-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області»
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, трудових книжок та документів про освіту працівників учасника, які можуть бути складені української та/або російською мовами
Завершена
8 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 500.00 UAH
Номер:
892e2810562947ea80d3d868e0ae18dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
15.08.2023 12:46 - 06.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2023 № 221
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-01-14-003526-a 14.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпроект GMBH» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2022, договір від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД, додаткові угоди від 28.12.2022 № 1/22 та від 14.02.2023 № 1/23, вимога про усунення невідповідностей, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.08.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH» з остаточною ціною 8 050 000,00 грн з ПДВ, ДП «Інститут «Київінжпроект» ТОВ «ПК Проектний комплекс» з остаточною ціною 8 247 322,21 грн з ПДВ.
Переможцем даних торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпроект GMBH» з остаточною ціною 8 050 000,00 грн з ПДВ
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Відповідно до пункту 7 розділу 3 ТД у разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями)/ співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника/співвиконавця у виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Проте, учасник у тендерній пропозиції надав довідку від 20.01.2022 № 18.2 про те, що планує надати послуги за закупiвлею власними силами без залучення субпiдрядної(их) органiзацiї(й)/ спiввиконавця(iв).
Разом з тим, Замовник уклав з Переможцем договір від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД та в додатку № 2 «Календарний план виконання робіт» зазначено, що виконавцем наступних етапів з експертизи проекту (ст. ТЕО), розробки розділу оцінки впливу на довкілля, науково-технічний супровід на етапі проектування, експертиза проекту (ст. П) є субпідрядна організація.
Отже, умови договору від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця в частині незалучення субпідрядної організації, що є порушенням частини 4 статті 41 Закону, згідно з якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
08.09.2023 16:34 - 23.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2023 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-14-003526-a від 08.09.2023, ПрАТ «Київспецтранс» надіслало ТОВ «Інтерпроект GMBH» лист від 15.09.2023 року вих. №847/01, проекти акту та додаткової угоди для підписання. Після повернення підписаних документів на адресу ПрАТ "Київспецтранс", акт та додаткова угода буде оприлюднена в електронній системі закупівель, про що Вас буде додатково проінформовано.
Дата публікації звіту:
15.09.2023 13:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
-
Дата публікації:
28.09.2023 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
9aca75977f404346b8e80af85e6799f8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.08.2023 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.08.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f5c508305ff4f0a9f17706dfdc37e5e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.08.2023 10:58
Опис:
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) повідомляємо наступне.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.06.2021 року № 1415 «Про будівництво комплексу переробки концентрату з системою перед очистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» визначено замовником робіт.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до затвердженого заступником голови Київської міської державної адміністрації та погодженого з директором департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) технічного завдання на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), проектної документації об’єкта «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області».
Вимоги до робіт встановлені відповідно до вимог державних стандартів, будівельних норм, а саме, але не виключно:
- ДБН А.2.2-3-2014 - Склад та зміст проектної документації на будівництво
- ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 – Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво
Перелік та обсяги робіт визначені у технічному завданні.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі пп.1, 4 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному сайті ПрАТ «Київспецтранс» за посиланням http://kst.in.ua/uk/pro-kompaniyu/dokumenty. Також на виконання Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) від 04.12.2017 року № 1547 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет - порталу «Київаудит»» ПрАТ «Київспецтранс» додатково здійснює оприлюднення обґрунтувань щодо якісних та кількісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/ .