• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: b02d9d38dd3349418963d72861d41b50
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 05.10.2022 10:57 - 27.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.10.2022 № 33-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.10.2022 № 33-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-14-002917-c від 14.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2022 №14 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції комунального підприємства «Волоські мережі» та товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОМАК ДНІПРО» (далі - ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО»); повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022; протокол уповноваженої особи Замовника від 04.02.2022 №07; договір договори від 23.06.2022 №2406 та від 07.07.2022 №0707, укладені з переможцем відкритих торгів ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО»; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.04.2022 №3936-р/пк-пз; відповіді Замовника від 05.10.2022, від 12.10.2022 та від 17.10.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав 07.07.2022 договір від 07.07.2022 №0707 з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО» на 79 день з дня публікації рішення (дата публікації в електронній системі закупівель 20.04.2022) колегія АМКУ №3936-р/пк-пз від 19.04.2022, чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону. В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель оприлюднено 13.10.2022 запит Замовнику щодо надання пояснень. Замовником 17.10.2020 надано пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 21.10.2022 12:21 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2022 12:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Поки невідомий
Дата публікації: 01.11.2022 16:26
Дата відкриття провадження: 25.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 160/17313/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту: 08.03.2024 10:00

Запити/Пояснення