-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для опалення на 2022 рік
Торги відмінено
425 524.05
UAH з ПДВ
Номер:
7646f70b871c468c83ff48245363228a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
20.01.2022 14:48 - 11.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.01.2022 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 19.01.2022 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-01-14-006121-a 14.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ніжинського центру соціально-психологічної реабілітації дітей Служби у справах дітей Чернігівської облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 14.01.2022, оприлюднене 17.01.2022 в електронній системі закупівель, протокол проведення переговорів щодо закупівлі теплової енергії для опалення у рамках проведення переговорної процедури закупівлі від 14.01.2022, пояснення з документами Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.01.2022.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
26.01.2022 16:26 - 10.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2022 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівля за ДК 021:2015: 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, а саме: виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для опалення на 2022 рік (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-01-14-006121-a), на суму – 425 524,05грн. (з ПДВ) з підстави, передбаченої п.2. ч. ст. 40 Закону, а саме: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Дата публікації звіту:
28.01.2022 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
d1951c3231c14ced8ff98748fb3c675b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2022 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури (скороченої) закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 425 524,05 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-006121-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
615ef1ace4d84c8ea20d50b2ee9fcd1c
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
24.01.2022 14:52
Опис:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
у межах моніторингу закупівлі UA-2022-01-14-006121-a
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.01.2022 № 17 за ідентифікатором UA-M-2022-01-19-000035) переговорної процедури (скороченої) закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 425 524,05 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-006121-a), та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в наданні пояснень на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Керуючись вимогами статті 4 та 111 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом НЦСПРД від 31.12.2022 року №51/01-08 було прийняте рішення про внесення змін до Річного плану закупівель центру на 2022 рік та заплановано проведення закупівлі товару за ДК021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для опалення на 2022 рік) з очікуваною вартістю 425 524,05 грн. та типом процедури: переговорна процедура (скорочена). Дане рішення зафіксовано у протоколі уповноваженої особи №01 від 13.01.2022 року із деталізацією у Додатку №1 до протоколу.
На виконання даного рішення створено рядок плану закупівлі у електронній системі закупівель за посиланням https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_plan/view/19997143) та ідентифікатором плану закупівлі UA-P-2022-01-13-007393-a.
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», обрано метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і товарів.
Очікувана вартість закупівлі товару/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів(відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товару/послуг та цін (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за формулою:
ОВрег = V × Цтар, де:
ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно- правовим актом.
Постачання теплової енергії відбувається згідно з тарифами, встановленими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складовою частиною яких, у тому числі, є транспортування теплової енергії. Тариф на момент проведення переговорів для бюджетних установ відповідно до рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області «Про встановлення скоригованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води для ТОВ «НіжинТеплоМережі» для потреб бюджетних установ» № 451 від 02 грудня 2022 року – складає 4 502,90 грн.(чотири тисячі п’ятсот дві гривні 90 коп.) з ПДВ. З відповідним рішенням можна ознайомитись за посиланням - https://nizhynrada.gov.ua/nmr/vikonkom/reyestraciyniy-viddil-vikonavchogo-komitetu-nizhinskoji-miskoji-radi/rishennya-vikonavchogo-komitetu/rishennya-vikonavchogo-komitetu-priynyati-u-2021-roci/rishennya-vikonavchogo-komitetu-priynyati-u-grudni-2021-roku/rishennya-vikonavchogo-komitetu-priynyati-02-grudnya-2021-roku.
Очікувані розміри споживання закладом теплової енергії для опалення на 2022 рік прогнозовано на рівні - 94,5 Гкал.
Таким чином, очікувана загальна вартість предмета закупівлі за ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для опалення на 2022 рік) становить – 425 524,05 грн. з ПДВ: (94,5* 4502,9 = 425524,05 грн).
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Така інформація оприлюднена на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів нашого закладу – Служби у справах дітей Чернігівської ОДА за посиланням електронним https://ssd.cg.gov.ua/index.php?id=20318&tp=7&pg в розділі «Доступ до публічної інформації».
Номер:
0962c9e0989c4ac2ab0e242401f43ba7
Назва:
Щодо роз’яснення висновку та зобов’янь, визначених у висновку
Дата опублікування:
27.01.2022 12:00
Опис:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаємося за роз'ясненням змісту висновку від 26.01.2022 року 16:26 та його зобов'язань, визначених у висновку за результатом моніторингу (UA-M-2022-01-19-000035 ). Просимо роз’яснити, які саме дії (чи бездіяльність) замовника під час оприлюднення переговорної процедури у ЕСЗ (UA-2022-01-14-006121-a) на думку посадових осіб Держаудитслужби України вважаються предметом порушення. Просимо детально роз’яснити резолютивну частину Висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 26.01.2022 р.
Номер:
c6a7e970eba54751aca180f6b6e6fcd9
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
28.01.2022 08:27
Опис:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, замовнику при оприлюдненні повідомлення про намір укласти договір про закупівлю необхідно розмістити експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.