• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15510000-6 «Молоко та вершки» ( Молоко жирністю 2,5%, 15511100-4 Пастеризоване молоко); молоко жирністю 2,5% довготривалого зберігання (15511100-4 Пастеризоване молоко))

Завершена

303 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515.15 UAH
Номер: 09cc58ef11c6491ca0c0ea51b236434d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-15-000148
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 15.02.2022 16:31 - 11.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.02.2022 № 58 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2022 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2022-01-14-002560-a 14.01.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою з публічних закупівель замовника від 14.01.2022 № 5; тендерну пропозицію ТОВ «МОЛОКІНІ», тендерну пропозицію ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ та тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022; договір від 14.02.2022 № 22 на суму 302831,76 грн. (з ПДВ) із ТОВ «БС-ФУД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що пропозицію учасника ТОВ «МОЛОКІНІ» відхилено на підставі пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також через не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 20. Моніторингом також установлено, що пропозицію учасника ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ відхилено на підставі пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону через не відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також через не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 21. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 22 визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «БС-ФУД» як такого, що відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» установлено, що відповідно до підпунктів 6.19., 6.22. пункту 6 розділу І додатку 3 тендерної документації замовника «Вимоги, встановлені замовником та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, які надаються учасником в електронному вигляді при поданні пропозиції через систему учасник повинен подати» зазначено: «6.19. Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).»; «6.22. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.». Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» відсутні довідки в довільній формі: про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності; про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БС-ФУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що не забезпечено замовником. Натомість, замовником із ТОВ «БС-ФУД» укладено договір від 14.02.2022 № 22 на суму 302831,76 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 23.02.2022 15:20 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 15:20

Запити/Пояснення