• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

водопостачання

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8d3f80ac3bb04dc38e68ff92deb2bc25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 19.01.2022 13:31 - 10.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.01.2022 № 35 Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.01.2022. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.01.2022 № 35 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2022-01-13-001407-b 13.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи щодо розміщення в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю інформації, визначеної пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, а у разі неможливості - вжити заходи, передбачені пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності умов для проведення переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, молоді та спорту Кривоозерської селищної ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-13-003493-b); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.01.2022 № 1; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі UA-2022-01-13-001407-b (далі - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону оприлюднене повідомлення про намір укласти договір не містить інформацію щодо експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 19.01.2022 16:11 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2022 16:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII зі змінами переговорна процедура використовується замовником , як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів з учасником процедури закупівлі щодо ціни та інших умов договору про закупівлю . Відповідно до ст.1 Закону України «Про природні монополії» (із змінами і доповненнями ) від 02.04.2000р. №1682(далі-Закон №1682) природна монополія-стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва, а товари ,що виробляються суб’єктами природних монополій ,не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами) у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги) ,ніж попит на інші товари (послуги) Згідно зі ст..5 Закону№1682, та розпорядження Антимонопольного комітету України №874 від 28.11.2012р. «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» розміщено зведений перелік суб’єктів природних монополій на сайті Антимонопольного комітету України. Також з технічних причин повністю виключається можливість постачання води для потреб закладів освіти з інших джерел та іншими постачальниками - водопровідні мережі закладів підключені до мереж КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУТ»». Конкуренція в даному випадку відсутня. Закупівля послуг водопостачання та водовідведення є виключно обов’язковою для стабільної роботи закладів.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОБУТ» є єдиним підприємством з водопостачання та водовідведення для закладів відділу освіти,молоді та спорту Кривоозерської селищної ради. Не укладання з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДОБРОБУТ» договору на закупівлю послуг водопостачання та водовідведення може привести до зриву навчально-виховного процесу та матиме негативні наслідки для функціонування закладів. Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає використання скороченої переговорної процедури для закупівлі • послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення
Дата публікації звіту: 21.01.2022 09:41