-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі збирання розкиданого сміття
Згідно з технічною специфікацією
Завершена
1 489 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 445.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 445.00 UAH
Номер:
cbfffc9645804ad98019cde60e67d875
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 13:43 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 257
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2022 № 257
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-01-14-006011-a
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Послуги зі збирання розкиданого сміття 1 489 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору-порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.01.2022 № 13, тендерні пропозиції Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» та ТОВ «ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС», реєстр пропозицій від 01.02.2022, протокол розкриття, протоколи уповноваженої особи від 03.02.2022 № б/н та від 07.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2022, договір від 18.02.2022 № 106, додаткові угоди від 20.06.2022 № 1, від 27.06.2022 № 2 та від 23.09.2022 № 3, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.10.2022 та 31.10.2022.
Період усунення порушень:
03.11.2022 15:50 - 09.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2022 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
d337f64aec9f49c19d102fd2b91e3fab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2022 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги зі збирання розкиданого сміття», за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-006011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
94f8ddfbb9ec4b3289f32441ba7722fb
Назва:
Послуги зі збирання розкиданого сміття
Дата опублікування:
20.10.2022 16:44
Опис:
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» наведена під очікуваною вартістю закупівлі. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі рішення Луцької міської ради 24/122 від 22.12.2021 «Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами). Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг. Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на основі показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг з урахуванням додаткових об'ємів міської територіальної громади
Номер:
b4575f05250348edbbd5c9f5f2f8e8b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2022 08:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2022 23:00
Опис:
Прошу надати підтверджуючу інформацію (документи, пояснення) щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ef96c7d62d93471cb9ed2c4473788811
Назва:
Послуги зі збирання розкиданого сміття
Дата опублікування:
31.10.2022 17:20
Опис:
У попередній відповіді на запит департамент житлово-комунального господарства інформував, що очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на основі показників попередніх років на закупівлю аналогічних послуг з урахуванням додаткових об'ємів міської територіальної громади. У прикріпленому файлі надаємо розрахунки 2021 року, які були основою для підготовки технічної специфікації по предмету закупівлі на 2022 рік (з урахуванням підняття цін на паливно-мастильні матеріали та збільшення розміру мінімальної заробітної плати). Замовником не здійснювався аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо), оскільки предметом закупівлі була послуга, а не товар.