• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

208 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 78ab5947d4d74033b0043ff860fd57ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-24-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.01.2022 16:21 - 15.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2022 № 20 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 24.01.2022 № 20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-01-14-005394-a, 14.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького закладу дошкільної освіти /ясла – садок/ комбінованого типу № 61 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – замовник) на 2022 рік; протокольні рішення уповноваженої особи замовника від 14.01.2022 № 7, від 25.12.2022 № 12. Необхідно зазначити, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, на що вказує частина перша статті 40 Закону. Моніторингом питання обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не дотримано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Так, вказаною нормою передбачено, що «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:… обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». При цьому, замовник у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вказав наступну інформацію: «Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У зв’язку з тим, що за результатами проведення відкритих торгів по предмету закупівлі – Електрична енергія, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, виникла потреба у проведені переговорної процедури закупівлі. Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.». Вказане свідчить, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) замовником не здійснено посилання на нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Підчас моніторингу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі органом державного фінансового контролю 25.01.2022 надано запит замовнику, а саме: «під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що замовником на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону обрано переговорну процедуру для проведення закупівлі електричної енергії, а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Водночас замовником не вказано посилання на відмінені процедури відкритих торгів, а тому прошу вказати посилання на відмінені процедури відкритих торгів, що слугували підставою для проведення переговорної процедури UA-2022-01-14-005394-a ?». У відповідь на вищевказаний запит замовником 28.01.2022 надано відповідь: «14.01.2022 Кременчуцький заклад дошкільної освіти /ясла – садок/ комбінованого типу №61 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області шляхом оприлюднення протоколу про намір укласти договір, на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону обрано переговорну процедуру для проведення закупівлі електричної енергії, а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Так, за результатами відкритих торгів UA-2021-12-22-009477-c (посилання https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/33549153) та UA-2021-12-06-013645-c (посилання https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/32643386) відмінено процедури відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що слугувало підставою для проведення переговорної процедури UA-2022-01-14-005394-a Одночасно слід зазначити, що 14.01.2022 Замовником вже оприлюднювався протоколу про намір укласти договір, на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону обрано переговорну процедуру для проведення закупівлі електричної енергії, що слугувало підставою для проведення переговорної процедури UA-2022-01-14-003903-a. Однак, у зв'язку з тим, що під час публікації закупівлі допущено порушення законодавства щодо закупівель, яке не можливо усунути, протоколом уповноваженої особи, після сплину терміну на оскарження, вказана переговорна процедура закупівлі відмінена.».
Період усунення порушень: 31.01.2022 17:33 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 17:33

Запити/Пояснення