• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області»

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, трудових книжок та документів про освіту працівників учасника, які можуть бути складені української та/або російською мовами

Завершена

8 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 500.00 UAH
Номер: 892e2810562947ea80d3d868e0ae18dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.08.2023 12:46 - 06.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.08.2023 № 221 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2022-01-14-003526-a 14.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпроект GMBH» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2022, договір від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД, додаткові угоди від 28.12.2022 № 1/22 та від 14.02.2023 № 1/23, вимога про усунення невідповідностей, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.08.2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції ТОВ «Інтерпроект GMBH» з остаточною ціною 8 050 000,00 грн з ПДВ, ДП «Інститут «Київінжпроект» ТОВ «ПК Проектний комплекс» з остаточною ціною 8 247 322,21 грн з ПДВ. Переможцем даних торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «Інтерпроект GMBH» з остаточною ціною 8 050 000,00 грн з ПДВ За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Відповідно до пункту 7 розділу 3 ТД у разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) учасник надає довідку з переліком субпідрядних організацій/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й)/співвиконавця(ів) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями)/ співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника/співвиконавця у виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Проте, учасник у тендерній пропозиції надав довідку від 20.01.2022 № 18.2 про те, що планує надати послуги за закупiвлею власними силами без залучення субпiдрядної(их) органiзацiї(й)/ спiввиконавця(iв). Разом з тим, Замовник уклав з Переможцем договір від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД та в додатку № 2 «Календарний план виконання робіт» зазначено, що виконавцем наступних етапів з експертизи проекту (ст. ТЕО), розробки розділу оцінки впливу на довкілля, науково-технічний супровід на етапі проектування, експертиза проекту (ст. П) є субпідрядна організація. Отже, умови договору від 21.02.2022 № 21/02-22ПКД не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця в частині незалучення субпідрядної організації, що є порушенням частини 4 статті 41 Закону, згідно з якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 08.09.2023 16:34 - 23.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2023 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-14-003526-a від 08.09.2023, ПрАТ «Київспецтранс» надіслало ТОВ «Інтерпроект GMBH» лист від 15.09.2023 року вих. №847/01, проекти акту та додаткової угоди для підписання. Після повернення підписаних документів на адресу ПрАТ "Київспецтранс", акт та додаткова угода буде оприлюднена в електронній системі закупівель, про що Вас буде додатково проінформовано.
Дата публікації звіту: 15.09.2023 13:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.09.2023 11:49

Запити/Пояснення