-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15510000-6 «Молоко та вершки» ( Молоко жирністю 2,5%, 15511100-4 Пастеризоване молоко); молоко жирністю 2,5% довготривалого зберігання (15511100-4 Пастеризоване молоко))
Завершена
303 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 515.15 UAH
Номер:
09cc58ef11c6491ca0c0ea51b236434d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000148
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 16:31 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 58
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-14-002560-a 14.01.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою з публічних закупівель замовника від 14.01.2022 № 5; тендерну пропозицію ТОВ «МОЛОКІНІ», тендерну пропозицію ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ та тендерну пропозицію ТОВ «БС-ФУД»; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022; договір від 14.02.2022 № 22 на суму 302831,76 грн. (з ПДВ) із ТОВ «БС-ФУД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що пропозицію учасника ТОВ «МОЛОКІНІ» відхилено на підставі пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також через не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 20.
Моніторингом також установлено, що пропозицію учасника ФОП МАЖАРА ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ відхилено на підставі пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону через не відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також через не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 21.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 03.02.2022 № 22 визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «БС-ФУД» як такого, що відповідає кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» установлено, що відповідно до підпунктів 6.19., 6.22. пункту 6 розділу І додатку 3 тендерної документації замовника «Вимоги, встановлені замовником та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, які надаються учасником в електронному вигляді при поданні пропозиції через систему учасник повинен подати» зазначено: «6.19. Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).»; «6.22. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.».
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» відсутні довідки в довільній формі: про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності; про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БС-ФУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що не забезпечено замовником.
Натомість, замовником із ТОВ «БС-ФУД» укладено договір від 14.02.2022 № 22 на суму 302831,76 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень:
23.02.2022 15:20 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
a28125d728234029bb60da306a96acc5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 08:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 303 030,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-002560-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e356e75701f140f6936a022566e4be1b
Назва:
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-14-002560-a
Дата опублікування:
21.02.2022 15:02
Опис:
21.02.2002р. №146
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в ході проведення моніторингу процедури закупівлі 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко жирністю 2,5%, 15511100-4 Пастеризоване молоко); молоко жирністю 2,5% довготривалого зберігання (15511100-4 Пастеризоване молоко)) очікуваною вартістю 303 030,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-002560-a) Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради повідомляє наступне:
1) Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель забезпечено наступним чином:
- У зв’язку з відсутністю власного сайту, оприлюднення відповідного обґрунтування направлено для публікації на сайті Машівської селищної ради в день оприлюднення оголошення про проведення цієї конкурентної процедури, а саме 14 січня 2022 року, про що надаємо сканкопію супровідного листа №29;
- Обґрунтування опубліковано на сайті Машівської селищної ради за посиланням https://mashivka-rada.gov.ua/novini-ogoloshennya-14-09-33-06-01-2021/;
- Також надаємо скріншот екрану про публікацію відповідного обґрунтування (додаток «Скрін обгрунтування»)
2) Забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмета закупівлі наступним чином:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів, враховуючи їх специфіку, при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг нами було використано один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів, а саме:
- був проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару в мережі Інтернет, у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо. Під час збору інформації про ціну було враховано обсяг закупівлі, умови оплати та поставки.
Також двома постачальниками, які постачали протягом 2021 року продукти харчування до закладів освіти, підпорядкованих відділу освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, було надано листи з інформацією про прогнозовану вартість відповідної продукції на 2022 рік. На підтвердження цього надаємо сканкопію відповідних листів (лист ФОП Кравченко, лист ФОП Випущенко).
Враховуючи всю зібрану інформацію, для придбання молока в 2022 році було заплановано 303030,00 грн.
Назва товару Кількість (літри) Ціна за одиницю. грн Загальна сума, грн
Молоко жирнісю 2,5 % 980 27,00 26460,00
Молоко жирністю 2,5 % довготривалого зберігання 7902 35,00 276570,00
Всього: 303030,00
З повагою
Фахівець з публічних закупівель Алла КОВАЛЬЧУК
+380952253645
Номер:
26ec43cae533400eb5adf8de41953471
Назва:
Заперечення на висновок Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2022 року конкурентної закупівлі UA-2022-01-14-002560-a
Дата опублікування:
28.02.2022 14:39
Опис:
Вих № 169
28.02.2022р.
Заперечення на висновок Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2022 року конкурентної закупівлі UA-2022-01-14-002560-a
У заперечення на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, проведеного моніторингу процедури закупівлі 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко жирністю 2,5%, 15511100-4 Пастеризоване молоко); молоко жирністю 2,5% довготривалого зберігання (15511100-4 Пастеризоване молоко)) очікуваною вартістю 303 030,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-002560-a), яким встановлено порушення розгляду тендерних пропозицій відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради повідомляє наступне:
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» установлено, що відповідно до підпунктів 6.19., 6.22. пункту 6 розділу І додатку 3 тендерної документації замовника «Вимоги, встановлені замовником та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, які надаються учасником в електронному вигляді при поданні пропозиції через систему учасник повинен подати» зазначено: «6.19. Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності (власне, орендоване (вказати термін дії договору), інше).»; «6.22. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.».
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БС-ФУД» наявна довідка «мат-тех база.pdf» - «Довідка про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази» від 26.01.2022 року, у якій в довільній формі міститься інформація про наявність потужностей для зберігання товарів із зазначенням адреси, площі потужності та підстави використання потужності; про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрежератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). Дану довідку враховано для виконання вимог підпунктів і 6.19., і 6.22. пункту 6 розділу І додатку 3 тендерної документації, оскільки вона містить вичерпну інформацію зазначену в цих пунктах.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби проведеного моніторингу процедури закупівлі 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко жирністю 2,5%, 15511100-4 Пастеризоване молоко); молоко жирністю 2,5% довготривалого зберігання (15511100-4 Пастеризоване молоко)) очікуваною вартістю 303 030,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-002560-a) у зв’язку з відсутністю порушень розгляду тендерних пропозицій відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону та наявністю всіх документів та інформації в пропозиції ТОВ «БС-ФУД»
З повагою
Фахівець з публічних закупівель Алла КОВАЛЬЧУК
+380952253645