-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
b02d9d38dd3349418963d72861d41b50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
05.10.2022 10:57 - 27.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2022 № 33-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.10.2022 № 33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-14-002917-c від 14.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.01.2022 №14 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції комунального підприємства «Волоські мережі» та товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОМАК ДНІПРО» (далі - ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО»); повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022; протокол уповноваженої особи Замовника від 04.02.2022 №07; договір договори від 23.06.2022 №2406 та від 07.07.2022 №0707, укладені з переможцем відкритих торгів ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО»; рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.04.2022 №3936-р/пк-пз; відповіді Замовника від 05.10.2022, від 12.10.2022 та від 17.10.2022 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав 07.07.2022 договір від 07.07.2022 №0707 з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АГРОМАК ДНІПРО» на 79 день з дня публікації рішення (дата публікації в електронній системі закупівель 20.04.2022) колегія АМКУ №3936-р/пк-пз від 19.04.2022, чим порушив вимоги частини шостої статті 33 Закону.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області через електронну систему закупівель оприлюднено 13.10.2022 запит Замовнику щодо надання пояснень.
Замовником 17.10.2020 надано пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
21.10.2022 12:21 - 04.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 12:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Поки невідомий
Дата публікації:
01.11.2022 16:26
Дата відкриття провадження:
25.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/17313/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту:
08.03.2024 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
22b821c740eb43d7952dd3a7abc71018
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2022 13:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-002917-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34abfbb74cfc42869413f4f9435ea980
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
05.10.2022 16:19
Опис:
- Розмір бюджетного призначення було встановлено відповідно до Рішення Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області № 2261-17/VIII від 23 грудня 2021 року «Про сільський бюджет на 2022 рік»
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівель були заплановані на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення нашої діяльності у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних наших завдань та згідно прийнятої програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Новоолександрівської сільської територіальної громади на 2018-2023 рік затверджених рішенням Новоолександрівської ради №2267-17/VIII від 23 грудня 2021 року «Про затвердження заходів та змін до Заходів по виконанню програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства Новоолександрівської сільської територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області на 2018-2023 роки»
- Очікувану вартість предмета закупівлі було з’ясовано відповідно до абзацу 1 п. 4 розділу 2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року через моніторін цін в електронній системі закупівель "Prozorro" по даному коду класифікатора у нашому регіоні. Дані ціни відповідають цінам проведених закупівель таких Замовників як: - Департамент екологічної політики Дніпровської міської ради, Адміністрації районних рад Дніпропетровської області а також через те, що нами двічі у кінці 2021 року проводились закупівлі № UA-2021-07-20-004358-c та UA-2021-06-22-002075-b але були відмінені через відсутність Учасників. Тому на початку 2022 року була відкоригована ціна відповідно до ринкових цін.
Повідомляємо, що у закупівлі взяли участь чотири Учасника з цінами тендерної пропозиції яка є в діапазоні 92.2 % від ціни вказаної нами очікуваної вартості закупівлі. (Очікувана вартість закупівлі 500000.00 грн., мінімально тендерна пропозиція учасника 461 000.00 грн., максимальна тендерна пропозиція учасника 486 000.00 грн.).
Повідомляємо, що 19.04.2022 року - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянувши скаргу Учасника на нібито порушення нами норми Законодавства у сфері закупівель винесла рішення за №3936-р/пк-пз від 19.04.2022 року де відмовила у задоволенні скарги Учасника у повному об’ємі посилаючись на правильність застосування нами норм законодавства та умов тендерної документації при проведенні вказаної закупівлі.
Додатково вказуємо на те, що планування відповідної закупівлі було здійснено
14.01.2022 року, саму закупівлю проведено 04.02.22 року та на даний час Договір повністю виконаний Сторонами та оплачений через Державну казначейську службу України.
Усі рішення, накази та розпорядження вказані по тексту вище перебувають у загальнодоступному місці на сайті Новоолександрівської сільської ради за посиланням Web: https://novool.otg.dp.gov.ua.
Номер:
925014e6bfa848aeb874fda423824adb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-002917-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
В електронній системі закупівель 07.07.2022 Вами опубліковано два договори від 23.06.2022 №2406 та від 07.07.2022 №0707, укладені з переможцем відкритих торгів ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО".
Чому в електронній системі опубліковано два договори і який з них вважається укладеним з переможцем ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО" за результатами публічної закупівлі «Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-002917-c)?
Номер:
12678f753b5047c7b7101b989b396c0d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 10:51
Опис:
Договір між нами та ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО" був заключений 07.07.2022 року за №0707, даний Договір було розміщено у електронній системі закупівель уповноваженого органу. Даний Договір також було передано до Державної казначейської служби для реєстрації юридичних та фінансових зобов’язань. В подальшому заме за цим Договором відбувались оплати за виконання послуг. Отже Договір який було заключено між Сторонами та набрав юридичної сили є саме Договір 07.07.2022 року за №0707.
Додатково вказуємо, що дійсно на електронний майданчик уповноваженого органу було завантажено одночасно скановану копію декількох Договорів але один з них є помилково завантажений. Договір від 23.06.2022 року №2406 повністю автентичний змісту Договору №0707 від 07.07.2022 року але на етапі погодження Сторонами було погоджено іншу дату заключення даного Договору через що було присвоєно і інший номер. Отже Договір від 23.06.2022 №2406 не існує згідно норм Цивільного Кодексу України так як Сторони не досягли згоди з усіх істотних умов договору а саме дати укладання Договору тому і було укладено Договір №0707 від 07.07.2022 року який набув юридичної сили.
Номер:
976b88588a20425ba9921b21e49ecb5d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з локалізації та ліквідації (викошування) амброзії та інших карантинних рослин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-002917-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому договір від 07.07.2022 №0707 укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ "АГРОМАК ДНІПРО" на 79 день з дня публікації рішення (дата публікації в електронній системі закупівель 20.04.2022) постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3936-р/пк-пз від 19.04.2022 ?