-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Піщано - соляна суміш з піску та солі)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг поставки товару - 2000 м.куб. Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2210
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
d5c724595571463281fe3377580ad839
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
04.11.2022 15:19 - 26.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2022 №70-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.11.2022 №70-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2022-01-13-003158-c 13.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20 січня 2022 року, тендерну пропозицію ТОВ «ДІАН ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 лютого 2022 року №4 ВТ/1, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 15 лютого 2022 року №4/33-52 та пояснення від 09 листопада 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.11.2022 11:54 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 11:54
Запити/Пояснення
Номер:
b5667f4363124f62b460771e94badb14
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2022 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі піщано - соляної суміші з піску та солі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-13-003158-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2d284d53747c42e881362f1900e3070b
Назва:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснення» від 07.11.2022
Дата опублікування:
09.11.2022 13:14
Опис:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснення» від 07.11.2022 до закупівлі за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Піщано - соляна суміш з піску та солі) у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-03-000073 від 03.11.2022, надаємо розяснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2022 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю послуг: UA-2022-01-13-003158-c
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2022-01-13-00315&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-13-003158-c