• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Торги відмінено

208 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 61001a3f8ac64aa084eaa6eaa4c6442d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-24-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.01.2022 16:22 - 15.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2022 № 20 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 24.01.2022 № 20 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2022-01-14-003903-a, 14.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 033-71-07, shkliar.olexii@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького закладу дошкільної освіти /ясла – садок/ комбінованого типу №61 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – замовник) на 2022 рік; протокольні рішення уповноваженої особи замовника від 14.01.2022 №6 та № 7, від 25.12.2022 № 12; повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2022; інформація замовника про відміну переговорної процедури закупівлі від 25.01.2022, оприлюднена в електронній системі закупівель. Необхідно зазначити, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток, на що вказує частина перша статті 40 Закону. Моніторингом питання обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що замовником у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не дотримано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Так, вказаною нормою передбачено, що «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:… обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». При цьому, замовник у пункті «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вказав наступну інформацію: «Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У зв’язку з тим, що за результатами проведення відкритих торгів по предмету закупівлі – Електрична енергія, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, виникла потреба у проведені переговорної процедури закупівлі. Таким чином, у замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону.». Вказане свідчить, що в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) замовником не здійснено посилання на нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі органом державного фінансового контролю 25.01.2022 надано запит замовнику, а саме: «під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що замовником на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону обрано переговорну процедуру для проведення закупівлі електричної енергії, а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Водночас замовником не вказано посилання на відмінені процедури відкритих торгів, а тому прошу вказати посилання на відмінені процедури відкритих торгів, що слугували підставою для проведення переговорної процедури UA-2022-01-14-003903-a ?». У відповідь на вищевказаний запит замовником 28.01.2022 надано відповідь: «14.01.2022 Кременчуцький заклад дошкільної освіти /ясла – садок/ комбінованого типу №61 Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області шляхом оприлюднення протоколу про намір укласти договір, на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону обрано переговорну процедуру для проведення закупівлі електричної енергії, а саме: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Так, за результатами відкритих торгів UA-2021-12-22-009477-c (посилання https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/33549153) та UA-2021-12-06-013645-c (посилання https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/32643386) відмінено процедури відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що слугувало підставою для проведення переговорної процедури UA-2022-01-14-003903-a». В ході моніторингу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено, що на підставі зазначених у відповіді замовника відмінених закупівель замовником також проведено переговорну процедуру UA-2022-01-14-005394-a, чим порушено пункт 1 частини другої статті 40 Закону, в частині безпідставного застосування переговорної процедури. Водночас через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель замовником 25.01.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 25.12.2022 № 12, щодо відміни переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 31.01.2022 17:32 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 17:32

Запити/Пояснення