоустрою та санітарної очистки Хмільницької міської територіальної громади – серпень;- щотижневий загальноміський санітарний день – п’ятниця. Вивезення твердих побутових відходів із стихійних сміттєзвалищ» (за номером UA-2021-01-14-006404-a).
Дата публікації звіту: 13.09.2022 17:00

Запити/Пояснення