-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: код 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,4 - 1,5 м²; Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,7 - 1,8 м²; Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,9 - 2,1 м²; Фістульна голка венозна d-1,5 – 1,8 мм; Фістульна голка артеріальна d-1,5 – 1,8 мм; Концентрат кислотний рідкий для проведення бікарбонатного діалізу; Порошковий картридж основного компоненту; Артеріально-венозний набір для ГДФ; Кровопровідні магістралі до діалізатора (артерія-вена) (НК 024:2019 –47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік;НК 024:2019 –47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік;НК 024:2019 –47074 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, малий потік; НК 024:2019 - 32111 Голка фістульна, одноразового використання;НК 024:2019 - 32111 Голка фістульна, одноразового використання;НК 024:2019 –35849 Концентрат гемодіалізу;НК 024:2019 – 35849 Концентрат гемодіалізу; НК 024:2019 – 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; НК 024:2019 – 34999 Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування))
Завершена
22 118 203.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 591.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 591.02 UAH
Номер:
310bd7b40e404a97b45ae72346ee2c2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 10:44 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2022 № 78-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.10.2022 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-01-13-006034-a, 13.01.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасність надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992-VIII, в редакції, що діяла на момент проведення торгів (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасність надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради (далі − Замовник); тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.01.2022 № 4; тендерна документація зі змінами, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2022 № 16; тендерна пропозиція учасників ТОВ «АРТОНІКА», ТОВ «Індекс»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.03.2022 № 39; повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2022; договір від 17.03.2022 № 94/22, укладений між Замовником та ТОВ «АРТОНІКА» на суму 21 911 716,80 грн (з ПДВ); додаткова угода від 09.06.2022 № 1 до договору від 17.03.2022 № 94/22; додаткова угода від 01.11.2022 № 2 до договору від 17.03.2022 №94/22; відповідь Замовника від 28.10.2022 року.
Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на закупівлю апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму свої пропозиції подали два Учасника: ТОВ «АРТОНІКА», ТОВ «Індекс».
За результатами аукціону, згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 01.03.2022 № 39, переможцем закупівлі обрано ТОВ «АРТОНІКА» з пропозицією, яка виявилася найбільш економічно вигідною 21 911 716,80 грн (з ПДВ) та оприлюднено в електронній системі закупівель 01.03.2022 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
За результатами проведення процедури закупівлі Замовником укладено з ТОВ «АРТОНІКА» договір від 17.03.2022 № 94/22 на суму 21 911 716,80 грн, в т.ч. ПДВ (далі – договір).
В подальшому між Замовником та ТОВ «АРТОНІКА» до вказаного договору укладено додаткову угоду від 09.06.2022 № 1, якою збільшено ціну за одиницю товару без збільшення загальної вартості договору. В результаті, сума договору зменшена на 53,30 грн та складає 21 911 663,30 грн, в т.ч. ПДВ.
В ході моніторингу Замовнику 25.10.2022 через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснень щодо наявності підстав збільшення ціни за одиницю товару за номенклатурними позиціями та підтвердження обґрунтування збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
У відповіді від 28.10.2022 на запит Замовником вказано про прийняття рішення щодо розірвання додаткової угоди № 1 від 09.06.2022 до договору № 94/22 від 17.03.2022.
В подальшому між Замовником та ТОВ «АРТОНІКА» до вищевказаного договору укладено додаткову угоду від 01.11.2022 № 2, п.1 якої сторони дійшли згоди розірвати додаткову угоду від 09.06.2022 № 1.
Період усунення порушень:
14.11.2022 13:41 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
664a810f656446e48bdbe7002827f0a0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2022 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 22 118 203,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-13-006034-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Що слугувало підставою для укладання додаткової угоди № 1 від 09.06.2022 до договору № 94/22 від 17.03.2022 по:
- збільшенню ціни за одиницю товару за номенклатурними позиціями:
діалізатор Діакап а Полісульфон LO PS 15;
діалізатор Діакап а Полісульфон LO PS 18;
діалізатор ксевонта Lо 20;
голка фістульна венозна Діакан Про 16G V 1,6 mm x 25 mm x 150 mm;
голка фістульна артеріальна Діакан Про 16G А 1,6 mm x 25 mm x 150 mm;
кислотний бікарбонатний гемодіалізний концентрат SW 139 А каністра 10 L;
бікарбонатний картридж для гемодіалізу Сол-Карт Б 760g;
діаСтрім класична А/В система кропопровідних магістралей для гемодіалізу для Діалог+, ФМК 2008-4008 Гамбро АК 100-200, Ніпро Сурдіал.
2. Надати документальне підтвердження обґрунтування збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.