-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рекламні та маркетингові послуги
Завершена
1 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
Номер:
54a306810fca45a6a1317e8d5f84b3d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-01-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 16:00 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
28.UA-2022-01-14-001585-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2" ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги 1 860 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8, абзацу четвертого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 cерпня 2022 року.Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи (зі змінами), тендерні пропозиції ТОВ «РА «БЛІЦ»(далі – Переможець),ТОВ «РАДІМАР КОНСАЛТИНГ ГРУП», ФОП Бурий Дмитро Вікторович, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 № 48, від 06.06.2022 № 49,рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2022№ 4379-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2022, договір від 20.06.2022 № 87, запит органу державного фінансового контролю від 03.08.2022року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії Антимонопольного комітету України, не здійснювався. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам ТД. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ ТД тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасник надає згоду у довільній формі.До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.Учасник має право відхилити таку вимогу не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції або погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.Разом з тим, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «РА «БЛІЦ» закінчився 09.05.2022, при цьому згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, замовник не вимагав продовження строку дії тендерної пропозиції, а Переможець відповідно не погоджувався з продовженням строку дії тендерної пропозиції. Відповідно до частини 17 статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених лише частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.Розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РА«БЛІЦ» відбувся 06.06.2022, тобто після закінчення строку її дії та згідно з протоколом уповноваженої особи від 06.06.2022 № 49 ТОВ «РА «БЛІЦ» було визначено переможцем процедури закупівлі. Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Отже, Замовник на порушення абзацу четвертого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РА «БЛІЦ» як таку, що не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір № 87 на виконання рекламних та маркетингових послуг на суму 1 715 999,00 гривень. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель зазначені пояснення, інформацію та/або документи, чим не обґрунтував визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість
Період усунення порушень:
23.08.2022 16:11 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення законодавства процедури закупівлі UA-2022-01-14-001585-а.КНП КОР "Київська обласна дитяча лікарня№2"-(ЗАМОВНИК) з 25.08.2022 року припиняє зобов'язання за Договором №87 від 20 червня 2022 року, шляхом його розірвання.
Дата публікації звіту:
25.08.2022 15:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
31.08.2022 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
73b41b7a51f141f189e3fb0fc75649fe
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рекламних та маркетингових послуг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-14-001585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня №2" здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f3705d85ba74465a90c6e0e069f0b51
Назва:
Рекламні та маркетингові послуги (UA-2022-01-14-001585-а)
Дата опублікування:
23.08.2022 10:41
Опис:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства.
З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною;
- змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання»
-пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати.
- формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги;
- формування у пацієнтів певного образу медичної організації;
- спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію;
- спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги;
- формування у інших медичних організацій партнерських відносин.
Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації
. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Номер:
d0ce3b5d4168440c89bf9ca175c2a4d3
Назва:
Рекламні та маркетингові послуги (UA-2022-01-14-001585-а)
Дата опублікування:
23.08.2022 10:32
Опис:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства.
З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною;
- змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання»
-пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати.
- формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги;
- формування у пацієнтів певного образу медичної організації;
- спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію;
- спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги;
- формування у інших медичних організацій партнерських відносин.
Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації
. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.