-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з розподілу електричної енергії
Категорія: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
254 275.00
UAH з ПДВ
Номер:
670f1fde7d544fea94b3f2e054ea2c99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-19-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
19.01.2022 15:35 - 10.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.01.2022 № 38
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2022 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-01-14-002679-a 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо : визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Білокриницької сільської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), протокол від 13.01.2022, договір від 25.01.2022 № 280030810, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24.01.2022.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі Замовником, однак відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ПАТ «Рівнеобленерго» з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Тобто, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована за наявності умов, передбачених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
28.01.2022 14:00 - 12.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2022 14:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
інформація затверджена протоколом від 04.02.2022 №102
Дата публікації звіту:
04.02.2022 11:35
Запити/Пояснення
Номер:
7c62ebe73879456aae863c6806701df5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2022 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з розподілу електричної енергії (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-002679-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюдненого в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі пункт 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Поясніть, чому повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2022-01-14-002679-a не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
А також, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі у визначеного Замовником суб’єкта господарювання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
e3c126b4add242d8ae742ef7fd5fbb0d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.01.2022 13:04
Опис:
пояснення надані відповідно до протоколу від 24.01.2022 №87
Номер:
fc3f06862c534bc6905bcca8d701066e
Назва:
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань
Дата опублікування:
02.02.2022 23:00
Опис:
Керуючись ч. 8. ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з проханням надати роз’яснення стосовно змісту висновку та його зобов’язань в частині усунення порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», який оприлюднений через авторизований майданчик 28.01.2022 року, ідентифікатор закупівлі № UA-2022-01-14-002679-a
Номер:
0777b08829f24e749b0c20d6145e517d
Назва:
Роз'яснення Замовнику щодо висновку
Дата опублікування:
03.02.2022 15:48
Опис:
На Ваш запит щодо роз’яснення до висновку, який складений та оприлюднений в електронній системі закупівель 28.01.2022, Управління Західного офісу в Рівненській області повідомляє, про недопущення вказаних порушень та дотримання законодавства при проведенні закупівель у подальшому.