-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція мережі водопостачання частини вул. В.Дегтярьова, вул. П.Карпатського, вул. С.Ференца, та пров. Першотравневий в с.Минай
В межах кошторисних призначень на відповідний період
Завершена
2 456 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 281.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 281.67 UAH
Номер:
7260a1125e164fd8bb60c293bfaf38e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-22-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2022 00:00
Період моніторингу:
22.06.2022 16:01 - 16.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.06.2022 № 21-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.06.2022 № 21-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-14-000951-b, 14.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, повноти відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 № 2 (зі змінами та доповненнями від 21.01.2022); тендерна пропозиція учасника ФОП Конкус М.М.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2022 б/н; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2022 № 5; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2022; договір підряду від 10.03.2022 № 24; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2022-01-14-000951-b.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції установлено, що замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям замовника.
Тендерною документацією замовника (розділ 1 Додатку 2) передбачено надання довідки учасника про наявність механізмів та спеціалізованої техніки згідно наведеної форми. В наведеній формі встановлена необхідність надання інформації щодо права користування машинами та механізмами (наприклад - власна (-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо).
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів або інші документи, що посвідчують право власності (обліку). Крім цього, якщо техніка не є власністю учасника, додатково надаються сканкопії договорів, акти приймання-передачі учаснику.
В складі тендерної пропозиції ФОП Конкус М.М. (далі – учасник) надано Довідку про наявність техніки, машин та механізмів від 19.01.2022 № 28 в якій зазначено інформацію про власні міні екскаватор гусеничний (15114АО), автомобіль КАМАЗ бортовий (АО5066АР), екскаватор навантажувач (14438АО). При цьому підтверджуючі документи, в тому числі Довіреність від 16.09.2021 (зареєстровано в реєстрі № 2415), Довіреність від 09.09.2021 (зареєстровано в реєстрі № 2188), Довіреність від 09.09.2021 (зареєстровано в реєстрі № 2187), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу АОС 676401, свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ № 105846, свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ № 042334 підтверджують інше право користування, відмінне від власності. Таким чином, зазначена інформація в довідці від 19.01.2022 № 28 відрізняється від відомостей підтверджуючих документів.
Тендерною документацією замовника (розділ 2 Додатку 2) передбачено надання довідки про основний персонал та залучених робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з цим, по штатним працівниками необхідно надати копії наказів про прийом(призначення) на роботу та/або інші документи, які підтверджують наявність в учасника таких працівників.
В складі тендерної пропозиції учасника надано Інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт, що є предметом закупівлі від 19.01.2022 № 29 окремі відомості якої не відповідають інформації зазначеній в відповідних наказах (розпорядженнях) про призначення на роботу, в частині наступного:
- Гулей М.І. (згідно довідки) – монтажник залізобетонних конструкцій, електрогазозварювальник, в той час коли в наказі (розпорядженні) від 25.08.2021 № 3-К – електрогазозварник;
- Попов С.А. (згідно довідки) – монтажник санітарно-технічних мереж, газозварювальник, в той час коли в наказі (розпорядженні) від 25.08.2021 № 5-К – монтажник санітарно-технічних систем і устаткування;
- Чірікус М.Ф. (згідно довідки) – слюсар, токар, в той час коли в наказі (розпорядженні) від 25.08.2021 № 1-К – монтажник санітарно-технічних систем і устаткування.
Замовником в тендерній документації (розділ 2 Додатку 2) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено подання учасниками в тому числі копії виконаного договору(ів) з усіма додатковими угодами та додатками.
Учасником в якості аналогічного за предметом закупівлі договору було подано Договір підряду від 25.02.2020 № 20, в пункті 2.1. якого зазначено, що «…Розрахунок договірної вартості робіт по об’єкту наводиться у додатку до Договору і є невід’ємною його частиною». При цьому, додатку до вказаного договору не надано.
Відповідно до норм абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, на що вказують норми абзацу 3 частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Таким чином, за наявності зазначених вище по тексту невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, замовником на порушення вищевказаної норми Закону не надано учаснику ФОП Конкус М.М. можливості усунення невідповідностей тендерної пропозиції.
Крім цього, замовником вимагалося надання забезпечення тендерної пропозиції (п. 2.1 розділу ІІІ тендерної документації) у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта.
Проте, файл тендерної пропозиції не містить файлу з електронним підписом банка-гаранта. Разом з цим, банківська гарантія від 25.01.2022 № G0122/5029 містить унікальний код за допомогою якого підтверджується справжність наданої банківської гарантії на офіційній сторінці АТ КБ «ПРИВАТБАНК» за посиланням http://pb.ua/garant (розділ «Перевірка справжності гарантії»).
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 11.03.2022 замовником оприлюднено укладений Договір підряду від 10.03.2022 № 24. Пунктом 15.1. зазначеного договору передбачено, що невід’ємною частиною Договору є додатки до нього:
- Договірна ціна (Додаток 1);
- Кошторисний розрахунок (Додаток 2)
- Графік виконання робіт(Додаток 3).
Норми пункт 10 частини першої статті 10 Закону свідчать, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель визначає Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок 1082).
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу, про що свідчать норми пункту 10 Порядку 1082.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, про те, що замовником оприлюднено Договір підряду від 10.03.2022 № 24 без Додатку 2 Кошторисний розрахунок.
В подальшому, Замовником 13.04.2022 (тобто на 24 робочий день з дня укладення договору) оприлюднено Додаток 2 Кошторисний розрахунок до Договору підряду від 10.03.2022 № 24, що є порушенням пункту 10 частини першої статті 10 Закону, в частині недотримання строків оприлюднення додатку до договору.
Період усунення порушень:
30.06.2022 17:52 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та у зв’язку із тим, що уповноважена особа відповідальна за проведення процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2022-01-14-000951-b знаходиться на час проведення моніторингу у щорічній відпустці повідомляємо, що нами було розглянуто висновок та вивчено виявлені порушення. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення Холмківська сільська рада зобов’язується вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та у найближчий час зобов’язує уповноважену особу пройти навчання з Публічних закупівель
Дата публікації звіту:
07.07.2022 09:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
- other: Відсутній механізм
Опис:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 30 червня 2022 року. Зобовʼязання надані у висновку: «…У відповідь на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та у зв’язку із тим, що уповноважена особа відповідальна за проведення процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2022-01-14-000951-b знаходиться на час проведення моніторингу у щорічній відпустці повідомляємо, що нами було розглянуто висновок та вивчено виявлені порушення. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення Холмківська сільська рада зобов’язується вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та у найближчий час зобов’язує уповноважену особу пройти навчання з Публічних закупівель».
Дата публікації:
08.07.2022 16:18